Kyseenalaista tzzadilaista moraalia vai karkeaa pilaa?

• 1 125
  • 11

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, lueskelimpa tuossa tzzadinseudulla ilmestyvää "Metro" merkkistä ilmaisjakeluläpyskää jossa kirkkain silmin kerrottiin että euron lempinimeksi tzzadinseudulla on päätetty antaa kansanäänetyksen johdosta "EGU".

Tämähän näyttää meistä muista suomalaisista ihan loogiselta, vai näyttääkö sittenkään?

Nimittäin, tzzadinmurteessahan on ikimuistoisista ajoista alkaen sanottu paitsi miehen sukupuolielintä niin myös muitakin munia "EGUiksi".

Herääkin kysymys miten tälläinen moraalinen rappio on päässyt pesiytymään tähän edellä mainittuun kansanosaan?

Tästä eteenpäin kassajonoissa, liikennevälineissä, yksityisautoissa ja -asunnoissa, marketeissa, jäähalleissa, vanhainkodeissa ja jopa lastentarhoissa puhutaan (miehen) sukupuolielimestä nimellä.

Voidaanko siis näin ollen luulla / todeta että porukka ns. maksaa luonnossa?

Voiko tämän alemmaksi moraali laskea, ma kusun vaan?

Meilläpäin sentään kutsutaan euroa "EKUksi", huomautan vielä että meilläpäin ei kuitenkaan tämä "EKU" tarkoita muutakuin tätä kyseistä rahaa.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Mansessa päin euroa haukutaa juuroksi mikä on tiettävästi EU-standardien mukaan ainoa oikea tapa lausua uusi rahamme ;)

Ps. Viimeksi kun tzzadissa käväisin minulle tuli kadulla tyyppi sanomaa jotta "stikkaakko yhen hugen?". Ugehan on tästä aivan suora lyhennös joten veikkaan että kyseessä on "tzzadin logiikka".

psps. Eikös huge ollu vanhaa rahaa kymppi?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti ervatsalo
Tästä eteenpäin kassajonoissa, liikennevälineissä, yksityisautoissa ja -asunnoissa, marketeissa, jäähalleissa, vanhainkodeissa ja jopa lastentarhoissa puhutaan (miehen) sukupuolielimestä nimellä.
Niinhän niistä on puhuttu ennenkin ja varmaan puhutaan jatkossakin, ja vielä rumemmilla nimillä... niinkuin myös naisen sukupuolielimistä. Egu on aika laimea ilmaus siihen nähden, mitä nimityksiä ko. elimille kassajonoissa, liikennevälineissä, yksityisautoissa ja -asunnoissa, marketeissa, jäähalleissa, lastentarhoissa ja koulujen välitunneillakin huudellaan.

t: nimim. "hampurilainen munalla ja ranskalaiset rahalla"

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Helinkopteri

Ps. Viimeksi kun tzzadissa käväisin minulle tuli kadulla tyyppi sanomaa jotta "stikkaakko yhen hugen?". Ugehan on tästä aivan suora lyhennös joten veikkaan että kyseessä on "tzzadin logiikka".

Niin, "huge" on lontoonkieltä joka tarkoittaa mm. valtavaa. Näin ollenhan ko. tzzadilaisjuippi taisi haluta "valtavaa."
Eli taisi olla niitä hinumiehiä?

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti ervatsalo

Niin, "huge" on lontoonkieltä joka tarkoittaa mm. valtavaa. Näin ollenhan ko. tzzadailaisjuippi taisi haluta "valtavaa."
Eli taisi olla niitä hinumiehiä?

Ahaa, mutta mistä ihmeestä se tiesi jotta minun.... :D :D :D :D

(anteeksi sättiviesti)

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde

Jaettuna 10:llä...

Jep eli entistä valuuttaa, markka.

Ei sul olis vipaa parii hugee, bisseen (spuge steissillä)

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Joo , ja mulla on taskuss vuan kakskytsenttinen .
Kertokaas nyt sitten mitä se -ki tarkoittaa hesan nimessä , kyl mää muut osiot siitä nimestä ymmärrän , mut kun se ki ....:confused:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
huge ja hugge

Viestin lähetti Helinkopteri
Mansessa päin euroa haukutaa juuroksi mikä on tiettävästi EU-standardien mukaan ainoa oikea tapa lausua uusi rahamme ;)

Aina löytyy joku paljasjalkainen tsadilainen, jonka mielestä
huge voi olla 1mk, 10mk tai 100mk

Hugge on tietenkin markka.

Metron kutsuminen UGEksi on samaa kuin alettaisiin kutsua
Uugea Metruksi.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti gammonthis
Joo , ja mulla on taskuss vuan kakskytsenttinen .
Kertokaas nyt sitten mitä se -ki tarkoittaa hesan nimessä , kyl mää muut osiot siitä nimestä ymmärrän , mut kun se ki ....:confused:
Kannattaako puhtoisen ja kirkasotsaisen maalaisen noin paheellisia asioita miettiäkään, jos et kerran vielä tiedä..?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy