Huvireissulla ovat Prahan yössä.Tämä Kanadan joukkue on kyllä munattattomin porukka mitä olen ikinä nähnyt. Tässä sen näkee, että ei sillä NHL statuksella paljoa tee, näin tosipeleissä.
Me ollaan käyty Palmulan kans tää keskustelu.Miks mä kuulen tän saman heiton taas?
Taitavat olla krapulassa vieläkin.Huvireissulla ovat Prahan yössä.
Taitavat olla krapulassa vieläkin.
Väellä ja voimalla kavennus Tapparalle.
Liigassa nämäJaahas tyylikäs tuomarin kolaaminen... Isoista ovista ulos?
Ja kiekoton tuomari vielä.Suoraan selkään ulos senkin sika
Ketju on hankala jos sekoittaa otteluseurannan ja politiikan. Voimia.Näyttää siltä, että olen lähes yksin palstalla tämän antisveitsi kampanjani kanssa.. Siinä mielessä ihmetyttää kun varmaan 99% palstalaisista on sitä mieltä, että urheilu on osa politiikkaa ja ryysyjen kuuluu pysyä poissa kentiltä. Nyt kaikki hurmiossa komppaa täällä tuota euroopan persettä Unkarin ohella.. En vaan ymmärrä??
Mitäs pahaa Sveitsi on tehnyt?Näyttää siltä, että olen lähes yksin palstalla tämän antisveitsi kampanjani kanssa.. Siinä mielessä ihmetyttää kun varmaan 99% palstalaisista on sitä mieltä, että urheilu on osa politiikkaa ja ryysyjen kuuluu pysyä poissa kentiltä. Nyt kaikki hurmiossa komppaa täällä tuota euroopan persettä Unkarin ohella.. En vaan ymmärrä??
Liigassa 20 peliä pannaa. Vahingosta.Ja kiekoton tuomari vielä.