Veljet tekikin itsensä pieniksi.Veikkaan, että IFK tulee ekalla kympillä niin, ettei kaverilla ole mahdollisuuksia. Pisteet Stadiin vähintään neljän maalin erolla.
Tässähän kävi tää klassikko, eli mentiin maalin edessä tönimään selästä ja saatiinkin sitten itse turpaan.On kyllä melkoinen vässykkä tää Åsten. Kaksi haastoa ja molemmat junnuja. Olisi siellä ollut vielä Hämeenaho nuorempia ja ehkä jopa heikompia.
Hyvä. Mä luulen, että Sihvonenkin olis pystynyt ammattimaisempaan analyysiin. Mut hei, älä lannistu. Jonain päivänä IFK on vielä Mestiksessä.Veljet tekikin itsensä pieniksi.
Kiitos viisastelusta!! Tule kommentoimaan kun olet ensin seurannut jääkiekkoa viidellä (5) eri vuosikymmenellä ja neljällä (4) eri mantereella. Sitä odotellessa, mene takaisin pubin perälle ja please stay out of my pages!! You got it?!Hyvä. Mä luulen, että Sihvonenkin olis pystynyt ammattimaisempaan analyysiin. Mut hei, älä lannistu. Jonain päivänä IFK on vielä Mestiksessä.
Euraasiassa ja Pohjois - Amerikassa varmastikin, mutta mitkä nämä 2 muuta mannerta ovat jossa olet jääkiekkoa seurannut ? Afrikka ja Australia ? Etelämanner ja Etelä - Amerikka ?Kiitos viisastelusta!! Tule kommentoimaan kun olet ensin seurannut jääkiekkoa viidellä (5) eri vuosikymmenellä ja neljällä (4) eri mantereella. Sitä odotellessa, mene takaisin pubin perälle ja please stay out of my pages!! You got it?!
Sorry, en tiennytkään taustaasi maantiedon huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!!Euraasiassa ja Pohjois - Amerikassa varmastikin, mutta mitkä nämä 2 muuta mannerta ovat jossa olet jääkiekkoa seurannut ? Afrikka ja Australia ? Etelämanner ja Etelä - Amerikka ?