La 27.2.2016 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit (GAME 4)

  • 53 734
  • 605

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
18 Jesse Joensuu – 93 Peter Regin – 51 Brandon Kozun
10 Tim Kennedy – 76 Jere Sallinen – 50 Juhamatti Aaltonen
12 Pascal Pelletier – 39 Niko Kapanen – 25 Pekka Jormakka
14 Tomi Mäki – 13 Petteri Wirtanen – 28 Jani Rita
54 Atte Mäkinen

44 Jesper B. Jensen – 36 Philip Larsen
55 Atte Ohtamaa – 6 Topi Jaakola
32 Arturs Kulda – 47 Ville Lajunen

1 Henrik Karlsson (31 Riku Helenius)


Viime peliin pari muutosta. Jormakka ottaa Hagmanin paikan kolmosessa ja Rita Toddin paikan nelosessa. Mäksä ja Kennedy takaisin "omilla" paikoillaan. Muuten samoilla jatketaan.


Uskon, että Jokerit hoitaa tänään voiton. Heitetään vaikka 1-3.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulihan se ketju. Tero Kainulainen selostaa tänään niin ei tarvitse kuunnella Mäkisen ulinaa kuvalaadusta.

Viaplay.fi/urheilu katsottavissa ilmaiseksi tämän viikonlopun.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hyvältä näyttää kokoonpano ja toivottavasti Jormakka kestää koko pelin. Noin muuten asetelmat aikalailla samat kuin torstainakin, toivottavasti lopputulos on tällä kertaa Jokereille suosiollinen. Hyvää ja vauhdikasta lauantai-iltapäivää kaikille!
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla on vahva fiilis tästä. Jatketaan samaa mihin jäätiin, niin Torpedo ei pysy kyydissä kauaa. Pari tuoretta jalkaakin Jokereilla tänään mukana.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Toi on tyylikäs toi Jaakolan parta!
...Jormakalta kysyin Periscopessa eilen pystyykö pelaamaan 100% vai joutuuko himmaileen. Ohitti kysymyksen. Ilmeestä päätellen ei pysty mutta saatto toki olla hetken mietteissään muustakin syystä. Toivotaan että jalka kestää. Kozzu vois laukoo enempi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyvin se Jormakan jalka näytti ekassa vaihdossa liikkuvan.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuin ihmeen kaupalla peli on vielä tasan. Tällaisen kotijoukkueen kun näkisi joskus Jaffapöntölläkin. Ehkäpä sitten ensi kaudella.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Avausmaali Jokereille olisi tänään ihan mukava yllätys.

Ja tätä kirjoittaessa ensimmäinen läpiajo omiin, mutta Karlsson kestää.

Frolov muuten tänään poissa Torpedon kokoonpanosta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jensen sählää mut Karlsson pelastaa läpiajon. Mikseihän peliä vihelletty poikki.

Torpedo painaa nyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rita ei saa loistavasta paikasta sisään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Taas painitaan maalinedustalla. Salomonit jälleen.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mulla on siis Viasatin kanavapaketti ja oon tähän mennessä katsonut Jokerien matsit Viasat Hockey Finland-kanavalta, mutta sieltä tulee nyt joku änärimatsi ja Viasat Hockeylta puolestaan tämä matsi ruotsinkielisellä selostuksella. Mistähän näkyy suomeksi selostettuna muualta kuin Viaplayn kautta?!

Kyllä mulla tulee Viasat Hockeylta ihan suomeksi.

Voi siis jumalauta sentään näitä virheitä, kolme jäätävän hyvää paikkaa Torpedolla mutta toistaiseksi ilman takaiskuja. Ei tässä mitään jatkopaikkaa ansaitakaan kun näitä virheitä tulee näin usein. Jokereilla edelleen maalipaikkoja pyöreä nolla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1-0 todella lähellä
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä ainakin katsotaan peliä Kainulaisen selostuksella juurikin Viasat Hockey kanavalta.

Eipähän Torpedon juuri tarvitse rakentaa paikkoja itse, kun Jokerit tekevät sen heidän puolestaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä tää tulee suomeksi Viasat Hockey HD kanavalla.

Huh mitä sähläystä Lajuselta, ei onneksi maalia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
huhuh. Hyvä Ville, pelasti maaliviivalta...
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Mulla on siis Viasatin kanavapaketti ja oon tähän mennessä katsonut Jokerien matsit Viasat Hockey Finland-kanavalta, mutta sieltä tulee nyt joku änärimatsi ja Viasat Hockeylta puolestaan tämä matsi ruotsinkielisellä selostuksella. Mistähän näkyy suomeksi selostettuna muualta kuin Viaplayn kautta?!
EIkös sen kielen voi tv/digiboksin asetuksista vaihtamaan? Ainakin näin toimi Eurosportin kanavalla kun sateliittia katsoin, ja aluksi oli ruotsin kielellä mutta sen pystyi yhden napin takaa vaihtamaan suomeksi.

Edit. Näköjään korjattu vika :D
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit yv? Ei tullut, Salomonit jälleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös