Lätkän Harlem Globetrotters

• 927
  • 7

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikkihan varmaan tietävät tämän Harlem Globetrotters -porukan, joka esittää hyvin maksavalle yleisölle koripalloshowta josta ei kikkakolmosia puutu. Ovat esiintyneet Suomessakin joskus.

Tuli vaan mieleen, että olispa kiva jos olis samantyyppinen lätkäryhmä. Pelaisivat näytösotteluja, jossa olisi näyttäviä taklauksia, klap-klap-klap-tyylin maaleja, muka-kovia nyrkkitappeluja yms. kunnon jääkiekkoviihteeseen kuuluvia juttuja.

Ei muuta kuin vinkkiä vaan jollekin yli-rikkaalle lätkä-mogulille. Harmi vaan, ettei taida Suomessa moinen onnistua, edes Harkimolta!

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Eikö pietarinkadun oilers, ole juuri tälläinen ryhmä?
Olen käynyt joskus katsomassa niitä näytösotteluita, ja siellä oli juuri sellainen meno. Mutta en tiedä tekeekö ne enää niitä juttuja..

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Kuolleena syntynyt ajatus.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Sergei
Kuolleena syntynyt ajatus.

Tähän voi vain todeta: Hanki elämä! :p

Nojoo, Oilers on tosiaan vähän tuohon suuntaan. Enpä ole äijien nähnyt pelaavan. Mutta eikös siellä ollut mukana jotain matovaltosia ja kumppaneita? Varmaan ihan hauskaa, mutta eivät taida pystyä ihan verrannolliseen näyttävyyteen HGT:n kanssa...

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Tykki
Hanki elämä? Muako tarkoitit?

Se oli mun mielipide, näen kaudessa n. 100 ottelua ja niissä on viihdettä riittämiin. Ja aitoa sellaista.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sergei

Tuo sinun "mielipiteesi" olisi kaivannut edes jonkinlaisia perusteluja. Miksi se on kuolleena syntynyt ajatus?

Ja jälkikäteen esitetty perustelusi ontuu sekin. Jos sinä et halua jotain asiaa, ei se tarkoita etteikö joku muu haluaisi. Et ole maailman napa.

En itsekään usko, että tällaista ryhmää ikinä kukaan muodostaisi, mutta ajatuksella on silti kiva leikkiä. Inhorealistisuus ei kauaksi kanna.

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Aika jess juttu olisi

Tossa 90-luvun puolivälissä ihmettelin miski sm-ligassa ei ole all-stars otteluita ja muutama vuosi ihmettelin ja sitten ihme tapahtui ja suomessakin järjestettiin kyseiset all-stars pelit.Nykyäänhän niitä ei taideta enää järjestää , kun suomalaiset tuntuvat olevan niin juntti kansaa , että eivät ymmrrä hyvän päälle mitään ihmettelevät miksi all-stars pelissä ei pelata täysillä:D ja muuten siitä Show kiekko jutusta minä olen samaa mieltä että täälläkin pitäisi järjestää kyseisiä tapahtumia enemmän show meininkiä tännekin päin amerikan meininkiä:p

sinänsä Oilersin meininki on ihan jees , mut siihenkin saisi tulla jotain uutta pari kertaa , kun sen käy katsomassa niin ei enää kehtaa , kun siinä samat jutut aina toistuvat uudestaan ja uudestaan

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Tykki
...joka esittää hyvin maksavalle yleisölle...

Itse olin tuon shown Areenalla katsastamassa ja jos en väärin muista niin lipukkeen hinta oli 30mk.

Eli rahastus ei ollut näiden poikien päätarkoitus, joka on harvinaista tuon tyyppisissä tapahtumissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy