La 25.1.2020 Jokerit - Kunlun Red Star

  • 12 471
  • 163

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kyllähän se Haapala kuuluisi sinne maskipelaajaksi Savinaisen sijaan. Se on sentään sitä modernia maskipelaamista! Ja varmuudeksi vielä hymiö.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos joku täällä liveseurannassa on Jokereiden työntekijä niin kertokaa heille tämä! Jos ette tätä voita niin olen nälkälakossa huomiseen peliin asti. Lakko päättyy siinä vaiheessa kun Jokerit tekee huomenna ensimmäisen maalinsa. Jos se jää nollille niin lakko päättyy sunnuntaina 23:59.
Minä kun tilanne oli 1-3 Kunlunille. Minulla löytyi vielä uskoa lyödä näin hurjasta asiasta vetoa, kun kaiken maailman @Sämppäri tai @sekolust hieroilivat omaa peppuaansa luovuttaen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Voitto! Hitto kun harmittaa ettei tullut matkustettua tänä viikonloppuna Helsinkiin, olisi nähnyt kaksi kotipeliä ja tämän hienon nousun!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onnea sulle, mutta nyt taitaa olla ainakin toinen nimimerkki tuossa joko väärin tai täysin poikkeava käsitys luovutuksesta.
No mä vaan otin kaksi nimimerkkiä jotka tulivat ensimmäisenä mieleen. Mutta minä en luovuttanut. Minä uskalsin laittaa oman terveyden panokseksi, sillä tiesin että Jokerit vielä voittaa. Piste.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä en ainakaan uskonut nousuun 0-3 tilanteessa ja epäilin sitä edelleen 1-3 tilanteessakin. 2.erän lopussa Kunlun vaikutti väsyneeltä jolloin hiukan uskoa palautui. Jokerit pelasi heikosti, kunnes Kunlunilta loppui bensa jonka jälkeen Jokerit lopulta jauhoi pelin nimiinsä.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuo on se jätön etu yv-haussa, jota tälläkin palstalla on jaksettu haukkua pari kautta aivan syyttä.
Tuo kyllä toimii ihmeen hyvin vuodesta toiseen. Tai ei se ihme ole, vaan se kuinka se ärsyttää osaa. Ne hetket kun yv on sakannut, on nähdäkseni enemmän johtunut siitä mitä siellä itse hyökkäysalueella tehdään.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Tuo kyllä toimii ihmeen hyvin vuodesta toiseen. Tai ei se ihme ole, vaan se kuinka se ärsyttää osaa. Ne hetket kun yv on sakannut, on nähdäkseni enemmän johtunut siitä mitä siellä itse hyökkäysalueella tehdään.

Tottakai se toimii kun nelikko ehtii pudottaa viivalle asti ja odottelee jätön jälkeen siinä seisovin jaloin. Parempi vielä, jos siellä joku karvaaja höntyilee itsensä ulos jo tuon jätön jälkeen hyökkäyssinisellä, kuten tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös