La 14.9.2019 Lukko - Ilves

  • 5 209
  • 27

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Häh! Mä hakkaan sut!" Ei helvetti kun nauroin, ihan suoraan Kummelista. Tulihan tuota itsekin nuorempana saatua Ilpo Kauhasen heittämästä mailasta melkein, kun menin rääkymään sille pelin jälkeen. Heitti mailalla siihen mun kohtaan olleeseen kaukalon laitaan. Huvittaa vieläkin, kun tuota muistelen. Samoin Kari Haakanalle vittuilin joskus pelin jälkeen Hakametsän vanhalla ulosaukon liuskalla, kun olivat menossa bussiin pelin jälkeen. Erikoista ettei tuolla ollut koskaan järkkäreitä niin mitenkään, lukuunottamatta Gretzky 99 peliä back in the day.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
"Häh! Mä hakkaan sut!" Ei helvetti kun nauroin, ihan suoraan Kummelista. Tulihan tuota itsekin nuorempana saatua Ilpo Kauhasen heittämästä mailasta melkein, kun menin rääkymään sille pelin jälkeen. Heitti mailalla siihen mun kohtaan olleeseen kaukalon laitaan. Huvittaa vieläkin, kun tuota muistelen. Samoin Kari Haakanalle vittuilin joskus pelin jälkeen Hakametsän vanhalla ulosaukon liuskalla, kun olivat menossa bussiin pelin jälkeen. Erikoista ettei tuolla ollut koskaan järkkäreitä niin mitenkään, lukuunottamatta Gretzky 99 peliä back in the day.

Hienoja hetkiä nämä. :D

Mulla on yks vallan hauska tapaus ottelusta Lukko - Pelicans, kun huusin Jarnalle tämän kävellessä pukikopista:"Hei Jantunen, maistuuks keitto?!" Tähän kaveri heitti takaisin:"Totta kai!" Itseironiselle vastaukselle valtava peukku ja kun asioita on jälkikäteen tullut ilmi, on keiton maistuminen jopa kyseiseisessä pelissä ollut hyvinkin mahdollista. Too soon?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Netti toimii heikosti ulkomailla ja varsinkin merellä. Katselin tuon maalikoosteen pitkän lataamisen jälkeen ja olihan siinä puolin ja toisin nättejä kasseja. Lukolle tärkeä voitto henkisesti ja nousu vielä kerran johtoon ja voittoon. Ilveskin tulee vielä varmasti, kunhan saa putken auki ja odotetut palaset takaisin. Dostalhan tulee jo, mutta en näkisi veskarin ongelmaksi noita kolmea maalia. Ilves on hieno porukka.

Tuosta huuteluepisodista kaikille kolmelle isot lampaanperseet. Huutaja nyt oli ihan helvetin nolo pelle, mutta niin on videon julkaisijakin. Rautiaisen pitäisi vaan näissä tilanteissa mennä eteenpäin. Toki tunnekuohun vallassa sitä huutelee takaisin mitä sattuu.

Hyvä Lukko!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös