La 20.03.2010 Jokerit - KalPa

• 18 079
  • 62

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tästä ei ollutkaan vielä avattu omaa keskustelua, niin avaan sen nyt.
Eli, omia mielipiteitä vaan kehiin, sana on vapaa.

Jokereiden täytyy parantaa Blues pelistä, jos aikoo peliä voittaa. Ja samaan aikaan Helsinkiläisten täytyy toivoa, että SaiPa tai Kärpät häviää omat pelinsä. Mutta lähdetään nyt ensin siitä, että Jokerit voittaa KalPan.

Sellaisia puolustusvirheitä ei saa tänään tulla mitä tuli torstaina Espoossa. Aivan karmeita virheitä noinkin kokeneille puolustajille, kuten A-J Niemelle ja Tom Koivistolle. Liikettä pitää löytyä, sekä halua pelata loppuun saakka, vaikka vastustaja menisikin johtoon, niin ei auta antaa periksi, vaan täysillä miettimään seuraavaa vaihtoa.

Nytten Johtovien pelaajien täytyy astua esiin. Ja alkaa pelaamaan sillä tasolla, mihin ne oikeasti pystyy. Tää peli on aikaa enään näyttää, huonossa lykyssä.

KalPa on vaarallinen vastustaja, mutta uskotaan nyt kumminkin loppuun saakka, kävi miten kävi.

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottelu näkyy 4 Sport Prolla, eikös tämä ole maksuton kanava ?
Jokatapauksessa huippu jännä peli luvassa.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jokatapauksessa huippu jännä peli luvassa.

Valitettavasti jälkilähetys.

Uskoa löytyy vielä! Eipä tähän ole muuta sanottavaa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taitaa olla niin, että suorana näkyy maksullisella kanavalla ja jälkilähetyksenä ilmaisella. Näin itse ymmärsin ja vaikka molemmat kanavat minulla näkyvät niin halliin se on mentävä, kun veljenpoika niin kovasti sinne tahtoo.

Tänään jo areenalle mennessä otan sellaisen moodin päälle, että ihan sama miten pelaavat. Tässä on ollut lähes 60 peliä aikaa hoitaa homma kuntoon ja siinä ei ole onnistuttu, ihan sama miten viiimeisen pelin pelaa. Peliä suurempi mielenkiinto on siinä, millä asenteella/kokoonpanolla Lukko lähtee Ouluun. Ipa varmasti höntsäilee minkä viitsii ja saattaa jopa aiheuttaa Saipalle ongelmia.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ehei, Sport Pro on maksullinen, Sport ilmainen.

Netti-Savarin mukaan

KalPa tänään

Kerman-Miettinen-Kapanen
Timonen-Hirvonen

Jokinen-Laakso-Sahlstedt
Strömberg-Jalasvaara

Hartikainen-Rissanen-Kiiskinen
Seppänen-Varakas

Salo-Riekkinen-Dahlman

Ahonen
Järvinen

Kyllähän tämä peli pitäisi voittaa. Ja toivoa että Tapparalla on samanlainen sihti kuin torstaina. Peli torstaina oli ihan hyvää, kun paikoista vain laittaisi kiekon reppuun, siinä se ongelma vaan tuppaa nyt olemaan.

Virta on taas pistänyt kenttiä uusiksi. Ykkönen ja kolmonen ovat toimineet ihan hyvin aikaisemmin, ykkönen koko kauden ja kolmonen nyt viime aikoina. Kakkonen voi olla aika mielenkiintoinen nyt, kun sekä Laakso että Killeri ovat saaneet hanat auki. Maaleja toivoessa.

Nelonen vaikuttaakin sitten taas sellaiselta pörrääjäkentältä, Salo kiertää kenttää hullun lailla, Dahlman riistää kiekkoa ja Riekkinen tekee tarvittaessa sen voittomaalin :)

Ahonen maalilla siis tänään. Ihan hyvä vain, ei oikein kumpikaan veskari vakuuttanut torstaina, joten toivotaan ettei tule kahta huonoa peliä peräkkäin. Kyllähän Ahonen kahdesta on vaikuttanut luotettavammalta tällä kaudella.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Valitettavasti jälkilähetys.
Ei, vaan nimenomaan Nelonen Sport Prolta suorana, ja sitten myöhemmin illalla Nelonen Sportilta jälkilähetyksenä. Tämä Pro-kanavahan on se maksullinen.

Itse pelistä sen verran, Jokerit saisi nyt voittaa, että Lukolla olisi vielä pienet mahdollisuudet saavuttaa sijoitus kahden kärjessä runkosarjassa.

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Tähän on sitten tultu. Säälittävää surkuttelua ja jälkispekulointia ajatella näin, mutta ehkä olisi kannattanut voittaa peli tai kaksi joskus tuossa aiemmin kaudella, niin ei tarvitsisi ihmetellä näin viimeisellä kierroksella, voittaako se ja se jonkun muun jotta voidaan mahdollisesti saavuttaa 14 joukkueen runkosarjassa peräti kymmenes sija! Tilanne kyllä kuvastaa kauden surkuhupaisuutta. Ja tilanne on todellakin enemmän kuin ansaittu ja täysin itse aiheutettu. Itse veikkaan että Kalpan nopeat kääpiöt luistelevat tänään Battaglialta ja kavereilta jalat alta, mutta saa nähdä. Ironista, että joukkue esittää juuri sellaista nopeaa ja taitoon perustuvaa joukkuepeliä, jota olisin halunnut nähdä Jokerien esittävän jo vuosikausia. Jos tänään siis on edessä lähtö lomille, se on täysin ansaittua. Niin halutonta, virkamiesmäistä ja täysin hajutonta on joukkueen tekeminen ollut lähes koko kauden ajan. Toisaalta, tyhmä kun on, sitä aina elättelee jonkinlaista toivonkipinää. En edes tiedä miksi, sillä narripakan esiityminen pudotuspeleissä keväälä 2010 olisi urheilullinen vääryys.

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vielä sen verran Nelonen Sport Prosta, että voiko peliä seurata stadissa jostain juottolasta. Lappeenrannassa on kait jo tupa täysi, lippuja saa vain seisomokatsomoon...

Itse peli on varmaan tiukka vääntö ja voittajaa on vaikea veikata. Jokerit on pelannut hyvin tällä kaudella Kalpaa vastaan. Eikös Kalpa otanut nokkaansa jossain juhla pelissään juuri Jokereilta tällä kaudella.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Ei paljoa ottelu kiinnosta, vaikka veikkausen tilin viimeiset 50 ekeä laitoinkin yhdistelmä vetoon jonka nimesin "Jokerit sääleihin". Veto koostuu siis tämän päivän Jokerien ja Lukon voitoista, rahat saa 6.41 kertaisena takaisin.

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Jokerit on kuin hirvi, jonka yli on ajettu tiellä, mutta vielä kituu. KalPa antaa tänään toivottavasti sen viimeisen laukauksen ja kausi päättyy.

Yhtä kärsimystä on tämä Jokereiden kannattaminen ja en usko parempaan huomiseen ennen kuin sikariportaassa tuuletellaan ja kunnolla. Hjallis ajattele sydäntäsi ja meidän fanien sydämiä, myy Jokerit!

Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvä peli varmasti tulossa. KalPalla voitolla vielä mahdollisuudet runkosarjan voittoon. Jos sitä ei tule, niin eipä se ole katastrofi, voi tulla jopa helpompi vastus. No niitä on turha murehtia tässä vaiheessa, sama mikä sieltä tulee, voitettava on. Harmi, kun ei taida olla edes mitään streamia tästä, pitänee vääntäytyä jonnekin baariin. Tänään jos koskaan se Nylkyttäjä vois pitää sen mailansa kurissa, tosin eipä se ole muita telonut kuin lukkolaisia. :)

Edit. No eipä taida löytyä mistään tuota Sport Prota. On tämä uskomatonta.

Viimeksi muokattu:

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eipä ole juuri mitään sanottavaa, KalPa vie helpot pisteet. Kevät- ja rantakauden avajaiset tänään Ilmalassa, muistakaa kaikki ottaa rantapallot mukaan.

Toisaalta sitä toivoisi, että Kärpät häviäisi tänään jälleen tuomarien ja pomppukiekkojen takia ja samalla Jokerit voittaisi. Mutta tämän mahdollisuudet ovat siinä 0.001% luokassa.

Areenalle ei jaksa vaivautua. KalPalle rahat.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jokerit on kuin hirvi, jonka yli on ajettu tiellä, mutta vielä kituu.

Allekirjoituskamaa! Ja vielä jokerifanilta. Kättä lippaan täältä.

Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta vielä sen, miten narrilauma menisi sääläreihin? Riittääkö 3p Kalpalta vai pitääkö sen lisäksi Ilveksen voittaa? Tällä on nimittäin valtava merkitys illan spekseille.

Olen ensinnäkin absoluuttisen varma, että narrien voitto Kalpasta ei ole poissuljettu vaihtoehto. Tokihan väsyttävän hyvää pelisysteemiä jauhava Kalpa on todennäköisyyksissä edellä. Mutta Kalpa on pysäytettävissä kovalla pelillä. Ihan puhtaallakin kovalla pelillä. Lisäksi Riksman on IMHO Kalpan veskariosastoa edellä. Kalpallakin on mahdollisuus runkosarjan voittoon, mutta mulla on selllainen hunch, että organisaation suurin nälkä on jo nyt tyydytetty. Lisäksi Kalpa treenaa jo pleijareihin. Se tuntuu jaloissa ja kun Kalpalta ottaa liikkeen pois, jäljelle jää pienikokoinen, kontaktipeliä vierastava joukkue. Mä en tiedä onko Jokerien pukuhuoneessa jo katkottu selkäranka, silloinhan homma on saletti. Muussa tapauksessa suosittelisin kotijoukkueelle ottelun merkityksen nollaamista. Pätevä taktiikka olisi lähteä kaukaloon antamaan faneille hyvä fiilis ja kaivaa edes yksilötasolla jonkunlainen peli-ilo esiin. Suorittamisen sijaan kandeisi lähteä nauttimaan siitä, mitä saa tehdä työkseen ja ihan vaihteeksi vain pelata lätkää ja ottaa myös riskejä. Rentous rules.

Tää on lähellä peliajan tasuria/yhden maalin voittoa jomallekummalle. Sillä varauksella, että jokerit repsauttaa hälläväliä vaihteen päälle, jos Lappeenrannasta tulee tieto että Saipa on menossa pleijareihin. Fanien takia kandeisi kuitenkin pelata loppuun asti. Mä vedän tähän kohteeseen ykkösen ja ristin.

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta vielä sen, miten narrilauma menisi sääläreihin? Riittääkö 3p Kalpalta vai pitääkö sen lisäksi Ilveksen voittaa? Tällä on nimittäin valtava merkitys illan spekseille.

Jokerit ja Lukko voittaa --> Jokerit sääleihin, Kärpät lomille.

Riippuen tietysti miten Lappeenrannassa käy, mutta Ilveksen voitto Saipasta nyt on vielä epätodennäköisempää kuin Jokereitten Kalpasta.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuen tietysti miten Lappeenrannassa käy, mutta Ilveksen voitto Saipasta nyt on vielä epätodennäköisempää kuin Jokereitten Kalpasta.
Mä voin kertoa miten kokonaisuus menee. Kärpät hoitaa homman kotonaan ja sillä pihvi. Ipa voittaa Saipan Lappeessa 3-4 ja Jokerit ottaa Kalpalta pataan 2-6. Jos Jokerit voittaa Kalpan niin minä lähden torille laulamaan "me ollaan sankareita".

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Jokereilla on parempi maaliero kuin Kärpillä tai SaiPalla. Eli jos Jokerit voittaa, niin

a) Lukon on voitettava Kärpät varsinaisella peliajalla
b) SaiPa ei saa saada kuin yhden pisteen illan pelistään

Ja jos homma menee niin, että Jokerit ottaa kolme pistettä, SaiPa yhden ja Kärpät jää nollille (tällöin kaikilla 78 pistettä), niin silloin SaiPa tippuu ja Jokerit ja Kärpät menevät maalieron turvin sääleihin.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Hoh hoijaa. Katselin tuossa juuri urheiluruutua vuoden 2002 keväältä...lievästi sanottuna haikeat fiilikset. Tässä vielä linkki jos kuka haluaa fiilistellä (tai kiduttaa itseään).

Tänä iltana joko kausi on paketissa, tai kärsimysnäytelmä jatkuu vielä sääläreihin. Jos jokerit tuosta jollain ihme ilveellä sinne selviäisi, en jaksaisi olla kovin innostunut. Muutosta tuolle pelaamiselle on haettu koko kauden, ei se yhtäkkiä pleijareihin muutu.

Jos ensi kaudella sitten. Tai sitä seuraavalla...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hei vittu jätkät oikeesti, mä kysyin yksinkertaista laskukaavaa pisteille ja sain kolme erilaista skenaariota : ).

Onpas siis monimutkainen kuvio. Lähdetään siitä, että Saipa voittaa Ipan > Saipalla 80p. Sitten sanotaan, että narrit ottaa tänään 2p > teikäläisillä 77p. Lukko voittaa Kärpät > Kärpillä 78p. Nämä ovat mun mielestäni todennäköiset lopputulokset ja perkele , eihän toi siis riitä ja peliajan tasuria ei kannata hakea. Mutta kolmella pinnalla eli voitolla Kalpasta saan kyllä narrit jatkoon. Ilveksellä on helvetin iso rooli tänään, saa nähdä kestääkö Saipan polla? Kärpät oli aivan sukka Nordiksella, niiden kausi on selvästi jo ohi.

Järkevintä on siis jokaisen fanin, joilla on tänään jännityksen paikka, varautua tilanteeseen riittävällä määrällä alkoholia. Se pehmentää tappion tuskaa ja nostaa voitonriemua. Klassinen win-win tilanne.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Järkevintä on siis jokaisen fanin, joilla on tänään jännityksen paikka, varautua tilanteeseen riittävällä määrällä alkoholia. Se pehmentää tappion tuskaa ja nostaa voitonriemua. Klassinen win-win tilanne.

Kun Lukko vielä taistelee runkosarjan voitosta, niin uskon vahvasti että Lukko pyyhkii jäätä Näätien kustannuksella. Mutta se mihin en usko, on Jokerien voitto KalPasta.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Edit. No eipä taida löytyä mistään tuota Sport Prota. On tämä uskomatonta.

Jos Kuopiota tarkoitat niin Introssa ja Maljassa näkyy Sport Prolta peli.

Ottomaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit forever ja muulloin HIFK
Tai anna ainaskin autokauppiaalle kenkää ja hommaa joku kunnon jääkiekkomies hänen paikalleen.

Toivotaan nyt kuiteskin, ettei mitään ylilyöntejä tapahdu illan matsissa.

Toivottavasti useita kunnon spontaaneja mielenilmauksia illan ottelussa nähdään ja etenkin kuullaan kohdistuen autokauppias Virmaseen! Muuten me Jokeri-fanit olemme pelkkiä pussyja!

BooRadley

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Kuopiota tarkoitat niin Introssa ja Maljassa näkyy Sport Prolta peli.

Onko noin? Onko varma tieto? Itse mietin, että mahtaisiko näkysä Futis Pubissa.. Mutta pari sanaa itse ottelusta. Kyllähän KalPan olisi torstaina pitänyt Tappara voittaa, nyt ei ole runkkarin voitto enää omissa käsissä. Toisaalta, en pitäisi yhtään mahdottomana Jokerien voittoa tänään, ovat olleet KalPalle hankala vastus. Ja onhan narreilla tänään kuitenkin paljon enemmän pelissä kun KalPalla, KalPa on jo varmistanut kotiedun poffeihin kun taas narrit tappelee vielä säälipleijaripaikasta, paljon on panosta viimeisellä kierroksella. En ole hirveästä Jokerien peliä seurannut, mutta kyllä se taitaa olla niin että jos Hentunen ja Bremberg onnistutaan pitämään aisoissa niin ei pitäisi hätää olla. KalPan puolelta ilahduttavaa Sahlstedtin piristyminen näin poffien alla.

Ikäviä uutisia KalPa -faneille, Savon Sanomien mukaan Anderssonin kuntoutuminen poffeidin ei olekkaan varmaa, kts. linkki:

http://www.savonsanomat.fi/teemat/jaakiekko/kiekkouutiset/adam-anderssonin-paluu-on-epävarma/544028

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta

Käskystä, kapteeni. Toin varta vasten duunin jääkaappiin pari huurteista, jotka aion napsia alas tuossa matkalla hallille nopeammin kuin ajatus juoksee.

Voi kun olisi edes sellainen Kalpa-ottelu, että ratkaisua saisi odotella kolmanteen erään asti. Mikään ei olisi masentavampaa kuin taululla 0-2 viiden minuutin jälkeen ja raivoisa 55 minuuttia kestävä huokailu.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy