Ei oo reilua kun HIFK lla ei ole ensimmäistäkään liigatason veskaria. Ei vaadi kummoista voittaa HIFK kun joka toinen veto menee maaliin.
Oli oikein mukava alistaa myös eilen Oulussa.Mikäpä sen mukavempaa ku alistaa Helsingissä.
Nooh, Tobbari jumppaa teille molarin. Kunhan eka sentteri on hommattu.Ei oo reilua kun HIFK lla ei ole ensimmäistäkään liigatason veskaria. Ei vaadi kummoista voittaa HIFK kun joka toinen veto menee maaliin.
B - miehistöllä eilisen poikasten nöyryyttelyn jälkeen. Turha rasittaa liikaa näissä helpoissa matseissaRuusun torjuntaprosentit ei kauheen ruususilta nyt vaikuta. Eikö IFK:lla oo parempaa kassaria laittaa huippupeliin?
Ero noissa on se, että Oulussa pyllistettiin itse, tänään pakotettiin vastustaja kontalleen ;)Oli oikein mukava alistaa myös eilen Oulussa.
Aaaa no ymmärtäähän senB - miehistöllä eilisen poikasten nöyryyttelyn jälkeen. Turha rasittaa liikaa näissä helpoissa matseissa
Niin, Tepsin omistajathan ne vasta köyhiä miehiä ovatkin.Tää liigan seuraaminen alkaa olemaan tylsää :). Sen se teettää kun rahaa on miljoonia
Kärpät joutuu ottaa väkisin :(Ero noissa on se, että Oulussa pyllistettiin itse, tänään pakotettiin vastustaja kontalleen ;)
Finley on kyllä hirveä ämmä.
No nyt on kyllä ylimielistä kommenttia. Sinänsä ei mitään uutta porofarmarilta.Ero noissa on se, että Oulussa pyllistettiin itse, tänään pakotettiin vastustaja kontalleen ;)
Mitäs toi selostaja sekoilee. "Kärpät tulee voittamaan ottelun" vaikka kellossa minuutti peliaikaa jäljellä.