La 10.1.2015 K-Vantaa - Peliitat

  • 1 279
  • 10

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kappas kun ei ole kukaan pykännyt otteluketjua tärkeästä ottelusta. Peliitoille tolkuttoman tärkeä peli. Jälleen kerran näitä äärimmäisen tärkeitä pelejä pelataan tammikuussa juuri K-Vantaata vastaan. Vantaan vihulaisilla vahva miehitys. Löytyy Iossafovia ja Roobaa. Peliittojen pakkitilanne on Vantaan kapeaan kaukaloon erinomainen. Westerman-Metsola on kunnon rymypari. Sitten lötyy vielä Jaakko Lehtosta kolmospakkiparista. Kunnon siivouspartio pitämään Rautiolan tontin siistinä ruutanoista. Mikko Lahtela on palannut Lahdesta Heinolaan ja toivon mukaan onnistuu kakkoskentän keskushyökkyrin roolissaan. Todella tärkeä peli Peliitoille ja pisteitä on pakko tuoda tullessaan. Toivon mukaan Peliitat pystyisi kauden parhaaseen vieraspeliinsä tai ainakin lähelle sitä.
 

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Surkeata Lohelta. 10 minuuttia pelattiin ja päästiin maalin päähän, mutta se ei riitä. Ottelun kulminaatiopiste oli, kun Lehtinen taklas Väkeväistä, joka jäi makoilemaan jäähän(aukes sillä silmäkulma), joten tuomarit arpoivat Lehtiselle 5+20 ryntäyksestä. Väkeväinen oli jo seuraavassa vaihdossa jäällä joten mun silmissä se on ämmä. Lohen peli on ollut jo pidemmä aikaa ihan junissa, joten pitäis tehdä jotain.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Surkeata Lohelta. 10 minuuttia pelattiin ja päästiin maalin päähän, mutta se ei riitä. Ottelun kulminaatiopiste oli, kun Lehtinen taklas Väkeväistä, joka jäi makoilemaan jäähän(aukes sillä silmäkulma), joten tuomarit arpoivat Lehtiselle 5+20 ryntäyksestä. Väkeväinen oli jo seuraavassa vaihdossa jäällä joten mun silmissä se on ämmä. Lohen peli on ollut jo pidemmä aikaa ihan junissa, joten pitäis tehdä jotain.

Millä perustein sä teet Väkeväisestä ämmän? Jos miehellä aukeaa silmäkulma niin äkkiäkös tuon paikkaa, pitäskö sitä jäädä loppuillaksi penkille itkemään äitiä?

Kyllähän oli jälleen odotetusti todellinen sikalauma vastassa, huhhuh kyllä sieltä olisi monta muutakin äijää joutanut joko pikkukakkoselle tai isompaakin kakkua ottamaan. Tällä kertaa päätuomarikaksikko oli Vantaalle armollinen eikä laittanut useampaa kuolemanvitosta kotijoukkueelle.

Todella tärkeät ja ansaitut kolme pointsia, kelpaa!!
 

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Taklaustesta ei alun perrin tullut jäähyä, mutta suomalaisessa jääkiekossa, kun jäädäään makoilemaan tulee jäähy. Silloin on ÄMMÄ.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Taklaustesta ei alun perrin tullut jäähyä, mutta suomalaisessa jääkiekossa, kun jäädäään makoilemaan tulee jäähy. Silloin on ÄMMÄ.

Jos joku tuossa tilanteessa oli ämmä niin kotijoukkueen Lehtinen, parin metrin spurtti ja kädet ylhäällä suoraan päähän. Ei tossa ollu muuta tarkotuista kuin vain satuttaa. En yhtää ihmettelis vaikka kurinpito lätkäisis vielä pelin tai pari kaupan päälle.

Päähänkohdistuneet taklaukset saattaa lopettaa jopa pelaajauria, mun mielestä todella epäurheilijamaista käytöstä jos haluaa tahalleen vastustajaa satuttaa.

Tällä kertaa Väkeväinen päätti vetästä pari kertaa happea ennen kuin nousi jäänpinnasta. Onneks selvitään tuosta varmaan tikillä tai helpoimillaan Peliitta-laastarilla.
 

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Jatkoajan raportissa, että kädet ylhäällä taklasi. Jäähy tuli ryntäämisestä. Aina voi miettiä, kun jäädään makoilemaan. Mulle Väkeväinen on tästä lähtien aina ämmä ja se on piste.
 

Accompagnato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, sympatiat Pelsuille ja HPK:lle
Taklaustesta ei alun perrin tullut jäähyä, mutta suomalaisessa jääkiekossa, kun jäädäään makoilemaan tulee jäähy. Silloin on ÄMMÄ.

Makoilemisesta en sano sen enempää, mutta kyllä mä hetkeksi pysähdyn makamaan/istumaan jos joku tulee neljääkymppiä niskaan ja verta tulee naamasta. Hidastuksesta (joista muuten pisteet Vantaalle!) päättelin, ettei varsinaista jäähyä kovin pitkään arvottu, mutta ilmeisesti sitä isoa rangaistusta mietittiin pitkään. Väksyä "ÄMMÄKSI" kutsuva henkilö ei kyllä tunne miestä.

Peliitat pelasi itse välillä mielestäni harvinaisen rumaa peliä. Oli kovaa huitomista ja taisipa Peliitoille jäädä ainakin yksi selkeä korkea mailakin viheltämättä. Onneksi sen ison rangaistuksen aikana tehdyt maalit eivät nyt sitten olleet ottelun voittomaaleja. Jos nykäisee seitsemän maalia vastustajan verkkoon, voittaa todennäköisesti.
 

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Nyt olen nähnyt videolta Lehtisen taklauksen ja itse taklauksessa ei ole mitää vikaa, mutta vauhti on liian pitkä. Väkeväisen pää osuu kivikovaan pleksiin ja se sattuu, joten olisko aika hommata Mestishalleihinkin turvakaukalot? Väitän, että tälläisissä tilanteissa jäädään, myös makoilemaan, että oma joukkue sais mahdollisemman paljon hyötyä 5+20. Väkeväinenkin oli heti kohta jäällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös