La 28.11.2020 HK Vitjaz - Jokerit

  • 7 468
  • 109

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Eelin huolimattomuudesta 2+2 kun ~3,5minuuttia jäljellä. Normanilla paikka iskeä alivoimalla kahden maalin johtoasema, mutta Kivistön huikean maskipelin ansiosta jatkoille. Jatkoilla paikka naulata, mutta milloin ei maistu ja milloin kaverilta kuolee jätkä jäälle. Rankuissa pari sirkusriplausta, vain pellenaamari puuttui päästä. Ei hjuva, ei hjuono, njormaali.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Ollaan 3-2 johdossa. Ja sit Eelin typerä 2+2 minuuttia kostautui. Jatkoilla paikka naulaa peli. Ei onnistu.. Rankkarit sössitään taas..
Mut kyl naurettavimman shown sai aikaan tää Vitjazin koutsi. Kravets. Täysi pelle. No, Venäläinen, niin mitä muuta voi odottaa!!
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Vastustajalla oli maalivahti joka pystyi voittamaan pelin liki yksin. Jollain hupsoho-veskareilla ois tullu kuokkaan rumasti.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Onkohan Marjamäki kommentoinut eilisen ottelun lopun sanaharkkaa Vitjazin päävalmentajan Kravetsin kanssa?

Kravets avautui Championatin haastattelussa:

- Minulla on ikää niin paljon, että en anna nuoren ihmisen opettaa minulle valmentamista.
- Jos haluavat olla kovanaamoja, niin pitää sitten tapella eikä lyödä ensiksi meidän pelaajiamme ja huutaa sitten sääntöjen perään.
- Minä en anna loukata omia pelaajiani ja maatani.
- En kestä sitä, että tullaan toisesta maasta ja aletaan opettaa minulle valmentamista.”

Osa kommentoijista kehuu Kravetsia, mutta muutamalla hauska ohje hänelle:

”Yrittäisit pitää puolesi silloin, kun SKA taas vie parhaat pelaajasi!”
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
- Minulla on ikää niin paljon, että en anna nuoren ihmisen opettaa minulle valmentamista.
...
- En kestä sitä, että tullaan toisesta maasta ja aletaan opettaa minulle valmentamista.”
Hauskoja pointteja siinä mielessä, että Marjamäki on toiminut Kravetsia pidempään valmentajana.

Vaikutti melkoisen huonolta voittajalta muutenkin, tuuletukset Jokereiden aitioon pelin jälkeen ja tuo ihme raivoepisodi pelin lopussa. Taitaa Jokereiden voittaminen olla selkeästi joillekin melkein elämää suurempi asia.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
En tsekannut Kravetsin CV:tä, mutta muutama kommentoija ihmetteli Kravetsin raivoa, koska hän ei näiden kommentoijien mukaan osaa englantia.

Voi olla, että Kravetsin hermoja kiristää jo nyt aavistus siitä, että tämäkin kausi päättyy kuten vuosi sitten, joukkueen ”kuppaamiseen”.

Vitjazin GM on kyllä tehnyt viime vuosina hyvää työtä. Esim. ulkomaalaishankinnat ovat Harri Säterin ajoista lähtien onnistuneet yllättävän hyvin. Tämän kauden joukkueessa ykkösketju Tedenby - Danforth - Daugavins on hyvä, puhumattakaan puolustaja Hullströmistä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös