La 4.1.2020 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 95 359
  • 1 404

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
No niin, nyt Patrikainen maaliin ja Annunen keskittymään pronssipeliin. Vai odotetaanko vielä varmistusta asialle? On maailman 8.s ihme, jos nämä hehtaaripyssyt pystyvät aikaansaamaan kuusi maalia Kanadaa vastaan.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei ollu tänään vastusta Kanadalle. Ei pysty kyllä enää katsomaan
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No kanadalaiset pettyy huomenna, kun aina ihana Venäjä voittaa mestaruuden :) Suomi voittaa aina ihanan Ruotsin 4-2 JOS pojat parantaa peliään.
 

Barney

Jäsen
Tuo Kanadan ”Lärvinen” tuolla katsomossa aiheuttaa enemmän vitutusta kuin alkuperäinen sankari itse. Saavutus toki sekin.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ei noita kanukkeja saisi päästää laukomaan.

Toisaalta: tästä oppia sinne juniorivalmennukseen: harjoitelkaa sitä laukomista.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Pakko arvostaa Kanadan faneja. Siellä oli yhdelläkin tuoppi molemmissa käsissä. Ammattilainen.
Tsekeissä on ainakin Extraligan runkosarjamatseissa tapana että kaljanmyyjät kiertävät katsomossa.

Tunnustan itsekin että olen saattanut ottaa toisen vaikka edellistä olisi jäljellä. Bisse maksaa käteenkannettuna 1-1,5euroa.

Ei toimi Suomessa
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Nolla viis siitä viis. Suomipoika nousee. Muistakaa Ratteentie ja Syväri ja se Oolannin sota oli kauhia...

Kukkuu mitäs apinalauma. Mä muutan Poriin ens vuonna, mä otan Porin Karhujen valmennushom homma.
@copyright Kummelin Esko
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Semmoista. Maalipaikkojen hyödyntämisessä ja maalivahtipelissä on selkeä ero. Ei ollut Annusestakaan sellaiseksi muuriksi, mitä olisi näissä peleissä tarvittu.

Onhan joukkue toki ollut kokonaisuudessaan lapanen. Lataus jäi USA-voittoon?
 

Barney

Jäsen
Kanadalainen olisi tehnyt kaksi maalia tuosta Rannan paikasta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vitun kisaturistit, Kempeleen mummoissakin enemmän munaa kuin näissä pipo ja kuulokkeet - sotureissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös