Lauri Marjamäelle kenkää!

  • 93 739
  • 664

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuten sanoin jo ennen pudotuspelien alkua jos tää kevät päättyy jälleen sulamiseen niin Marjukka saa mennä pesuveden mukana. Tänään nähtiin jälleen yksi Marjakiekon kuriton sulaminen. Johda tätä oskesteria Late, siitä sulle maksetaan.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina silloin tällöin on Raimo Summasta ohikiitävän hetken ikävä. Kuten silloin kun Jensen otti sen jäähyn. Ihan mielenkiinnosta katsoisin mikä on reaktio.
Late on kuitenkin vielä vähän sellainen poika.
 

Eram

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EVU
Kun peli kulkee, tuntuu ettei koskaan ole nähnyt yhtä upeaa jokerikiekkoa kuin jäällä juuri nyt. Joukkue osaa ja haluaa, pelaajat toteuttaa samaa pelikirjaa, kaikilla on kivaa. Voitot tulee kovimmistakin vastustajista, niistä, joille on kerta toisensa jälkeen hävitty. Ja kun sitten on voitettu jotain tarpeeksi isosti, peli sakkaa ja jäällä näkee kurittoman nipun, joka ylimielisesti kuvittelee voittavansa kenet tahansa ja tekevänsä sen melkein suorituksella minä tahansa päivänä.

Jokeri-kiekko on tarjonnut meille tällä kaudella hienoja elämyksiä, maagisia voittoja, hämmentävää yhtenäisyyttä -silloin tällöin. Toisaalta se on tarjonnut, epävarmuutta ja turhauttavaa alisuorittamista, ylimielistä pelailua johtoasemassa. Vähissä ovat olleet ehjät 60-minuuttiset.

Olkoon vanhanaikaista, mutta joukkueen asenteen ja yhtenäisyyden laitan kyllä edelleen valmentajan piikkiin. Valmistautuminen sakkaa. Yksittäisistä pelaajistahan se lähtee, mutta viime kädessä valmentajan tehtävä on saada nippu hereille, valmiiksi ja suorittamaan. Tai laittaa kehään nippu, joka on valmis tekemään sen. Tässä Marjamäki on osoittanut kerta toisensa jälkeen, ettei ihan riitä. Pelikirja on tällä kaudella toiminut paremmin kuin vuosi sitten, mutta sitoutuminen siihen on jäänyt yhtä vajaaksi kuin vuotta aiemmin.

Minun luottamukseni Marjamäki-kiekon onnistumiseen meni viimeistään syksyllä. Viime vuoden olin vielä valmis unohtamaan, laittamaan kokemattomuuden piikkiin, kun pelaajamateriaalikaan ei välttämättä ollut sitä mitä Marjamäen pelitapa olisi tarvinnut. Syksyllä kuitenkin puseroon jäi tunne, ettei pelaajista tälläkään kaudella saada ulosmitattua sitä, mihin tämä nippu pystyy. Sen jälkeen on nähty upeita voittoja, mutta myös useampi ulospuhallus.

Täällä on huudeltu ensin Marjamäen potkujen perään ja sen jälkeen voittoputkessa naurettu niille, jotka eivät uskoneet. Epäilen että kevään pitää olla erityisen pitkä, jotta osaisin itse nostaa käden pystyyn virheen merkiksi. Minulle Marjamäki on se KHL-ajan valmentaja, jonka aikakauden päättymistä odotan, tapahtui se sitten potkuilla (mihin en mitenkään jaksa uskoa) tai aikanaan sopimuksen tullessa päätökseen.

Nautin kyllä uskomattomista voitoista, mutta odotan kauhulla kulman takana väijyvää asenneongelmaa. Liekö Suomalainen talvisota-asenne, mutta jotenkin seuraisin mieluummin viimeiseen asti raastavaa altavastaajaa, kuin hienoja syöttökuvioita tarjoavaa taitojoukkuetta, josta saa jännittää joka erän alussa, saapuuko se töihin vai työpaikalle tähän erään. Näinpä Marjamäki ei ole minulle edelleenkään se valmentaja, jonka haluan nähdä jokeripenkin takana.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Eram niputti oikein hyvin sen, mitä aijoin tulla -toki lyhyemmin- tulla kirjoittamaan tähän ketjuun.

Laten pelikirja on hyvä ja pelaajat on omaksuneet sen. Toinen puoli valmentamisesta on saada käyttöön ne kykloopin mainostamat inhimilliset voimavarat ja siinä Late on HUONO. Nää 5 ottelua on olleet oikein hyvä tiivistys koko kaudesta. Sikäli mielenkiintoista, että iso panos ei tuo automaattisesti latausta....
 

Lelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siinäpä palstaveljet ovat oikeassa, tai samaa ajatusta täälläkin. On ollut hienoja pelejä ja pitkästä aikaa on saanut nauttia Jokeri pelistä ja uskonut että jotain voi saavuttaa. Silti se asenteen heittely/valmentajan psyykkaaminen saattaa heittää ihan härän pyllyä jopa erien välillä. Se on kyllä asia mitä ei oikein tahdo ymmärtää tällä tasolla.
 

goehring

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NordicBetillä näemmä avattu jo kohde, että perjantaina lauluun ja tämän jälkeen Marjamäelle kenkää. Siitä saisi pienellä panostuksella ainakin vitutukseen tyydytystä, kun 20 kertoimella tuo osuisi. Sama pulju tarjoaa myös 5.00 kerrointa, että Lokomotiv sarjasta jatkaisi eteenpäin. Pienellä panoksella siihenkin saa ainakin pientä balsamia haavoihin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NordicBetillä näemmä avattu jo kohde, että perjantaina lauluun ja tämän jälkeen Marjamäelle kenkää. Siitä saisi pienellä panostuksella ainakin vitutukseen tyydytystä, kun 20 kertoimella tuo osuisi. Sama pulju tarjoaa myös 5.00 kerrointa, että Lokomotiv sarjasta jatkaisi eteenpäin. Pienellä panoksella siihenkin saa ainakin pientä balsamia haavoihin.
Aika pieni kerroin Lokon jatkoonmenolle, kun esimerkiksi pelkästään eilisestä Lokon suorasta voitosta sai 4,8 -kertaisesti rahat takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
NordicBetillä näemmä avattu jo kohde, että perjantaina lauluun ja tämän jälkeen Marjamäelle kenkää. Siitä saisi pienellä panostuksella ainakin vitutukseen tyydytystä, kun 20 kertoimella tuo osuisi. Sama pulju tarjoaa myös 5.00 kerrointa, että Lokomotiv sarjasta jatkaisi eteenpäin. Pienellä panoksella siihenkin saa ainakin pientä balsamia haavoihin.

Sama kun heittäis rahat kaivoon.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Viesti on johtanut pelikieltoon
Jos tänään tulee turpaan Jaroslavissa, niin antaisin Latelle kenkää heti pelin jälkeen. Perjantaina sit vaikka Jortikka tai Niäminen tai Pirnes studiosta valmentajaks. Jos perjantainakin tulee turpaan, niin tuikataan Hjartwall tuleen ja myydään kaikki pelaajat sikojen korvikkeeks teuraskarjaks Kiinaan. Hirtetään Kurri, Hjallis, Janni Hussi ja Teemu Selänne Havis Amandaan. Sit maailma räjähtää ja Virmanen pääsee ostamaan seuraavan.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa nähdä että täällä ei ole yhtään positiivistä viestiä meijän latesta. Vaikka voitettiin "vain" 5-1 oli se vain oletettavaa. Vain ja ainoastaan kun tappio tulee meijän Late on siitä syyllinen mutta voitoista joukkue on se mikä sen hoitaa eikö vain?? :D Lokolla ei tosissaan ollut tänään tsäänssiä ilman ylivoimaa. Kiitos Jokerit!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: vka

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt on saavutettu tosiaan se minimi ja seuraavaksi mitataan onko Latesta mihinkään. Ja vaikka SKA kaatuisikin, oli runkosarjassa niin paljon paskaakin, että mua ei haittaisi vaikka kengittäisiin mäkeen.
 
Ja vaikka SKA kaatuisikin, oli runkosarjassa niin paljon paskaakin, että mua ei haittaisi vaikka kengittäisiin mäkeen.

Hahha. Kyllä mä olen siinä vaiheessa sitä mieltä, että luojan kiitos toi äijä on kiinnitetty tänne vielä kahdeksi lisävuodeksi.

Eihän näissä hommissa kyse ole muusta kuin todistamisesta, että ansaitsee paikkansa ja palkkansa. Runkosarjalla on merkitystä ihan just sen verran, että luodaan jengillä hyvät asetelmat pudotuspeleihin. Silloin vaan voittaminen merkitsee. Jos Jokerit tosta pyyhkii SKA:n, niin Lauri on osoittanut olevansa KHL-tasolle oikeinkin pätevä valmentaja. Se ei toki taas sit riitä siinä vaiheessa, kun halutaan Gagarin Cup -finaaleihin.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on saavutettu tosiaan se minimi ja seuraavaksi mitataan onko Latesta mihinkään. Ja vaikka SKA kaatuisikin, oli runkosarjassa niin paljon paskaakin, että mua ei haittaisi vaikka kengittäisiin mäkeen.

Runkosarjan kolmonen, SKA nurin ja mäkeen. Kukaan Jokerivalmentaja ei ole vienyt toista kierrosta pidemmälle. Ulos vaan!

Vittu jengi on sekasin.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hahha. Kyllä mä olen siinä vaiheessa sitä mieltä, että luojan kiitos toi äijä on kiinnitetty tänne vielä kahdeksi lisävuodeksi.
Jep, näin se menee, sä oot tota mieltä, mä eri mieltä :)

Mä en vaan pidä Laten tyylistä. Lisäksi peli tuntuu joko luistavan tosi hyvin tai sit peli on ihan hirveetä. Tätä oli myös maajoukkueessa. Sellainen välimalli tuntuu puuttuvan tai sitten en vaan sitä huomaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
3-0 ja kahden laskevalla käyrällä menneen hävityn ottelun jälkeen oli ihan selvä et kritiikkiä alkaa tippumaan. Tämä kausi ei päättynyt täyteen mahalaskuun sen takasi Lokon kaatuminen. Eli sen osalta Marja on kuivilla.

Seuraavaksi katsotaan tän kauden suuntaan, jos tuomarit antaa pelin näyttää, niin SKA pitää haastaa kunnolla ja kentälle pitää jättää kaikki. Tuleva sarja tulee määrittämään Marjamäen onnistumisen tason, jos SKA kaatuu ja mennään jatkoon Marjukka on sateentekijä ja Kurri olikin nero, mutta ei mennä asioiden edelle. Tänään joka tapauksessa joukkue ja valmennus onnistui löytämään oman pelin parin haparoinnin jälkeen.
 
Mä en vaan pidä Laten tyylistä. Lisäksi peli tuntuu joko luistavan tosi hyvin tai sit peli on ihan hirveetä. Tätä oli myös maajoukkueessa. Sellainen välimalli tuntuu puuttuvan tai sitten en vaan sitä huomaa.

Mä tiedän mitä sä tarkotat ja ymmärrän kyllä, mutta: Kun kovat jengit pelaa vastakkain ei jokainen peli voi olla yhtä syöksykiitoa. Kaverikin saa mahdollisuutensa. Marjamäki on onnistunut luomaan pelaajille loistavan tavan ja jahka pelaajat ovat ytimessä, niin tulokset kertoo kuinka se on toiminut. Neljään voittopeliin kaksi päästettyä maalia. Ei se huonosti ole. Ja pleijareissa, kun häviät ei ole merkitystä häviätkö 7-4 vai 2-1.

Pohja on kunnossa ja se on ainut sekä vähimmäisvaatimus, mitä valmentajan tulee jengille tehdä. Se, että Marjamäki ei ehkä tuolla hypi agitaattorina jengin edessä saattaa huolestuttaa, mutta ehkä hänen ei tarvitse.

Ja jos jengi lähtee huonolla vireellä peliin on sen kääntäminen todella vaikeaa kesken kaiken.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: iLUZ

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Suattaapi olla että olikin. Kumpikaan heistä ei vaan ollut Late.

Kyllähän tämä tulos jo rimaa hipoen realistinen saavitus on. Pitää muistaa että me ei olla tossa liigassa budjetiltaan mikään suurseura.
 
Viimeksi muokattu:

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on saavutettu tosiaan se minimi ja seuraavaksi mitataan onko Latesta mihinkään. Ja vaikka SKA kaatuisikin, oli runkosarjassa niin paljon paskaakin, että mua ei haittaisi vaikka kengittäisiin mäkeen.
Sä et vittu voi olla tosissas. Toivon että tää viesti on trolli. "Vaikka Ska kaatuiskin". Se olisi jo odotukset ylittävä suoritus ja silti antaisit kenkää? Luojalle kiitos että teikäläisen kaltaiset henkilöt ei päätä Jokereiden asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös