Jaa Lindroos lähti itse taklaamaan ja loukkaantui siinä?
Kyllä.
Jaa Lindroos lähti itse taklaamaan ja loukkaantui siinä?
Täällä saipulilaiset iloitsee toisten loukkaantumisista. Noinko vanne kiristää kun on tulossa kuudes tappio putkeen.
No pelas mikkihiiri kyllä aivan junnupeliä ja sai opit siitä.Öö. Suoraan selkään ja aikaa oli hetki sitä selkää tuijotellakin ennen turhaa selkään ajoa. Millä säännöillä Leprassa oikein pelataan? Last man standing?
Oli aika valoisaa hallissa tänään. Joku ilmeisesti valehtelee, ja se on ole minä.Maalittaja- mestari on oikeassa. "Pitkä" sammutti jo valot.
Toivottavasti ei yhtään enempää tipu.Taitaa vielä tippua pelaajia kokoonpanoista.
HPK:ta ei paljoo kiinnostanut ottelun jälkeiset juhlallisuudet :D No enpä mäkään varmaan jaksais kuunnella jotain Tappara on terästä -rallattelua.
Saati Haaperin veisujaHPK:ta ei paljoo kiinnostanut ottelun jälkeiset juhlallisuudet :D No enpä mäkään varmaan jaksais kuunnella jotain Tappara on terästä -rallattelua.
Onhan niitä "jämäpelaajia" joka jengissä. Toki toisissa enemmän, toisissa vähemmän.”Puoliksi totta” niin no, miten sen nyt kukin näkee.
Eikös ilmottanut jo uran päättymisestä?Kauanko tuo Peltolakin on vielä sivussa, vai onko ura ohi?
HIFK:n mies henkeen ja vereen :)Saati Haaperin veisuja
5 peliä pitää tulla, täysin kopio Laakso/Virtanen tilanteesta.Miten Maalahti ei lentänyt tuosta pihalle?
Eikös se ollut se pointti?HIFK:n mies henkeen ja vereen :)
Jukasta puheEikös ilmottanut jo uran päättymisestä?
Katsopas tämän kauden tilastoja ja tule sitten piipittämään.Pelicanshan on tosiaan itse sääntöjen mukaan pelaava joukkue, vai mitä muiden joukkueiden fanit on mieltä?