Lainaa edellistä väärin

  • 3 643
  • 17
Tila
Viestiketju on suljettu.

Koeoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jameson
Yleensähän tämä on kiellettyä mutta nyt saanee mennä.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Yleensähän tämä on kiellettyä mutta nyt saanee mennä.

Ai että totuuden puhuminen on väärin... just joo, lisää samanlaisia aivopieruja... :D
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas.... no kai se kännissä menee sekin, mutta tätä suussani olevaa Teuvo Lomanin karvaista kyrpää en vaihtaisi edes Pamsun pilluun ja nyt olen ihan selvinpäin.
No pojat, nyt voisi hieman rauhoittua, että heterotkin voivat lukea tätä ketjua.
 

tutzba

Jäsen
No pojat, nyt voisi hieman rauhoittua, täällähän alkaa konna_kuittaa käymään aivan villinä.

Pahoittelen, tämä ei tule toistumaan.

Hitto mä tykkään tästä! Oon aina halunnut muokata toisten sanomisia mutta pelikiellon pelossa olen jättänyt sen vähemmälle.

Edit:

Jamais Vu kirjoitti:
Edit. Heh, vai pitikös tän nyt jotenkin alla samankaltanen ton oikeen lauseen kanssa. Noh, kännissä sekään ei onnistu.

Luulisin että pitää joku samankaltaisuus löytyä. Ketjun avaaja voi varmaan kertoa mitä oli mielessä.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Haistakaa paska, mähän vasta vauhtii pääsin!

Hitto mä tykkään tästä! Oon aina halunnut kertoa homo fantasioistani muille, mut sanomisen ja pelikiellon pelossa olen jättänyt sen vähemmälle.

Loistava ketju. Tänne saa tulla keventelemään oikein kunnolla.
 

tutzba

Jäsen
Minua ilman ei tämä ketju pitkälle selviäisi. Olenhan Mister Jatkoaika vuosimallia 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, no, tietänette varmaan kuinka tämä jatkuu.

Minkä takia innostuin tästä näin paljon? Olen kirjoittanut varmaan joka toisen näistäkin muokkauksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös