Mieti SaiPan taloudelliset tulokset viime vuosina. Joko nollatulos tai tappiota. Jos vuokra nousee tuollaiset yli 300 000 e vuoteen niin onhan se nyt ihan helvetisti. Ja etkö sinä muka halua urheilullisesti kilpailukykyistä SaiPaa?
Niin ja pelaajabudjetti 300 000€ enemmän kuin Jukureilla. Ne on niitä elämän tosiasioita. Minä en ole kiistänyt sitä, että se ei näkyisi SaiPan kilpailukyvyssä, taisin sen juuri lainaamassasi viestissä myös mainita, mutta väitteet, että Liiga-kiekko loppuu Lappeenrannasta on naurettavaa paskaa, jos rehellisiä ollaan.
Valitettavasti vain uudesta hallista, mikä jo päätettiin, ei ole mitään tietoa kenelläkään (köh köh se kunnallisvalitus ihan oikeasti saa tehdä kuka tahansa kuntalainen). Lähtökohtaisesti kuitenkin kuvittelisi, että sinne tulee paremmat tilat, enempi mahtuu yleisöä ja enemmän aitioita, että kyllä siellä nyt vähän on kuitenkin mahdollisuuksia sitä touhua kasvattaa.
Täällä minua pidetään jonain Kisapuiston kannattajana ja keskustan vihaajana, en voi ikinä kannattaa sellaista mistä ei edes tiedä mitä on kannattamassa. Minua on suunnattomasti ketuttanut tämä tapa millä asiaa on hoidettu. Kisapuistosta ei ekaakaan suunnitelmaa ja keskustasta kaikki kaavakuvat, pohjapiirrustukset jne. En voisi itse päättää omista asioistani tietämättä kaikkea. Se on haissut täysin kusetukselta ja tietoiselta keskustan ajamiselta. Minä en edelleen kannata mitään valintaa, kannattan rehellistä ja avointa päätöksentekoa.