La 30.1.2021 Jokerit - Metallurg Magnitogorsk

  • 14 704
  • 244

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Sellaiset pari erää, taidanpa kipaista hakemassa kaljaa. Bensa loppu, Magnitka aivan kaikessa edellä ja 4-1 tauluilla, tuossa on melko tekemätön paikka. Ihmeitä toki voi aina tapahtua, mutta kyllä tässä on 5+ maalin tappio pistettä lähempänä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No eihän "jouduta". Vai kieltääkö joku nostamasta niitä Vantaan jannuja rosteriin?
Alussa oli toki 12, mutta se oli ennen Halmeen aivopierua.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Älä oo tollanen. Kyllä kritiikki on paikallaan etenkin ku on sen aika. Ja tästäkin pelistä sitä löytyy. Mutta en mä tän pelin suorituksesta ja lopputuloksesta ole huolissani.

Mä olen aika huolissani viimeisen kuukauden otteista. Pelitahti ei juuri helpota ennen poffeja. Aika optimisti saa olla jos saa nykyisen tilanteen tai tulevan näyttämään jotenkin positiiviselta. Vielä loukkaantumisia alkanut tulemaan.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Mä olen aika huolissani viimeisen kuukauden otteista. Pelitahti ei juuri helpota ennen poffeja. Aika optimisti saa olla jos saa nykyisen tilanteen tai tulevan näyttämään jotenkin positiiviselta. Vielä loukkaantumisia alkanut tulemaan.
Tuota en kiellä ollenkaan. Puhuin vaan tästä pelistä. Mä olen varovaisen toiveikas/naiivi pleijareiden suhteen. Kausi alkaa alusta jos sinne päästään. Toivottavasti paremmalla terveystilanteella.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Jokereiden pelaamista tänään katsoessa kannattaa ennen tuomiota ottaa huomioon:

- neljäs peli viikossa
- vastassa itäisen konferenssin ja samalla ehkä koko KHL:n tällä hetkellä toiseksi paras joukkue. Metallurg Magnitogorskin pelaaminen on ollut tällä kaudella nousujohteista. Joukkue on koottu tasapainoiseksi.
- Jokereilta puuttuu kenttäpelaajista kenties kaksi tärkeintä pelaajaa, ykkös- ja kakkossentterit. Kyllä kaikkien joukkueiden peli kärsii kahden avainsentterin puuttuessa. Jokereilla riippuvuus heistä ei ole yhtä suuri kuin muutamilla päävastustajista O’Neillin pystyessä pelaamaan tasokkaasti myös keskellä. Esim. Dynamo Moskova pelasi muutaman pelin Shipatshovin ja Lindbergin saikutellessa ja joukkueen hyökkäyspelaaminen vahvoja joukkueita vastaan köyhtyi lähelle nollaa Igumnovin ja Shipovin sijaistaessa heitä. Vaikka esim. Jaskin on loistava ykkösketjun laituri ja maalintekijä, niin ilman pelintekijää hän ei saa tulosta aikaan. Voisi todeta, että hyvä sentteri pelaa hyvin paljon useamman pelaajatyypin kanssa kuin hyvä laituri.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sit loukkaatuu Kivistö. Ja saa siitä jäähyn.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kalnins sanoo taas hörps. 1-5. Vasta nyt Jukuri maaliin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Voipi olla, että Lindbäckillä mennään pleijarit. Jos nyt ikinä edes kuntoutuu.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nellikin lähtee vetämään jalkamukavaa, kun vastustajan vastaavassa tilanteessa lähtisi veto sata kertaa sadasta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös