La 1.3.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 82 801
  • 518
Tila
Viestiketju on suljettu.

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt ei tule sitten jäähyä, vaikka ensimmäisessä erässä Peltola sai vastaavasta poikkarista jäähyn.

Vastahyökkäyksestä maali, vitun hienoa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JUMALAUTA TUNTUI HYVÄLTÄ! Oscar saa paljon anteeksi! Hyvä jätkät, ei luovuteta vaikka täällä toivo olisikin mennyt.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Ihan varmasti hyviä paikallispelejä jää kaipaamaan. Ja vaikka Stadion ei valitettavasti ole täynnä, niin onhan siellä nyt kuitenkin noin 20000 ihmistä paikalla...ihan kohtuullinen määrä.

Ihan varmasti tilaisuuden tuottoja ajatellen, molempien joukkueiden osalta. Tiliä tehdään, mutta itse odottelin jotain suurempaa! Kun oli viimeinen paikallispeli, jotain mielenilmausta, spektaakkelia tai soihtukulkuetta jäin kaipaamaan. Jäi jotenkin valju, laimea jälkimaku tästä spektaakkelista. Siinä suhteessa olen hieman pettynyt.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä kuitti Nagyn ällöttävään kalasteluun.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Järjettömän huonoa säkää Lukolla ja tepsillä taas vastaavasti ei... Simppa ei vaan vakuuta vaikka ei hänen piikkiin voi laittaa. Norrena hurjassa iskussa.

Uskomattomia harhasyöttöjä tänään useampikin, kruununa genen pimeneminen.

Jos sen tappion piti tulla niin vaikka nyt sitten juu.

Nilsua olisi ehkä voinut peluuttaa vähän enemmän kauden aikana. Jos nyt joku hätä tulee kakkosmaalivahtia tarvitaan niiiiiin.....
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Miksei Elkins saanut jäähyä tuosta poikkarista? Kunnon farssi taas kerran. Onko selkeämpää tilannetta?

Hieno läpiajo, mutta onhan tuo farssi että se tilanne edes aukesi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tekis mieli itkeä tuomareista Jokerien puolesta... huh!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tuolla Stadikalla tapahtuu? Vaihtoiko jengit paitoja keskenään erätauolla? Eihän IFK osaa tehdä maaleja. Jos mä näen unta, niin älkää herättäkö vielä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Se pitää kyllä sanoa, että vitun hyvä, että pääsee eroon tosta saatanan narrilaumasta. Ei ole vielä ikinä mitään hyvää tapahtunut niiden toimesta.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksei Elkins saanut jäähyä tuosta poikkarista? Kunnon farssi taas kerran. Onko selkeämpää tilannetta?

Hieno läpiajo, mutta onhan tuo farssi että se tilanne edes aukesi.

Yhyy. Todella helposti Nagy kaatui siinä, tai oikeastaan hyppäsi. Ei todellakaan jäähyn paikka.
 

Oddee

Jäsen
23845 katsojaa taisi selostaja sanoa. Yli 200 minuuttia ilman maalia, sitten kaksi maalia minuutin sisällä. Kiva-Harrin hymy olisi kiva saada kuviin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
1-2 jopas jopas en olisi uskonut, että IFK tekee tänää maaliakaan. No, kaipa mä pian herään ja huomaan, että olin vain nukahtanut sohvalle ja narrit juhlii 1-0 voittoaan...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ja nyt Puustinen. Mitä vittua täällä tapahtuu? Eikö IFK tajua milloin ne on lyöty?

Siltä vähän näyttäis. Toisin kuin jotkut kannattajat palstalla... Noo, joku hymiö tähän. Hankalaksi menee narrien kannalta, buusti päällä HIFK:lla!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulin kotiin, toosa auki. Kellossa jotain 15 minuuttia jäljellä ja "yllättäen" HIFK:n maalisarakkeessa nolla. Pari minuuttia kuluu ja 1-2. Hyvä ajoitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös