La 25.9.2021 SaiPa - Pelicans

  • 1 280
  • 6
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
A. Jämsen - Jasek - Kangasniemi
Kivenmäki - Nikkanen - Tyrväinen
Roine - Hämäläinen - Haatanen
J. Jämsen - E. Vilén - Tukiainen

Eronen - Utunen
Jalvanti - Kokkonen
Rajaniemi - Lindroos
T. Vilén

Patrikainen
(Parviainen)

Ilves-peliin verrattuna Smejkal, Laakso ja Larmi poissa kokoonpanosta. Tyrväinen puolestaan tekee pitkän sairasloman jälkeen paluun kokoonpanoon. Mielenkiintoista nähdä Aatu Jämsen hyökkäämässä Jasekin johtamassa ykkösketjussa.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Eilen Jyväskylässä "loistaneen" kaksikon Heikkinen&Heikkinen toinen puolikas on näköjään Leprassa tänää viheltelemässä. Itse olen kyllä henkilökohtaisesti pitänyt J.Heikkistä parempana kuin L.Heikkistä, joten toivottavasti tänään ei nähdä aaltoilua takakarvauksen viheltämisestä vankilasääntöihin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Eilen Jyväskylässä "loistaneen" kaksikon Heikkinen&Heikkinen toinen puolikas on näköjään Leprassa tänää viheltelemässä. Itse olen kyllä henkilökohtaisesti pitänyt J.Heikkistä parempana kuin L.Heikkistä, joten toivottavasti tänään ei nähdä aaltoilua takakarvauksen viheltämisestä vankilasääntöihin.

Viheltääkö tää Savonlinnan Motonetin päällikkö muiden joukkueiden pelejä kuin SaiPan? Tämän kauden kuudesta pelistä nyt jo ainakin kolmas kerta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Larmi ja Smejkal aika pahoja poisjääntejä Pelicansilta. SaiPalla Koskiranta vielä sivussa, syytä ei oo kerrottu.

Ehkä Koskiranta nyt oli sitten se Kaarna, joka tuli tankin ampumaksi, ja siitä sitten Loimaranta lähti Kariluodon roolissa uudella vimmalla johtamaan. Täydennysmies Metsävainion kanssa kyllä eilen avausmaalissa tekivät Jypin puolustusalueella ihan yhtä tehokkaasti tuhoa kuin Kariluoto ja Asumaniemi raivatessaan venäläisten korsuja käsikranaateilla ja konepistooleilla.

Vielä kaipais Ojantakaseltakin semmosta Ukkolan roolia, konepistoolilla lonkalta juostessa ammuskelua ja tehoille pääsyä. Kunhan ei nyt menis haavoittumaan vain, siinä ei esikuvalle käyny kivasti.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Siihen nähden, että Pelicans pääs levänneenä peliin niin täytyy olla tuohon SaiPan esitykseen tyytyväinen. Hienoisesti SaiPan hallintaa, mutta perinteisesti maalintekopeli.
 

Yks hahmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Green Bay Packers
Hieno homma kun kun vierasjoukkue toi mukanaan oman selostajan. Kiitti Cmore. ✋
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös