Jäikö teiltä se vitun tamburiini bussiin, kun ei näköjään peli kulje?
Ole nyt sentään tyylikäs voittaja. Varsinkin tällaisen suolestuksen jälkeen.
Jäikö teiltä se vitun tamburiini bussiin, kun ei näköjään peli kulje?
Ole nyt sentään tyylikäs voittaja. Varsinkin tällaisen suolestuksen jälkeen.
Yhtä tyylikäs kuin Tuppurainen eilen?
Ei taida olla Bluesin kannattaja.Miten ihmeessä sinä voit oman suosikkijoukkueesi suorittaman teurastuksen jälkeen olla noin harhainen? Tulkaa nyt joku muu esbålainen kertomaan? Itse olen tuon Tuppuraisen tempauksen tuominnut tänään joka hetkessä. Se oli säälittävää ja reppanamaista! Ole oikeasti tyytyväinen että suosikkitiimisi omaa Jyrki Ahon! Ei muuta minulla!
Miten ihmeessä sinä voit oman suosikkijoukkueesi suorittaman teurastuksen jälkeen olla noin harhainen? Tulkaa nyt joku muu esbålainen kertomaan? Itse olen tuon Tuppuraisen tempauksen tuominnut tänään joka hetkessä. Se oli säälittävää ja reppanamaista! Ole oikeasti tyytyväinen että suosikkitiimisi omaa Jyrki Ahon! Ei muuta minulla!
Kävin vain kuittaamassa nuo eiliset vittuilut kun Ässät sai Nykäskylässä kuokkaan. Ei teillä osata sen fiksummin voittaa kuin muuallakaan, joten suut suppuun ja painutte kiltisti nuolemaan haavoja. Voitte kuunnella bussimatkalla näitä Best of Ritari -selostuksia lohdukkeeksi.
Palataanpa asiaan pelin jälkeen. Annan Rajaniemen hoitaa argumentoinnin puolestani.
Kävin vain kuittaamassa nuo eiliset vittuilut kun Ässät sai Nykäskylässä kuokkaan. Ei teillä osata sen fiksummin voittaa kuin muuallakaan, joten suut suppuun ja painutte kiltisti nuolemaan haavoja. Voitte kuunnella bussimatkalla näitä Best of Ritari -selostuksia lohdukkeeksi.
No mihinkäs sulla on noin kiire? Jää toki vielä seuraan kun kerta tänne vaivauduit tulemaan. Sulla on niin hyvät jututkin. Oliko teillä tänään hyvä peli?
Kuinka moni JYP-fani hyväksyi Tuppuraisen tempun? Niinpä. En ymmärrä miksi valehtelu helpotti noin kovasti, mutta toivottavasti helpotti.
Saatiin yllättäen kolme pistettä ihan samalla ryhmällä kuin millä eilen hävittiin. Ketjut olivat (vihdoin) uusissa kuoseissa, mutta muutoin sama laulu.
Aika oudosti nämä illasta toiseen heilahtelevat. Jyp oli eilen sen verran suvereeni, ettei Padalla ollut edes mitään mahdollisuuksia ja tänään teiltä näyttivät jääneen jalat matkalle.
Blues on kyllä järjettömän vahva ja kunto ajoitettu juuri oikeaan hetkeen.
Töppöruisesta en tiedä, mutta Viljanen on rehti nuori pelaaja, joka ei tarkoituksellisesti vahingoita ketään.
Itse olen pitänyt Bluesia mustana hevosena tänä keväänä, Aho saa kyllä joukkueesta kaiken irti. JYPin puolustus pelaaminen ollut kohta kaksi kautta sekaisin, eli niin kauan kuin reagoiti Veltsu on ollut puikoissa.Menivät sitten vielä toimistolla tekemään jatkopahvin tälle nerolle.Kaikki kunnia Jypin faniporukalle joka jaksoi pitää mölyä vielä 3. erässä vaikka jo 1. näki ettei tänään ole mitään kotiin viemistä. Jokohan meidät kohta otetaan vakavana playoff vastuksena vai ollaanko vieläkin vain Hirson varassa rypistelevä ryhmä mailalla hakkaajia? Vaikutti Jypin eilinen peli vai onko teillä puolustus noin hakoteillä ollut koko kauden?
Giliati kiertää maalin takaa, antaa maalin eteen täysin yksin jätetylle Liivikille joka laittaa Rajaniemen jaloista kiekon pömpeliin. Täysin puolustuksen piikkiin meni. (ulkomuistista vedin, jos meni pieleen niin pahoittelen)Kertokaas nyt kun jäi matsi tänään väliin (ja Ruudun huippuhetkistä se näyttäisi uupuvan), että minkämoinen oli tuo 6-2 osuma?
Älkää vielä tuomitko seuraavat kolme peliä nollille niin se on alle 2/peli.Voi kun Blues suostuisi tekemään vaihtokaupan: Virtanen - Ahoon... Mikäköhän otetaan seuraavaksi teemaksi/harjottelun kohteeksi? Nythän Virtanen puhui, että ennen pleijareita on tarkoitus saada päästetyt maalit per peli noin kahteen maaliin. Heti seuraavassa pelissä omiin 7.
No valmentajien vaihto päittäin olisi kyllä Bluesilta minkä tahansa joukkueen kanssa huono kauppa.
Aho on nyt kuitenkin liigan paras koutsi