Lämäri-elokuva

• 2 141
  • 8

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Elton
Sattuisko kukaan tietämään saako tätä klassikko-elokuvaa ostettua mistään???

Elton, tuolla on kyseisestä asiasta ketju jo. Kyseiset leffat julkaistaan ainakin DVD:nä, kun Lämäri II tulee suomessa ulos tuolla syyskuun lopulla.

Hayha

Jäsen
Oon koittanut kattella mutta ei oo näkynyt missään. Pitäisi varmaan löytää joku pieni videoliike, missä myydään Lämärin kaltaisia legendoja.

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli vaan mieleen etta sita kakkososaa ei kannata missaan nimessa katsoa. Samat jutut kuin Lamari ykkosessa. Olisi ollut parempi, etta olisi jatetty tekematta.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pelimanne
Tuli vaan mieleen etta sita kakkososaa ei kannata missaan nimessa katsoa. Samat jutut kuin Lamari ykkosessa. Olisi ollut parempi, etta olisi jatetty tekematta.

No ihan sama, minä katsoisin leffan useaan kertaan, vaikka olisi ykkösosa. Eihän näitä klassikoita ole kuin muutamia. Muuten suurin osa leffoistahan on suoraan toistensa klooneja, ainakin suosituimmat.

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti Tatzka

No ihan sama, minä katsoisin leffan useaan kertaan, vaikka olisi ykkösosa. Eihän näitä klassikoita ole kuin muutamia. Muuten suurin osa leffoistahan on suoraan toistensa klooneja, ainakin suosituimmat.

Ehkäpä tästä nimi "Kloonien hyökkäys"?

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tatzka

Ykkososaa voidaankin kutsua klassikoksi. Kakkonen on HUONO ja tehty pelkastaan rahastuksen maku suussa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pelimanne

Ykkososaa voidaankin kutsua klassikoksi. Kakkonen on HUONO ja tehty pelkastaan rahastuksen maku suussa.

Totta varmasti on. Ykkönen on klassikko ja todella loistava elokuva, omalla tavallaan. Lätkä elokuvia kuitenkaan ei ole paljon, niinpä tämäkin leffa on pakko hankkia ja katsoa. Helppoa rahastusta, minun kaltaisteni avulla ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy