Jännää (tai no jotain), että jo(i)llakin on näinpäin, kun mua taas harmittaa/vituttaa huomattavasti enemmän paikan päällä.Joka tapauksessa paikanpäällä tappio yleensä harmittaa vähemmän, kunhan joukkue taistelee.
No vähän on palstavalmennusta kuunneltu ja pakkipareja sotkettu, hyvä! Samoin ykköstä lukuunottamatta hyökkäysketjuissa muutoksia. Kolmosessa Siikanen on ihan mielenkiintoinen veto.
Sen verran omaperäisiä/ itsepäisiä olivat, ettei nuo meikäläisen listaamat parit kelvanneet. Mutta hyvä nähdä vähän erilainen kakkos- ja kolmospari. Voidaan sitten taas porukalla spekuloida pakkien otteilla ja millä tavalla parien sotkeminen näkyy suorituksessa itse kullakin. Scotkan toivoisin vielä jossain vaiheessa pääsevän vähän hyökkäävämpään rooliin. Honka hoitaa tuon puolen tällä hetkellä sillä tasolla, että Scottylle jää varmistavampi rooli.Heh, heti tuli mieleen sinun viesti JYP-osiossa, kun katsoin Veikkauksen kokoonpanot :)
Sen verran omaperäisiä/ itsepäisiä olivat, ettei nuo meikäläisen listaamat parit kelvanneet. Mutta hyvä nähdä vähän erilainen kakkos- ja kolmospari. Voidaan sitten taas porukalla spekuloida pakkien otteilla ja millä tavalla parien sotkeminen näkyy suorituksessa itse kullakin. Scotkan toivoisin vielä jossain vaiheessa pääsevän vähän hyökkäävämpään rooliin. Honka hoitaa tuon puolen tällä hetkellä sillä tasolla, että Scottylle jää varmistavampi rooli.
JYP tänään:
1. Turkulainen - Kalapudas - Brodecki
Scotka - Honka
2. Lambert - Christoffer - Gardiner
O'Brien - Kakkonen
3. Siikanen - Helenius - Kemell
Peltola - Ottavainen
4. Valkeejärvi - Alanen - Lahtinen
Seppälä
Ruusu (Parkkinen)
miten sujuisi hieman kädellisenmän ja kokeneemman pelurinrinnalla kuin Heleniuksen (0+4).
Pitäiskö ruveta pelaamaan?Hyi hitto mitä pyöritystä.
Hienoimmat JYP paidat edelleen, vaikka musta tällä kaudella aiempaa tyylikkäämpi onkin.Jaa niin se on taas Satakunnan paikalliskamppailu. Ei mulla ole mitään spessu-lauantaikotirättejä vastaan, mutta ei noi vaan toimi.