Ei taida Platt painaa JYP paidassa enää yhtään mitään.Nämä pelit voi olla Tapparallekin ihan täysiä arpoja viimeisimmän Porin reissun tapaan. Ainoa varma asia on että Platt painaa ainakin hatullisen heti avauserään. Vedonlyönnissä Tappara on selvä suosikki, mutta en todellakaan allekirjoita sitä näkemystä. Motivaatioseikat todennäköisesti ratkaisevat, olettaako Tappara ottavansa helppoja pisteitä surffailemalla vai tuleeko JYP turistireissulle?
Juu, en minä niin kirjoittanutkaan.Ei taida Platt painaa JYP paidassa enää yhtään mitään.
Se on kyllä totta, mun paha.Juu, en minä niin kirjoittanutkaan.
Tappara jatkaa näemmä samalla kokoonpanolla kuin eilenkin.
Kaksi kohtaa menee varmasti oikein, eli sua vituttaa ja Tappara tai JYP voittaa. Antaa pelin näyttää.- Platt tekee ainakin yhden maalin
- Jossain kohti mua vituttaa paljon
- Veini jatkaa loistavaa pelaamista
- Stråka tekee tuttuun tapaan yhden maalin
- Joko Tappara tai JYP voittaa
Samaan kiinnitin huomiota. Rautakorpea suurempana valmentajavelhona olisin itse laittanut Joken ykköseen ja pitänyt Lahtisen Rooban ja Lassilan kanssa yhdessä.Hyviä muutoksia kokoonpanoihin. Lähinnä mietityttää tuo ykköskentän maalintekotehokkuus, käytännössä kolme pelinrakentajaa samassa kentässä, kuka tekee maalit? Seve se ainakaan ole koska syöttää vaikka edessä olisi tyhjä maali.
Pohdin ihan samaa. Tässä ehkä näkyy Korpikosken kokemattomuus päävalmentajana tällä tasolla. :DSamaan kiinnitin huomiota. Rautakorpea suurempana valmentajavelhona olisin itse laittanut Joken ykköseen ja pitänyt Lahtisen Rooban ja Lassilan kanssa yhdessä.
Suahan vituttaa melkein aina kun on JYPistä kyse, kysymyshän on vain vituttamisen tasosta! :)- Jossain kohti mua vituttaa paljon
Jerry on tehnyt JYPin pelaajista neljänneksi eniten maaleja (6), vaikka playmaker onkin. Jätetään kiekkoa vaan toiseen aaltoon ja annetaan Ottavaisten ja Suhosten laittaa se kiekko sisään.Hyviä muutoksia kokoonpanoihin. Lähinnä mietityttää tuo ykköskentän maalintekotehokkuus, käytännössä kolme pelinrakentajaa samassa kentässä, kuka tekee maalit? Seve se ainakaan ole koska syöttää vaikka edessä olisi tyhjä maali.
Tullut kipeäksiKävikö Pudille eilen jotain? Vai pureeko muuten vaan tuppia? Jokke Kemell näemmä takaisin, hyvä hyvä.
Jos kasaat näistä videokoosteen, lyön vetoa, että siellä on vähintään joka toisessa klipissä Teves kiekon kanssa, Tevesillä ei vaan leikkaa antaa sitä kiekkoa eteenpäin silloin kun on oikea hetki. Tai sitten se yritää tehdä kauden toista "omalta siniviivalta" -maalia. Mutta tuossa olet oikeassa, että hyökkääjät eivät tue alakerrassa pakkeja. Varsinkin tämä Platzerin ykköskenttä lähinnä Jerryn johdolla vaan odottelee siinä vastustjien pakkien takana, että milloin pääsee hyökkäämään. No turha mollata jos sillä tyylillä ollaan pistepörssin kärkisijoilla, mutta kuitenkin Jerryllä on Tevesin jälkeen JYPin toiseksi eniten merkintöjä miinus-sarakkeessa (20). Tosin plusosastolla on sen verran hyvin, ettei viitsi mussuttaa (23). Mutta paremmin ja aktiivisemmin saisi tuo ykköskenttä puolustaa omissa.JYPin pelin avaaminen on ollut aivan kamalaa katsottavaa viimeiset pelit. Pakit heitelleet ripulikiekkoa laidan kautta keskialueelle tai aivan ylipitkiä epätoivoisia syöttöjä. En tiedä mikä järki tuossa on että hyökkääjät eivät hae alempaa ja tule tueksi karvauksen alla oleville pakeille.
MatsibarOnko Jyväskylässä paikkoja mistä näkee peliä? Olisi luppoaikaa 17-19 välillä, ja mielellään väijyisi ainakin vähän aikaa peliä.
Myös Revolutionin pubin puolelta näkee.Onko Jyväskylässä paikkoja mistä näkee peliä? Olisi luppoaikaa 17-19 välillä, ja mielellään väijyisi ainakin vähän aikaa peliä.