Lause, jota et uskonut koskaan kuulevasi

  • 5 358
  • 28

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Sä oot tosi ihana ja mukava ja fiksu, mutta mä en vaan tunne sua kohtaan niin kun haluisit. Voitasko me olla vaan ystäviä?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tahmee kirjoitti:
Aloitetaan ketju äskeisellä urkkaruudun lauseella: "Marko Kiprusoff taisteli kiekon itselleen".

Kannattaisi joskus oikeasti katsoa niitä pelejä ja ottaa se stereotypiasilmä pois sieltä ahterista. Puusilmäisyys on vaiva josta voi parantua. No, sanotaan omalta kohdalta vaikka tämä: "esitän väitöskirjan hyväksymistä".
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä kaikkein epätodellisin hetki elämässäni oli, kun vaimo kaupasta palatessaan totesi: "Toin sulle sikspäkin olutta."
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Wagner kirjoitti:
Ehkä kaikkein epätodellisin hetki elämässäni oli, kun vaimo kaupasta palatessaan totesi: "Toin sulle sikspäkin olutta."

Onko tuo nimimerkki millään lailla kontekstissa tuon lausahduksesi kanssa? :D

Tuli vaan mieleen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Sä oot tosi ihana ja mukava ja fiksu, mutta mä en vaan tunne sua kohtaan niin kun haluisit. Voitasko me olla vaan ystäviä?
Hahaha...! Magnificent!

10+ pistettä tästä.

Juuri noinhan se menee, tosin todettakoon, että tuo on juuri sitä, mitä voi osata odottavansa kuullakin. Siltikin.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Mä olin tyhmä ja mokasin. Jos mä olisin silloin ollut fiksu niin me oltais nyt naimisissa ja mun lapsella olisi isä.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Siis ethän sä ole ylipainoinen, kyllähän susta näkee että sulla on tosi isot luut"

Uskomatonta tuosta tekee sen, että koulun terkkari sanoi noin kun sanoin että muutamat extrakilot mulla on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Tulisitko sä jo kohta...?"
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
"JYPin luottopakki, Jaako Niskavaara tehtaili pisteet 1+2. kun JYP kaatoi Ässät Porissa"
 

krobbe

Jäsen
Potnapekka kirjoitti:
Juha Junno mää lupaan teille kaikille oululaisille ilmasen pääsyn jääkiekko-otteluun
korostan ilmaisen.

Koskas Junno on tuollaista sanonut?

Itse en uskonut koskaan kuulevani sitä mitä olen jo kuullut täällä useammin kuin kerran: Tappara ei kahvannut!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
tosin todettakoon, että tuo on juuri sitä, mitä voi osata odottavansa kuullakin. Siltikin.

No se nyt olikin lähinnä sarkasmia, että en luulisi koskaan tuota kuulevani kun sitä on kuultu viime vuodet ihan riittämiin.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Megaloistava juhlien järjestäjä!" -ylihoitajan (varsinainen tiukkapipo) kommentti pikkujoulujärjestelyistä :) Varsinainen ylpeyden aihe!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
"Sport-fanit käyttäytyivät asiallisesti ja antoivat tunnustusta molempien joukkueiden pelaajien hyville suorituksille."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös