Lauri Marjamäelle kenkää!

  • 93 818
  • 664
Niin, tai jos ei pelaaminen maistu ja jalka väistyy kiekon tieltä, kun pitäisi blokata niin lennät hiuksista katsomoon seuraavaksi peliksi.

Vähän kuin Jokereissa: jos et saa mustaa kiinni, niin lennät hiuksista pois kaukalosta. Et vain seuraavaksi peliksi, vaan loppukaudeksi. Tuo Krikunovin touhu on siis ihan Nuori Suomi -meininkiä tämän rinnalla.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
On siellä ollut 14 mahdollisuutta saada mustaa kiinni. Krikunov ois laittanut tommosen miehen kuorimaan perunoita hallin keittiölle.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jokerit kusisi pahasti omaan pesään, jos tänne joku hullu raahattais penkin päähän. Olosuhteet maassa ja organisaatiossa ovat se kilpailuvaltti, millä meilläkin pelaa nyt pari miljoonamiestä.

Ja kolikon toisena puolena Liiga-tason miehiä 400k liksalla.
 
Nyt olisi aika sitten jo pistää Marjamäki pihalle. Yli viiden tehdyn maalin keskiarvo romahti kolmannessa pudotuspelissä.

Ja sit ihan vaan siksi, että Jokereita seuratessa ei ole tottunut tällaiseen... Late ulos, paketti sekasin ja hommat taas luistaa paremmin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi, kaikenlaisia ketjuja sitä ihminen avaakin!

En mä tuota virheenä pitäisi. Suunnilleen yhdeksän kertaa kymmenestä avaushetken tilanteessa seilaavasta koutsista ei kuoriudu mitään hyvää, ja pakko todeta myös tuurin olleen Marjamäellä mukana. Tämä ottelupari näyttäisi aivan toiselta, jos viime sunnuntaina Loko olisi mennyt nopeasti 2-0 johtoon Niemen päästäessä pari sellaista runkosarjasta tuttua imaisua ja Kalnins olisi vieläkin sivussa. Puhumattakaan, jos Lauridsen olisi ollut odotetusti loppukauden saigonilla, Grant ei olisi tervehtynyt ja Eronen vääntäisi kakkosylivoimassa tämän takia. Aivan varmasti henkinen tilanne ja sitä kautta suorittaminen olisivat eri tasolla, jos tähdet olisivat olleet hieman toisessa asennossa.

Nyt näyttää siltä, että Marjamäen uhkapeli maalivahtien osalta osui voittavaan sektoriin, pakkien loukkitilanne ei hänen käsissään toki ole ja jengi on kauden tärkeimmällä hetkellä kovassa jiirissä. Nuo eivät kuitenkaan muuta sitä faktaa, että 22.9.2019 fudut olisivat olleet täysin perusteltu tuomio Marjamäen senhetkisten näyttöjen osalta. Ei kyse ollut vain heikosta alkukaudesta, joukkueen vaikeuksista sitoutua uuteen pelitapaan tai vastaavasta, kyllä se ulkopuolisen silmään näytti huomattavasti pahemmalta.

Eli, päätä ylös ja leuka pois rinnasta. Käden voi tosin laskea, ei sulla kristallipalloa ole ja sen hetkinen tilanne huomioiden mielipide oli yleinen ja perusteltu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi, kaikenlaisia ketjuja sitä ihminen avaakin!
No kannattajat elävät tunteella ja hetkessä, enkä usko, että täällä on montaakaan nimimerkkiä joka ei olisi alkukauden aikana jakanut mielipidettäsi. Joten laske se käsi alas ettei se puudu. Huomenna tarvitset sitä tuulettamiseen, kun Jokerit varmistaa jatkopaikan.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
No kannattajat elävät tunteella ja hetkessä, enkä usko, että täällä on montaakaan nimimerkkiä joka ei olisi alkukauden aikana jakanut mielipidettäsi. Joten laske se käsi alas ettei se puudu. Huomenna tarvitset sitä tuulettamiseen, kun Jokerit varmistaa jatkopaikan.

Juuri näin. Ja ei ollut vain se vaikea alkukausi kun takana oli jo viime kauden loppuosa gakana hengetöntä kiekkoa Marjamäen johdolla joten ei tuossa kritisointi virhe ollut.
 

HokiTero87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT,FPS,NHL
No kannattajat elävät tunteella ja hetkessä, enkä usko, että täällä on montaakaan nimimerkkiä joka ei olisi alkukauden aikana jakanut mielipidettäsi. Joten laske se käsi alas ettei se puudu. Huomenna tarvitset sitä tuulettamiseen, kun Jokerit varmistaa jatkopaikan.

On kyllä edelleen vahvasti muistissa tuo tunnetila joka oli ketjun avaus hetkellä, suuri vitutus, epätoivo sekä usko että round 1 voitaisiin olla nyt tässä tilassa missä nyt ollaan. Tuolloin ajatus pleijari paikastakin tuntui epätodelliselta. Tunteella mennään ja ollaan taas huomenna mukana. Sarja 4-0 poikki huomenna, tuloksella 4-0, kiitos Lauri ja koko jengi.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Noni Late. Näytä meille game 6 kuinka toi vastustajan puolustus avataan!

Ps. Eikö Late tiennyt paljon peli päättyi? "Maalin pelejä" , kun matsi päättyi 2-4
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tosipaikan tullen Marjamäen pelikirja sulaa.

Helppoa toki haukkua ja syyttää Marjamäkeä, vaikka fakta on se, että tosipaikan tullen kärkipelaajat sulaa: Lehtonen, Regin ja Jensen. Täysin luokaton kolmas erä jokaiselta, ja näiden pitäisi näyttää esimerkkiä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helppoa toki haukkua ja syyttää Marjamäkeä, vaikka fakta on se, että tosipaikan tullen kärkipelaajat sulaa: Lehtonen, Regin ja Jensen. Täysin luokaton kolmas erä jokaiselta, ja näiden pitäisi näyttää esimerkkiä.
Minä en vain tykkää Marjamäestä Jokereiden valmentajana. Lähes samanlaisia seliryksiä kuon Teto Lehterällä SaiPassa. Kunka pitä sopimus Marjamäellä onkaan vielä. Kuinka kauan pitää katsella vieläMarjamäen kiekkoa?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä joskus syksyllä vaadin Latelle kenkää. Sitten myöhemmin sanottiin että olen väärässä. Sanoin, että mielelläni olen väärässä ja katsotaan kauden jälkeen. Olen edelleen saamaa mieltä.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Se on n.s. kulminaatiopiste käsillä. Outoa miten kokenut joukkue saadaan erätauolla niin sekaisin ja kurittomaksi mitä nyt oli kolmannessa erässä. Siellä on puolet Suomen ja Tanskan MM-joukkueesta kentällä, mutta väsynyt, lomille valmis eläkeläisukko vie kuin litran mittaa kokeilemalla viisikkopeliä.

Koittakaa nyt jumalauta ryhdistäytyä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En Mä tästä paskasta Marjukkaa syyttäisi (tosin vähän voisi joskus yllättää ja huutaa vaikka PERKELE!!!) jos jengi heräisi koomasta.

Mä luulen ihan tosissani, että Jensenin tyyppiset kaverit taas pisti toisen tai viimeistään kolmannen pelin jälkeen chillailu ohjelman itselleen sisään ja kuvitteli että homma taputeltu!

Omaa luottoa jengiin kuvastaa tämä:

Ekaan peliin isolla rahalla pelasin Jokereiden voittoa.

Toiseen peliin vähän pienemmällä Jokereiden voittoa mutta isolla silti.

Kolmanteen pienellä Jokereiden voittoa.

Neljänteen en pelannut enää mitään.

Viidenteen en myöskään pelannut mitään.

Kuudenteen tekisi mieli pelata Lokon voittoa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mitä vittua Late teki Reginin jäähyn jälkeen. Käänsi selän joukkueelle ja jäälle. Alkoi raapustaa omia paperille. Näinkö sä johdat joukkoja kun on vaikeaa? Koominen hetki.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jos tän sarjan Late häviit vielä niin irtisano ite itsesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös