Kuznetsov Venäjälle

  • 1 296
  • 8

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ei jumal..

Viestin lähetti Kuznetsov
En lähde. En per-kele lähde.. :D


Heh, Kuznetsovin pojalle tuli noutaja ;)
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hommahan varmistui jo joulun pyhinä, joten kommentit on jo kommentoitu tuolla horisontin taa hävinneessä "joulusiivous" ketjussa.
 

theref

Jäsen
Joo

Tästä siirrostahan oli jo ennen joulua juttua ja taidettiinpa se uutisoida tuolla "SaiPan suuri joulusiivous"-uutisessakin. Juri lähti, vaikka hänellä oli lievä olkapäävamma. Jaroslavlissa Juri oli viikon näytillä, kävi lääkärillä ja sai henkilökohtaiset asiat kuntoon. SaiPa "pääsi" eroon Jurin palkasta ja taisipa muutaman lantin vielä saadakin. Juri oli kahden edellisen kauden perusteella SaiPan suurimpia pettymyksiä ja alisuorittajia tällä kaudella.

Kiitokset vaan Jurille menneistä ajoista, kaikki ei voi pelata 4-kymppisenä niin kuin Bourque ja Raipe =)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun pölynimuri on saanut nimensä tämän hienon puolustajan mukaan.
 

Wolves

Jäsen
Kiitos Jurgen. Tämä kausi ei mennyt kuten itsekkin varmaan kuvittelit, mutta jääkiekko on tälläistä. Kiitos menneistä vuosista.

Kiitäen
Dole Potvin
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jurpan kohokohdaksi liigassa jäänee voittomaali Suuressa Paikallisottelussa jossa Selänteen ja Kurrin piti höykyttää HIFK:ta oikein kunnolla. Ellei muistini aivan petä niin maali tuli Tikkasen reboundista vähän jonkun Peltosen maalin jälkeen. O tempora, O mores!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Jurpan kohokohdaksi liigassa jäänee voittomaali Suuressa Paikallisottelussa jossa Selänteen ja Kurrin piti höykyttää HIFK:ta oikein kunnolla. Ellei muistini aivan petä niin maali tuli Tikkasen reboundista vähän jonkun Peltosen maalin jälkeen. O tempora, O mores!

Minulle taas on jäänyt mieleen (korjatkaa jos olen väärässä) Jurin jatko-aika maali Play-Offeissa Jokereita vastaan kaudella 98-99... Muistaakseni toinen ottelu...
"Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja, voispa SaiPa ne elää uudelleen..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös