La 17.11.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 120
  • 749

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näköjään studiossa oltiin ihan kujalla miksi tuo yksi maali hylättiin, mutta HPK voittaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä olisi uskonut, että näin kirjoitan, mutta helvetti tuo Lucenius on yv:llä taikuri
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Maalivahdin häirintä oli syy ja oikein meni, mutta että vittu pitää haastaa että voidaan tuo katsoa!
Sääntöjen mukaan tuo olisi pitänyt katsoa automaattisesti ilman haastoa. Vaan eipä yllätä, että SM-liiga noudattaa tässä jotain omaa linjaansa, jota ei toki ole vaivauduttu saattamaan tiedoksi suurelle yleisölle...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun on pakko avautua koska tää on Tepsin syytä. Eli mietin että pitäiskö lähteä pikkujouluista kotiin koska mua vituttaa niin paljon nyt ettei oikein juhlinta huvita kun oma joukkue esittää niin paskaa peliä vuodesta toiseen
Huoh. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
HIFK voisi vielä haastaa ihan vittuillakseen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Videolta ei voida katsoa maalivahdin häirintää. Leino paino veskan jalan maaliin. Sitten tuomarit vinkaa IFK:lle että haastakaa (kun oli vielä aikalisä käyttämättä) ja sitten vasta voitiin hylätä häirintänä.

Näkyikö tuo jossain että tuomari vinkkasi? Joukkueillahan on myös omat videotarkastajat ja metodit katsoa hidastuksiaja uusintoja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sääntöjen mukaan tuo olisi pitänyt katsoa automaattisesti ilman haastoa. Vaan eipä yllätä, että SM-liiga noudattaa tässä jotain omaa linjaansa, jota ei toki ole vaivauduttu saattamaan tiedoksi suurelle yleisölle...
Tämä on Liiga, yllätyitkö? Minä en.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sori vaan mutta tämä on ihan sovittu juttu tuolla, kun systeemi on mitä on. Eli sääntökirja määrää mitä saa ja ei saa katsoa. Pelin etu mutta systeemi on paska.

Tuomio meni siis ihan oikein, ei minulla ole asiaan mitään purnattavaa. Systeemistä on.
Millä sinä todistat sen että tuomarit vinkkasivat IFK:lle että haastakaa? Eikö IFK:n valmennus tajua itse haastaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Millä sinä todistat sen että tuomarit vinkkasivat IFK:lle että haastakaa? Eikö IFK:n valmennus tajua itse haastaa?
No riittääkö sulle nyt se että tunnen henk. koht. Liiga tuomareita ja ohjeistus on olemassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Asia kunnossa.
Minusta on naurettavaa että se vastuu on ulkoistettu valmentajien haastoille (jos niitä on edes enää käytettävissä). Tässäkin tapauksessa piti tilanteen olla ihan selvä ja hylkäys oli täysin oikea tuomio. Ei tälläinen pelleily ainakaan peliä palvele.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ei tää häviö muuten mutku häviön takia piste ero alkaa olemaan sellainen jo että ei tässä ole mahiksia enää runkosarjan voittoon tai ainakin se vaatii älyttömän voittoputken ja toisaalta Kärpille samaan aikaan häviöputken. Ja vasta marraskuun puoliväli. Joten mitä intoa tässä enää on. Pudotuspelit on tietenki omalukunsa mutta siis loppukausi runkosarjan osalta
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tää häviö muuten mutku häviön takia piste ero alkaa olemaan sellainen jo että ei tässä ole mahiksia enää runkosarjan voittoon tai ainakin se vaatii älyttömän voittoputken ja toisaalta Kärpille samaan aikaan häviöputken. Ja vasta marraskuun puoliväli. Joten mitä intoa tässä enää on. Pudotuspelit on tietenki omalukunsa mutta siis loppukausi runkosarjan osalta
Ranteet auki vaan ja koitetaan toipua pudotuspeleihin
 

Haapamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP Ja Suolahden Urho
Miten nämä Ohtamaat ja Kukkoset ei saa ikinä rankkua noista oman maalin edessä turpaan mätkimisistä vihellyksen jälkeen? Muualla ja muille soi pilli.

Koska Kärpät ei saa. Ja toisella lukee vielä selässä Kukkonen.
Itsekin tätä samaa miettinyt useaan kertaan.

Eilen esimerkiksi JyP-Ilves pelissä lähti MOLEMMILTA ukko penkille ja ihan oikeutetusti . Mutta ei Näädiltä vaan lähde.
 

bunghole

Jäsen
Koska Kärpät ei saa. Ja toisella lukee vielä selässä Kukkonen.
Itsekin tätä samaa miettinyt useaan kertaan.

Eilen esimerkiksi JyP-Ilves pelissä lähti MOLEMMILTA ukko penkille ja ihan oikeutetusti . Mutta ei Näädiltä vaan lähde.

Viimeisistä peleistä esim seuraavanlaisia:

La 3.11 Sport-Kärpät

Ohtamaa 2min Väkivaltaisuus 04:49 (oman maalin edestä, molemmille jäähy)
Karvinen 2min Väkivaltaisuus 08:39 (oman maalin edestä, vain Kärpille jäähy)

To 15.11 Kärpät-Jukurit

Kukkonen 2min Poikittainen maila 59:12 (vastustajan maalin edestä, vain Kärpille jäähy)

Tämän jälkeen Kärpät on pelannut vain viime pelin Tepsiä vastaan, eikä saanut jäähyjä maalin edestä.

Joku voi halutessaan katsella pidemmällekin, itse jaksoin vain pari peliä taaksepäin.

Ps. sitä sanotaan vahvistusharhaksi.

Vahvistusharha – Wikipedia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös