Jotenkin minusta tuntuu ettei vaikuta Tibbettsin toilailut juurikaan päivän otteluun. Bluesilla mahdollisuus antaa todellinen myrskyvaroitus kaatamalla Kerho tänään, silloin olisi kyllä viime ottelujen saldo pudotuspelejä ajatelleen aikamoinen ja Blues nousee kyllä hyvin potentiaaliseksi mitaliehdokkaksi. Kerrankin tässä vaiheessa kautta eikä syyskuussa.Torpeedoz kirjoitti:Ottelun latausta lisää se, että edellisessä kohtaamisessa Billy Tibbetts taklasi SM-liigan pistepörssin johtajan Martin Kariyan sairastuvalle.
Barcelona kirjoitti:Tässä Ringblomin tilastot Blues matseista:
Otteluita on nyt 5 kpl (Pelicans, Kärpät, Tappara, Hifk ja Jyp).
Otteluista Bluesilla 2 minuuttisia on yhteensä 51 kpl (10,2 per ottelu) Vastustajalla taas 44 kpl (8,8 per ottelu). Käytösrangaistukset ovat menneet tasan.
Jäähyjä Blues on saanut otteluissa enemmän 3 kertaa, tasan on mennyt kerran ja kerran on vastustaja saanut enemmän jäähyjä.
Vale, emävale, tilastot. :)
Barcelona kirjoitti:Voi vittu, kaikista paskin tuomari eli Bilngblom vislaa. Eli Blues saa tänään todennäköisesti taas ne pari jäähyä enemmän. Miten helvetissä tästä äijästä ei päästä eroon!
Ei se sen kalliimpaa ole kuin muuallakaan. Sen lisäksi sitä tarjoilee ihan kivat myyjättäret ja hallin parhaat paikathan löytyy juuri pääty kuppilasta. Taitaa kertoa jotain Espoon kiekkokulttuurista.. No tänään siellä on taas vuorossa hyvää lätkääkin. Blues on ollut aika liekeissä viime aikoina. Kerholla vähän vaihtelevampaa, mutta Kärppä-pelin kaksi ensimmäistä erää oli vakuuttavaa näytöstä.Tommy kirjoitti:Kalja on kallista.
Oksa on ollut aina paska Länskärillä.
Ainakin mua kiinnostaa enemmän se että tuomari viheltää oikein kun se kummalle tulee enemmän jäähyjä, tästä syystä mäkin olen ovikelloon ihan tyytyväinen. Kaikkihan on jo parannusta siitä ettei esim Henrikssonia joudu katsomaan.Barcelona kirjoitti:Itse en kaverista pidä, mutta hyvä että täältä löytyy Blues faneja jotka Reijon tyylistä tykkää. :)
No niinpäs perkule onkin. Alitajuntaista vähättelyä vissiin, kuten kysymykseen montako joit.E kirjoitti:Kohtuullisen legendaarinen ketju tähän asti. Eikös muuten Shayne Blues ole tehnyt kolme maalia kaikissa kolmessa viime pelissä ja Pelsuja vastaan neljä, joten maalimääräksi tulee 13, ei 11.
Nikke kirjoitti:Ainakin mua kiinnostaa enemmän se että tuomari viheltää oikein kun se kummalle tulee enemmän jäähyjä, tästä syystä mäkin olen ovikelloon ihan tyytyväinen. Kaikkihan on jo parannusta siitä ettei esim Henrikssonia joudu katsomaan.
TJ MACKEY kirjoitti:Ja kun kärkijengi on vastassa, kenet vastustajan pakeista Pillu ajaa pihalle pelistä? Gallupilla; Eske vai Gusse?
Laddy on se joka tekee tämän pelin voittomaalin. Keskusta taitaa sijaita pääosin muualla kuin pääkaupunkiseudulla.Rontti kirjoitti:Kuka muuten on Laddy ja missä on keskusta?
No puhtaastihan se edelleen taklaa, mutta välillä vastustajaa sattuu silti. Jokerit-pelissä Kalteva lähti puhtaasta pommista paikkailtavaksi, Tuulolan kasetti sekosi Pillun pommista täysin, ja Kärpät pelissä Lupachuk jätti kentän D-junioria muistuttavan rekan kohdattuaan.Kapo kirjoitti:GUSSE!!!
Noei.. ei ollut meillä pelatessaan Pihlströmillä tpana taklata väkeä lasarettiin, ihan puhtaasti veti. Mitäs se kakkosvalmentaja sille on mennyt tekemään jos nykyään on loukkaantumisriski kentällä?