La 6.1.2007 FPS-SaPKo

• 1 002
  • 3

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Mestiksen häntäpään tärkeä ottelu. FPS saa kolme kenttää peliin ja SaPKo sentään muutaman ukon sen päälle.

SaPKolla edelleen Anssi Kostiainen sivussa kuten Jami Miettinenkin. Myös Markus Tuomaala puuttuu puolustuksesta mutta onneksi paikkaamassa on Joonas Rönnberg SaiPasta.

SaPkolla on aina vaikeaa Forssassa, nyt tosin auttaa se että FPS pelasi eilen ja pelaa vain kolmella ketjulla. Silti uskon että SaPko kämmää taas Forssassa kuten ammoisina divariaikoinakin. Toiveissa olisi tietysti se ensimmäinen vierasvoitto mutta sanotaan että 5-3 vie FPS.

Tappio SaPKolle tästä merkitsee myös todennäköisesti sitä että pleijareita ei pelailla. Ainakin hyvin epätodennäköistä se sen jälkeen on, näistä kun pitäisi pisteet ottaa ja vähän hyökätäkin.

Japa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salamat, Blues
Tämä ottelu viimeistään kertoo sen että kenen pitäisi jatkaa Mestiksessä ja kenen poistua takaisin omaan sarjaansa.
SaPKo on kyllä ollut viihdyttävä ja tervetullut piristys Mestikseen, mutta niinkuin laulussa sanotaan: Mikä on kun ei taidot riitä.......

Hieno joukkue, upeat fanit jotka jaksavat myös kannustaa omiaan, mutta väärä sarja valitettavasti.
Ei sillä että kumpikaan joukkue olisi huono vaan.....well you all know what i mean.

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Japa kirjoitti:
Hieno joukkue, upeat fanit jotka jaksavat myös kannustaa omiaan, mutta väärä sarja valitettavasti.
Ei sillä että kumpikaan joukkue olisi huono vaan.....well you all know what i mean.

Aika säälittävää tekstiä. SaPKo pysynee kyllä tuolla sakilla Mestiksessä ja SaPKo on osoittanut kyllä pelaavansa ihan oikeassa sarjassa. Jos vieraspelit ei kulje niin ne ei kulje.

Mitäs jos sinäkin keskittyisit enemmän Salamat-joukkueen talousongelmiin kuin että tulet tänne jakelemaan Mestispaikkoja? Samahan se on kun minä sanoisin että Salamat hävisi eilen Hokille 3-8 kotonaan! Tervemenoa vaan suomisarjaan! Mieti vähän mitä lauot, osuu hyvin usein omaan nilkkaan. Minä voin lyödä kanssasi vetoa siitä että SaPKo pelaa ensi kaudella Mestistä? Uskallatko? Uskallatko sinä lyödä vetoa siitä että Salamat pelaa Mestistä ensi kaudella? Minä en sinuna löisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy