Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 070 643
  • 6 246

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Eri ketjuihin kylläkin kirjoitin mutta nytpä tiedän tämänkin!

Spämmiä sillä kai koitetaan estää, sitä en toki itsekään tiennyt että vaikuttaa eri ketjujen välilläkin jos liian nopsaan tykittelee.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulle tuli joku ajastin että voit kirjottaa palstalle seuraavaksi X ajan kuluttua. Kyse oli jostain sekunneista mutta mitä vittua?
Onko tällänen ollut ennenkin??
Minuutin aikaraja ennenkuin voi kirjoittaa seuraavan viestin. Näin olen itse huomannut.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Miten spämmiä voi yrittää edes estää 1 min rajalla? Parempi olisi jokin tunti tms. Silloin saattaisi tulla parempia vastauksia. En väitä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Yritä sit kirjoittaa liveseurantaan tunnin välein...
Minusta koko live-seuranta on turha. Voi sitä seurata muuallakin. Tiesin kyllä sen perustelusi. Samoja viestejä maaleista jäähyistä sivukaupalla melkeinpä. Joillekin se on tärkeä osio ja hyvä niin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minusta koko live-seuranta on turha. Voi sitä seurata muuallakin. Tiesin kyllä sen perustelusi. Samoja viestejä maaleista jäähyistä sivukaupalla melkeinpä. Joillekin se on tärkeä osio ja hyvä niin.
Tarkoitin enimmäkseen muun urheilun, huomenna siellä tulee olemaan menoa ja vilskettä eikä siellä tule oikeastaan ikinä ylilyöntejä.
Edit: Tänään eikä huomenna!! Sekä muut lauserakenteet ja virheet :D
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta koko live-seuranta on turha. Voi sitä seurata muuallakin. Tiesin kyllä sen perustelusi. Samoja viestejä maaleista jäähyistä sivukaupalla melkeinpä. Joillekin se on tärkeä osio ja hyvä niin.
Se on sitä yhteisöllisyyttä, mitä tämä palsta hienosti tarjoaa ja siksi moni minä mukaan lukien tykkää liveseurannoista.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Se on sitä yhteisöllisyyttä, mitä tämä palsta hienosti tarjoaa ja siksi moni minä mukaan lukien tykkää liveseurannoista.

Live-seurannat tarjoavat toisinaan maukkaita ylilyöntejä myös. Itse pelikielto-osion ystävänä diggailen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Se on sitä yhteisöllisyyttä, mitä tämä palsta hienosti tarjoaa ja siksi moni minä mukaan lukien tykkää liveseurannoista.
Ok. Jos minä seuraan ottelua, niin en minä ehdi kirjoittamaan viestejä. Meitä on moneksi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ok. Jos minä seuraan ottelua, niin en minä ehdi kirjoittamaan viestejä. Meitä on moneksi.
Sen takia ne viestit yleensä ovatkin niitä lyhyitä huudahduksia kuten maalintekijän nimen mainitsemisia tai kommentointia jäähyihin.

Meitä on moneksi. Monet ehtivät laittamaan viestin peliä seuratessaan ihan yhtä hyvin kuin taputtamaan, kannustamaan, huutelemaan kentälle ja kommentoimaan vieressä istuvalle tai seisovalle kaverilleen pelitapahtumia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ok. Jos minä seuraan ottelua, niin en minä ehdi kirjoittamaan viestejä. Meitä on moneksi.
Otteluseurannan viestit ovat yleensä sellaisia, että niiden kirjoittaminen kestää alle 10 sekuntia. Ihan niin intensiivinen laji jääkiekko ei ole, että tuon vertaa ei olisi aikaa kirjoittamiselle matsien aikana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Otteluseurannan viestit ovat yleensä sellaisia, että niiden kirjoittaminen kestää alle 10 sekuntia. Ihan niin intensiivinen laji jääkiekko ei ole, että tuon vertaa ei olisi aikaa kirjoittamiselle matsien aikana.
Onko ne viestit omia päiväkirjamerkintöjä, vai odotetaanko niihin vastauksia? Jos touhu on interaktiivista, oletettavasti myös luet sitä viestitulvaa sen lisäksi, että katsot peliä. Jos se keskustelu on pääasia, missä vaiheessa ehdit seurata sitä peliä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko ne viestit omia päiväkirjamerkintöjä, vai odotetaanko niihin vastauksia? Jos touhu on interaktiivista, oletettavasti myös luet sitä viestitulvaa sen lisäksi, että katsot peliä. Jos se keskustelu on pääasia, missä vaiheessa ehdit seurata sitä peliä?
Jääkiekko-ottelussa on pelikatkoja, sekä erätaukoja. Katkojenkin aikana voi kuunnella samalla kun kirjoittaa. Silmät myös liikkuvat aika nopeasti, niin ei tuota suuria vaikeuksia lukea "toisella silmällä" samalla kun katsoo ottelua.

Itsellä on otteluiden aikana 90% huomiosta itse ottelussa ja 10% on sitten keskusteluissa tai jossain muualla. Ratkaisuhetkillä 110% huomiosta on itse ottelussa ja keskusteluun palataan, kun tulee joku pidempi katko tai ottelu päättyy.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No alunperinhän kyse oli siitä, että onko 1 min rajalla väliä pl. seuranta, jos sillä haluttaisiin estää kenties spämmiä. Kai siinä oli jokin muu softaan liittyvä seikka.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No alunperinhän kyse oli siitä, että onko 1 min rajalla väliä pl. seuranta, jos sillä haluttaisiin estää kenties spämmiä. Kai siinä oli jokin muu softaan liittyvä seikka.
On sillä väliä, koska tarkoituksena on estää vain se pahin mahdollinen spämmi tällä keinolla. Väitän, että jokainen seurannassa aktiivinen on tuohon jossain kohtaa törmännyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Botteja vastaan tuo spämmiraja alunperin on olemassa. Tosin tällä palstalla botit tuskin ovat koskaan olleet ongelma.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko ne viestit omia päiväkirjamerkintöjä, vai odotetaanko niihin vastauksia? Jos touhu on interaktiivista, oletettavasti myös luet sitä viestitulvaa sen lisäksi, että katsot peliä. Jos se keskustelu on pääasia, missä vaiheessa ehdit seurata sitä peliä?
No muussa urheilussa tuleekin vastauksia, mutta siellä on myös paljon "jee" "vittu pukki perkele", "Wilmaaa"
Mikä on periaatteessa yhteisöllistä seuraamista.
 

Defender

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten on saako tunnistettavia henkilöitä nimitellä debiileiksi? Tässä tapauksessa seuran hallituksen jäseniä? Kaikenlaiseen muunlaiseen nimittelyyn näytetään tartuttavan herkästi ja pelikieltoja annetaan, mutta puututaanko selvään kunnianloukkaukseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös