Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Naita kamppeja tulee...
Kyllä tällaisella maskilla kelpaa torjua!Heljanko on tosipaikassa edelleen mies, HIFK on vienyt aika vahvasti tata eraa
Eikö tuo kultaisella suihkulla tule ennalleen?Jahas. Kultalippis kultahousuissa lähti mitä ilmeisimmin kultaamaan kultakypärää. Todellinen goldmember
Eli Ristus mikälätäkkö.Sportin maalintekijä: Jesus Littlebeach!
Mikä ongelma kun aina voi pistää mailaa jalkoihin? Ei tarvi luistella.En tiedä huvittaako vai vituttaako Ilveksen hyökkääjien flegmaattisuus omaa päätä kohti mentäessä, siellä on jatkuvasti auki 4v3- tai 3v2-hyökkäyksiä, kun kukaan ei jaksa painella takaisin.
Kyllä se olisi vähintäänkin reilua...Pitöiskö tästä joku " vastustajan pelaajan itsetunnon kohottaja" palkinto antaa kauden päätteeksi?
Mä kyllä jotenkin sympatiseeraan tota Heljankoa vaikka arkkivihollisen porttia vartioikin. Branderin kiekkokoulusta kuitenkin ja toi koiran kuva maskissa on upea.Heljanko on tosipaikassa edelleen mies, HIFK on vienyt aika vahvasti tata eraa
Eikä Eino Leinokaan mikään Saima Harmaja ollut.No en mikään Eino Leino oo. Enkä haluaiskaan. Enkä voiskaan. Aika harva on.
Olen toisinaan kuin Leino, mierontiellä.No en mikään Eino Leino oo. Enkä haluaiskaan. Enkä voiskaan. Aika harva on.
Ootko kirjaton, karjaton mies? Jolle kruununkin kyyti ois liikaa kenties.Olen toisinaan kuin Leino, mierontiellä.
Mun ennuste on, että kohta tiensä boxiin löytää Tapparan Witkovski. On sen verran monta kertaa dumarit jo varoittaneet miestä.Ei vielä yhtään ylivoimaa Tapparalla. Eli kolmannessa varmasti muutama vihelletään. Kannattaisi IFK:n nyt hyödyntää nämä omat yyveet.
...eikä miesi tahko tapparan terää....Ootko kirjaton, karjaton mies? Jolle kruununkin kyyti ois liikaa kenties.