No hohhoijaa. Todella nihkeää oli. Meidän puolustus on varmaan huonoin, minkä minä olen nähnyt (seurannut siitä lähtien, kun joukkue nousi Suomi-sarjasta). Jokinen on todennäköisesti huonoin Kärppäpakki vuosikymmeniin. Mitä hän tekee koko liigassa, Kärpistä puhumattakaan, on minulle täysi arvoitus. Virheitä liukuhihnalta, koko ajan väärässä paikassa ja häviää kaikki kaksinkamppailut. Grönholm muuten sama, mutta sentään joskus jonkun kamppailun voittaa. Korpikari on ihan yössä ja Ohtamaalle ei pitäisi tässä vaiheessa antaa vielä näin paljon vastuuta, virheitä tulee ihan liikaa. Mikkola on porukan ainoa liigatason puolustajan näköinen, ja minä olen kritisoinut Mikkolaa kovasti jo kolme kautta. Tänäänkin vastustajan molemmat maalit tuli puolustajien pahoista virheistä: ensimmäisessä Grönholm lopetti pelaamisen tyystin ja toisessa Ohtamaa päätti lähteä hortoilemaan omalta paikaltaan ja jätti vastustajan yksin maalin kulmalle.
Hyökkäysvitjoista ykkönen ei toimi, kun sekä Kuusela että Koivisto on riisikeppejä, jotka ei kamppailuita voita ja Viuhkolan liike on kaukana normaalista. Kolmonen taas on täysi turhake, joka vain käy pyörimässä sen puoli minuuttia kentällä. Kakkosen tutkapari Aaltonen - Andersson hoiti homman kotiin, Corso väläyttelee, mutta jää kovin näkymättömäksi AA:n pyörittäessä.
Koko joukkueen peli on henkilökohtaisella tasolla ihan sekaisin. Syötöt menee mihin sattuu ja kiekko ei pysy lavassa. Laukaisupaikkoja rakennetaan, mutta laukaukset on luokattomia (jos sellainen ylipäätään saadaan aikaan). Pelitapaa on ihan turha kritisoida, jos pelaajat suorittavat tällä tasolla. Siinä ei paljon pelitapa paina, jos puolustajat on pujottelukeppejä, jotka tekevät koko ajan virheitä ja hyökkääjät eivät osaa tehdä maaleja. Maalipaikat meni Kärpille kuitenkin aivan ylivertaisesti.