Miksi joitain ihmisiä vituttaa toisten ihmisten positiivisuus ja hymy? Olen aikaisemminkin huomannut että Niemelä on mennyt tunteisiin vastustajan faneilla.Kyllä vituttaa noi Niemelän ilmeilyt tuolla penkin takana.
Ai miten? Kyllä se tunteisiin menee kun tämä teidän Niemelä katsoo mediakuutiolta KalPan paskan rankkarin ja nauraa perään. Pelle mikä pelle.Miksi joitain ihmisiä vituttaa toisten ihmisten iloisuus ja hymy?
Niemelähän nyt varmaan hymyilee silloinkin kun lyö varpaansa pöydän reunaan tai astuu legon päälle. Ei tuosta kannata vetää sen suurempia johtopäätöksiä.Ai miten? Kyllä se tunteisiin menee kun tämä teidän Niemelä katsoo mediakuutiolta KalPan paskan rankkarin ja nauraa perään. Pelle mikä pelle.
Olen niin samaa mieltä, mitä olen olemustansa ja naamaansa nähnyt.Niemelähän nyt varmaan hymyilee silloinkin kun lyö varpaansa pöydän reunaan tai astuu legon päälle. Ei tuosta kannata vetää sen suurempia johtopäätöksiä.
Ai miten? Kyllä se tunteisiin menee kun tämä teidän Niemelä katsoo mediakuutiolta KalPan paskan rankkarin ja nauraa perään. Pelle mikä pelle.
3 pistettä saa jos "pelitilanteisiin nähden" osaa ottaa ne. KalPa ei osannut. Pitäisikö Toman piipahtaa pipomyymälässä?Pelicans sai tästä pelistä 2 pistettä enemmän kuin olisi pelitilanteisiin nähden ansainnut. Mutta ei voi mitään. Onnetar hymyili lahtelaisille. Niemelälle vois laittaa jonkun kommandopipon päähän. Aivan s***anan ärsyttävä virnuilija.
Onnella oli suuri rooli, osaamisella huomattavasti pienempi tämän illan ottelun pistejaossa.3 pistettä saa jos "pelitilanteisiin nähden" osaa ottaa ne. KalPa ei osannut. Pitäisikö Toman piipahtaa pipomyymälässä?
Kaksi kolmesta Pelicansin maalista oli ohjauksia maalin edestä ja kolmas viivakuti, johon kapteeni teki maskin. Vitullako saat noi selitettyä tuurilla? Sisulla tämä kääntyi tänää meille. Piste.Onnella oli suuri rooli, osaamisella huomattavasti pienempi tämän illan ottelun pistejaossa.
Kalpan eka oli onnekas pomppu. Pelsulla oli muutama läpiajo joissa paremmalla onnella ois napattu kolmaskin pojo kuleksimasta.Onnella oli suuri rooli, osaamisella huomattavasti pienempi tämän illan ottelun pistejaossa.