La 4.1.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 892
  • 519
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Paitamainosten Suomenmestaruus on siis teidän, onnittelut.
Ilves ja Tapparahan olivat tässä lajissa vielä pari kautta sitten todella vahvoja haastajia, mutta ovat hiipuneet selvästi, kun keksivät "upottaa" mainokset paitaan.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jaloissahan se tosiaankaan ei ollut. Aivan sama, meni jo ja eteenpäin.



Kyllähän se siellä jaloissa nyt vain on. Joo nostettiin siinä samalla myös mailaa, mutta yhtä lailla vedettiin myös kaksi kertaa jaloille työntäen tai repien samalla. Oli toki kevyt kontakti, mutta on myös täyttä paskaa väittää, että jäähy tuli pelkästä mailannostosta.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kyllä se on oltava Pelicans-fanina kiitollinen siitä, että vaikka joukkueella menee miten menee, meidän peliasuja pystyy sentään katsomaan saamatta migreeniä. Jo useamman kauden ajan Pelicansin peliasun mainokset on sulautettu kauniisti asuun siihen sopivilla väreillä. Ilonaiheita ne on pienetkin ilonaiheet.
Toi Sinuhe on kyllä niin pohjanoteeraus omasta mielestäni. Muuten ihan tyylikkäät.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa Kovalla lipsumaan. Pahannäköisesti vedettiin Blood selästä puolitoista metriä ennen laitaa. Olin ihan varma, että jalka meni moninkerroin, mutta niin vain Pena nousi. Muutenkin jäi kakkoserässä enemmän ja enemmän viheltämättä. Tasapuolista, mutta ei loistavaa tuomarointia
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kyllähän se siellä jaloissa nyt vain on. Joo nostettiin siinä samalla myös mailaa, mutta yhtä lailla vedettiin myös kaksi kertaa jaloille työntäen tai repien samalla. Oli toki kevyt kontakti, mutta on myös täyttä paskaa väittää, että jäähy tuli pelkästä mailannostosta.

Mietin, että miten oli niin tutun näköistä menoa. Sitten muistin Jan-Mikael Järvisen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Alkaa Kovalla lipsumaan. Pahannäköisesti vedettiin Blood selästä puolitoista metriä ennen laitaa. Olin ihan varma, että jalka meni moninkerroin, mutta niin vain Pena nousi. Muutenkin jäi kakkoserässä enemmän ja enemmän viheltämättä. Tasapuolista, mutta ei loistavaa tuomarointia
Niin ja itse paatuotekin, eli peli, ok. Aaltoilevaa pelia ja molemmilla hyva draivi paalla. Valilla menee keskialueen menettelyksi molemmilta mutta kylla tata katsoo
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin, että miten oli niin tutun näköistä menoa. Sitten muistin Jan-Mikael Järvisen.
En oikein ymmärrä miksi tälle kettuilulle on niin suuri tarve, kun olen jo tapauksen myöntänyt kevyeksi jäähyksi. Kommentoinut lähinnä tätä "ei osunut jalkoihin" tai "nosti vain mailaa" huutelua, joka ei pidä paikkaansa. Olisi minuakin ottanut päähän, jos vastaavasta tilanteesta olisi IFK:lle vihelletty.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
En oikein ymmärrä miksi tälle kettuilulle on niin suuri tarve, kun olen jo tapauksen myöntänyt kevyeksi jäähyksi.

Mille kettuilulle? Paitsi, että se oli kevyt jäähy niin se oli selvä kalastus Iikalta. Ei kai kukaan muuta ole sanonut tai mitään kettuilut.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
OIJOIJOI Pynnönen ohjaa kauden toisensa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös