Lahtelalle kultaa kumpereis... JES
12.02.2002 klo 21.47 #1 R Ruhis Jäsen Suosikkijoukkue New York Rangers, Jokerit Lahtelalle kultaa kumpereis... JES
12.02.2002 klo 22.28 #2 T TwilightZone Jäsen Suosikkijoukkue Tampereen ILVES Onneksi olkoon vaan ! Kolme mitalia, joista kaksi kultaisia, tässä vaiheessa on enemmän kuin moni osasi odottaa ...
Onneksi olkoon vaan ! Kolme mitalia, joista kaksi kultaisia, tässä vaiheessa on enemmän kuin moni osasi odottaa ...
12.02.2002 klo 23.10 #3 N n0lla Jäsen Suosikkijoukkue Espoo Blues, Espoon Oilers Olympiaketjussa on keskustelua olympialaisten tapahtumista, eli sinne vaan kirjottamaan.
12.02.2002 klo 23.58 #4 J JHag Jäsen Suosikkijoukkue HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92 Viestin lähetti n0lla Olympiaketjussa on keskustelua olympialaisten tapahtumista, eli sinne vaan kirjottamaan. Laajenna klikkaamalla -NIMENOMAAN! Että mä rakastan näitä turhaan avattuja ketjuja
Viestin lähetti n0lla Olympiaketjussa on keskustelua olympialaisten tapahtumista, eli sinne vaan kirjottamaan. Laajenna klikkaamalla -NIMENOMAAN! Että mä rakastan näitä turhaan avattuja ketjuja
13.02.2002 klo 02.28 #5 R ruoto Jäsen Suosikkijoukkue Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK Ja minä näihin vastaamista:p