La 11.9.2021 KalPa - Jukurit

• 1 464
  • 14

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Kirjoitetaan nyt tännekkin jotain niin edes näyttää siltä että Savon Derbyt kiinnostaa. Ei vaineskaan, tänään Kalpalla kasvojenpesun paikka maalitilanteissa ja meillä niiden estämisessä toisena iltana peräkkäin. Jukureiden lähes viiden kerroin voittoon mielestäni vähän yliampuva vaikka paineessa eilen oltiinkin ja tilastojen perusteella Kalpan olisi pitänyt voittaa, mutta onneksi tämä jääkiekko on maalintekopeli.

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jos eilinen virtaus jatkuu tänään, niin tuloksena voi olla selkeäkin kotivoitto. Toki päivä on uus ja luistin voi liikkua joukkueilla täysin erilailla mitä eilen.

KalPan vahvaan kiekonhallintaan hyökkäysalueella Jukurien on löydettävä lääkkeet, mikäli pisteistä tulee edes tasapäistä taistelua. Toisin sanoen Jukurien puolustuspelaamiseen pitää löytyä uutta vaihdetta. Eilisen kaltainen seisoskelu ei enää takaa vähämaalista iltaa vastustajalle. Myös Jukurien taklauspeli oli eilen luokatonta. En tiedä mihin se on parissa viikossa kadonnut, kun treenipeleissä laidat ryskyivät eri tahtiin.

Vaikea tästä on vieraiden pisteitä tänään kaivaa, mutta jos KalPalla hieman hyytyisi vauhti eilisestä, niin voisi tästä tasainen tulla. Veikataan kuitenkin ilman värilaseja 4-2 KalPalle.

Mandoliino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olen kyllä toista mieltä. Kyllähän Jukureilta sujui tänää ihan hyvin. Eteenpäin vain.

Miju laukoo saman kommentin aina jos Jukurit voittaa olipa peli minkälainen tahansa. Tämä vitsi tuskin naurattaa enää edes itse Mijua mutta näköjään hän jatkaa valitsemallaan tiellä. Mielestäni ylläpito voisi vaikka puuttua tähän joutessaan, koska tuo Mijun ”aina sama kommentti” ei kuvasta peliä mitenkään eikä tuo tälle palstalle mitään lisäarvoa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Varsinkin tänään täysin ansaittu voitto Mikkeliin. Haluan nähdä tässä paljon OJ.n hyvyyttä valmentaa, sillä kyllähän siellä oli vastassa ihan eri Jukurit kuin eilen.

Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Miju laukoo saman kommentin aina jos Jukurit voittaa olipa peli minkälainen tahansa. Tämä vitsi tuskin naurattaa enää edes itse Mijua mutta näköjään hän jatkaa valitsemallaan tiellä. Mielestäni ylläpito voisi vaikka puuttua tähän joutessaan, koska tuo Mijun ”aina sama kommentti” ei kuvasta peliä mitenkään eikä tuo tälle palstalle mitään lisäarvoa.
Samaa mieltä, on todella väsynyttä ja sisällötöntä läppää et modet vois tähän puuttua - ellei nimimerkki nyt itse tajua lopettaa tätä typeryyttä.

Tepukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Boston, sympatiat KaPa-51
Hyvä ryhtiliike eilisestä ja onnistumisia miehille, joilta itse odotan tällekin kaudelle paljon
Ehdin viime kaudella kun sai pitkän tuskailun jälkeen apinan hartioilta, takoi loppukaudesta maaleja tasaiseen tahtiin. Nyt se apina jäi Niiralan jo kauden toisessa... Samoin Pulkkinen, toivottavasti sai tästä draivin päälle jatkoon.

Kalpalta mitään pois ottamatta, tänään voitto meni sinne minne pelin kulun perusteella pitikin.

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Lampaanperseet muille paitsi Konsta Kapaselle. Jukureilla oli hyvä puolustus tänään. Tuomarilinjan sallivuus ei ollut Kalpan etu mutta tuskin yv:llä kukaan mitään olisi tehnyt.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Perjantain pelissä ihmetytti ja vähän jo harmittaakin meinasi kun Jukurit eivät yrittäneet poistaa taklauspelillä KalPan ylivikkelien pörrääjien nousuintoja ja se realisoitui sitten todella nopeina kääntöinä, pitkinä pyörityksinä ja useana huippumaalipaikkana. Hienoa lukea että siihen löytyi lääkkeet OJ:n pakista pikahälytyksellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy