La 21.5.2022 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 19 478
  • 539

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Palstaveljille/-sisarille anteeksipyyntö jo etukäteen.... mutta Cmoren asiantuntija, selostaja yms. on jotenkin huono, jos yritetään mukailla kv. tason expertiisiä ja tehdä laatulähetyksiä. Ju, tiedän ettei kannata maksaa jos ei taso kiinnosta. Mutta kun laji kiinnostaa, niin vuodesta toiseen jää kaipaamaan, asiantuntevaa ohjelma tuotantoa.... ei mulla muuta (olis kyllä mutta saan valittajan maineen). Hyvää kiekkoiltaa kaikille vastajännäreille ja myös teille jotka nautitte laadukkaasta hockeyviihteestä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Yrjöttää toi Mertaranta. Miksi sitä pakotetaan ilmaislähetyksiinkin? Eikö se riitä, että maksavat asiakkaat saavat ”nauttia” Bjöönisestä
Tutkittu tosiasia vain valitettavasti on, että Mertaranta myy.

Nytkään ei ole tarkoitus myydä MM-/Liigapakettia "kovan ytimen" seuraajille, jotka maksavat pakettinsa selostajasta, tuotannosta ja lähetyksen toteutuksesta huolimatta.

Nytkin kurkotellaan kasvua "normiyleisön" keskuudesta. Se tapahtuu parhaiten ja tutkitusti tutun leijonaäänen avustuksella. Valitettavasti.

Tämä on "tosiseuraajille" kova paikka ja musta piste. Näitäkään kisoja ei tuoteta "hardcore" kannattajille.
 

Rush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Sitten kun Mertsi jää (toivottavasti joskus) eläkkeelle niin Alkio vois kyllä mun puolesta selostaa Suomen pelit.
Minä taas toivon, että Mertsi vielä jatkaa yksinkertaisesti siitä syystä, että se on maailman paras selostaja luomaan hyvän ja sen "oikean" tunnelman jääkiekko-otteluun. Minua ei oikeasti haittaa jos jotain "vaarallinen" sanaa käytetään paljon, eikä minua pienet mitättömät asiavirheet oikeasti haittaa, kun tosiaan se tunnelma on ottelussa hyvä ja energinen. Ja "höntsäturnaukset" on höntsää. Saukkonen on asiavirheiden lisäksi liian pliisu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pasta naulaa Tsekin ylivoimalla johtoon.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tuntuu että Pastrnak olisi pelannut Bostonissa jo ikuisuuden mutta perkele sehän on vasta 25 vuotta nuori.

Okei, täyttää neljän päivän päästä 26 mut silti.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vituttaa kyllä olla Olympic Champion 2022 t-paita päällä täällä Fan Zonella.

Kaikilla muilla Onninen #22.

Ihan eri tiimiä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hmm, katselen Sveitsin tv:stä heidän otteluaan ja noin jossain määrin saksaa ymmärtävänä ihmisenä ei välillä hahmota sanaakaan tuosta ihmeversiosta...
Joo, itsekin saksan lukijana yllätyin kun selvisi miten kaukana Schwiizerdütsch (sveitsinsaksa) on varsinaisesta saksan kielestä. Eihän siitä saa mitään selvää ellei siihen puhetapaan erikseen perehdy, ja sittenkin on hankalaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös