Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 251
  • 21 521

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lux Primaa kuuntelen. Tämähän on Karen Oon ja Danger Mousen yhteisprojekti. En tiedä mitä tämä oikein on mutta hyvältä vaikuttaa. Dream pop tulee mieleen ja onhan tässä taidehommeleitakin mukana. Eteeristä homokuiskailua, syna muureja ja Karen O laulaa enemmän tai vähemmän lohduttavaa äänellään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat



Okei moniko on käynyt mokaamassa yllä olevan biisin kännissä karaokessa? Käsi pystyyn. Täällä nousee. Käsi. Toi on salavaikea biisi. Etenkin kaltaiselleni tunarille. Siinä on vähän muutakin kuin ME NEROJA OLTIIN VAI VITTU OLIKO SE OLLAAN.

Kommenteista löytyvä:

Muistoja. Isä tuli illalla kotiin ja kertoi olleensa levyttämässä merkillistä biisiä (soitti alttoviulua) jossa kerrottin kuinka "joku olisi kuu ja joku taas maa". Kertoi kuinka kappale oikeastaan oli "aika upea", vaikkakin hänelle "vierasta musiikkia".




 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Katy Perryn PRISM albumi soi tällä hetkellä CD-soittimesta. Tämä on ehdottomasti henkilökohtaisella tasolla mun suosikki pop-levyjä 2010-luvulta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Okei moniko on käynyt mokaamassa yllä olevan biisin kännissä karaokessa? Käsi pystyyn. Täällä nousee. Käsi. Toi on salavaikea biisi. Etenkin kaltaiselleni tunarille. Siinä on vähän muutakin kuin ME NEROJA OLTIIN VAI VITTU OLIKO SE OLLAAN.

Ei nouse käsi, mutta jos joskus eksyn karaokeen( kännissä tai selvinpäin), niin Ismon tuotokset jätän suosiolla rauhaan.

 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Epica on vähän semmonen huti-bändi ollut mulle aina, vaikka muuten tuosta tulppaani-maan hevistä pidänkin. Tuollainen everything, but the kitchen sink-tyyli ei oikein uppoa muhun. Mutta hetkensä tälläkin bändillä on ja Burn to a Cinder on suorastaan mahtava veto. Ja kyllähän tuota Simone Simonsia on kauniin naamataulun lisäksi siunattu kyllä ihan yhtä kauniilla äänelläkin.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös