Mainos

Löytyykö Naganon pelejä nauhalta?

• 1 144
  • 11

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Koska suoritin kisojen aikaan asepalvelusta eikä vanhemmistani ollut nykytekniikan ihmelaitteen videon nauhoituksen käyttäjiksi, jäi kisoista moni peli näkemättä ja joitakin silloin näkemiäni pelejä katsoisi mielellään uudestaankin, kysynkin löytyykö joltain Suomen ja Kanadan pelejä? Suomen peleistä etenkin Suomi-Ruotsi ja Kanadan peleistä niinikään Ruotsi-peli olisi mukava saada. Maksan luonnollisesti kopiointi- yms. kulut ja jonkinlaisen (mitä opiskelijan kukkarosta pystyy irroittamaan) vaivanpalkan.

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Löytyy

ainakin tuo pronssiottelu löytyy nauhalta, muista otteluista en ole aivan varma. Saattaa olla, että olen jo jyrännyt ottelut.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Flazor

Jäsen
Multa löytyy ainakin Suomi-Kanada- pronssiottelu. Tuon Suomi-Ruotsi- pelin päälle nauhoitin vanhingossa MM-jalkapalloa (Saksa-Jugoslavia) samana kesänä ja näin jälkeenpäin olen harmitellut kyseistä tapaturmaa monen olutlasillisen äärellä :)

Joten yksityisviestiä kehiin, jos kiinnostaa

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on vaan koosteita urheiluruuduista ym. kisastudiolähetyksistä, joten ei taida ketään kiinnostaa... Tosin niitä on joskus mukavampi katsella kuin kokonaisia pelejä. Nyt en tosin ole ihan varma, mahtaako ihan kaikista Naganon peleistä löytyä edes koostetta.

Itselläni meni vastaavasti Lillehammerin nauhoitukset metsään, kiitos Niinisalon aikojen...

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itselläni oli ne lähes kaikki pelatut pelit (siis ainakin Suomen, Kanadan, Ruotsin, Venäjän ja Tshekin) nauhalla, mutta jäljelle on jäänyt vain yksi kasetillinen. :(
Piti saada Twin Peaksia varten kasetteja. :D

Ja sekin jäljelle jäänyt kasetillinen on lp:llä nauhoitettuna. En tiedä kuinka helppoa sen kopiointi on, ja kuvanlaatukin voi tietty mennä jo aika huonoksi.

Matseista siinä näyttäisi olevan (tekstien perusteella) kokonaisena ainoastaan Suomi-Ruotsi.

Suomi-Venäjä välierämatsista löytyy kaksi ekaa erää, plus pelistä tullut kooste.

Kanada-Tshekki puolivälierästä löytyy kooste.

Ja lopuksi Suomi-Kanada pronssimatsista löytyy kaksi erää, en tiedä mitkä erät (mun tuurilla kaksi ekaa).

Huuhaa

Jäsen
Ainakin Suomi-Venäjä ja Suomi-Kanada on kokonaan. Muista (Suomen) otteluista taitaa olla ainakin koosteet, Ruotsi-ottelusta voi olla enemmänkin, mutten ole ihan varma. Kaikista otteluista on kuitenkin joka tapauksessa jälkipelit.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Löysin tämän ikivanhan ketjun ja tarvitsen tietoa siitä että mikä oli kyseisten kisojen maalibiisin nimi? Tärkeää olisi saada tietää, toivottavasti joku tietäisi vastauksen.

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki Suomen tärkeimmät pelit olivat nauhalla (puolivälierä, välierä ja pronssipeli), mutta noista taitaa olla jäljellä enää se herkullisin... eli SWE-FIN puolivälierä. Hiton jännä matsi vaikka lopputuloksen tietääkin!

ace

Jäsen
Mulla on nauhalla kaikki tärkeimmät matsit tuosta turnauksesta PAITSI se (Suomen kannalta) tärkein eli pronssiottelu. Jostain syystä jäi nauhoittamatta. Ja sitä olen katunut!

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kyllähän tuo pronssipeli piti nauhoittaa, jonka olen katsonut jälkeenpäin vähintään 20 kertaa. :)

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle jäi myös mieleen noiden kisojen maalibiisi, joka oli suoraan sanottuna poskettoman hyvä! Niin, että sen nimen haluaisin minäkin tietää! Tärkeää!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy