Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
nooneoyb
Tänään, kirjoitetaan historiaan päivänä, jolloin kaikki jyväskyläläiset katselivat haaveillen Kuopioon.

Edit: @Torsti mukana?

Yesterday’s home runs won’t win the ball game of tomorrow.

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitanpa oman veikkaukseni. 3-2 KalPalle 2. jatkoerässä.

1959 1961 1964 1975 1977 1979 1982 1984 1986 1987 1988 2003 2016 2017

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa 19-20: Miettisen Mietteillä
2000-luvun tärkein KalPa-peli.

Ei helevetti

#Freenahkis / #nahkisDidNothingWrong / #MakeJatkoaikaGreatAgain / #NotMyModerators
191019

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Borussia Dortmund
Tälläisellä hetkellä tekisi mieli fiilistellä sisääntuloja ja kuunnella yleisön pauhua, eikä mitään helvetin ylianalysoivaa studiopaskaa 2 minuuttia ennen game seveniä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa 19-20: Miettisen Mietteillä
Tälläisellä hetkellä tekisi mieli fiilistellä sisääntuloja ja kuunnella yleisön pauhua, eikä mitään helvetin ylianalysoivaa studiopaskaa 2 minuuttia ennen game seveniä.
Täällä mennään Puheen voimalla. Tulee veikkausliigaa ja Leijonien peliä...

#Freenahkis / #nahkisDidNothingWrong / #MakeJatkoaikaGreatAgain / #NotMyModerators
191019

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kuosmanen säästetty kevään tärkeämpiin peleihin..?

"Suomessa mä luulen, että pelaan Jyväskylässä. Se on lähinnä se ainut mikä vaikuttaa ehkä enemmänkin kuin palkka." - Jarkko Immonen 11.12.2013, kun kysyttiin kiinnostaako KHL-Jokerit.

EDIT: Jarkko Immonen JYPiin 3 vuoden sopimuksella 15.5.2017.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
"Suomessa mä luulen, että pelaan Jyväskylässä. Se on lähinnä se ainut mikä vaikuttaa ehkä enemmänkin kuin palkka." - Jarkko Immonen 11.12.2013, kun kysyttiin kiinnostaako KHL-Jokerit.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins ja Real Madrid
Nyt on raivokasta vihtomista ja "tunnelmaa".

Allekirjoituspaikka vuokrattavana. 19.95 €/kk. (+ 0,20 €/viesti. Kolmen kuukauden määräaikainen sopimus. Yhteydenotot yksityisviestein.)

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
TTTTOOOOMMMIIII JOOOKKIINEEEEEEEEEEEEE !!!!

"Kapanen on kyllä surullinen tapaus. Keskinkertainen jääkiekkoilija ylisuurilla odotuksilla ja kaikki mikä voi mennä pieleen menee pieleen." @Voranen

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kiitos Sami Niku.

Ei noin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy