Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 130
  • 21 519

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt on kuuntelussa Neil Diamondin "Girl, You'll Be A Woman Soon". Loistava biisi, mutta kun noita sanoja jäin kuuntelemaan niin tulee vähän sellainen fiilis että toivoo että biisin laulaja ois sellainen rakastunut lukiopoika eikä se luokan setämies opettaja...



 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät


Sentenced julkaisi Crimson-levynsä vähän yli 20 vuotta sitten (11.tammikuuta),mistä tänä helmi löytyy.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jostain syystä päässäni soi Beach Housen Norway. Sitten ajattelin laittaa soimaan ihan yhtyeen muutakin tuotantoa ja päädyin Teen Dream levyyn, jolla tuo kyseinen kappale on. Onhan tämä vaan aika hyvää poppia. Voisin laittaa vaihteeksi ihan linkinkin YouTubeen niin pääsette vaivattomammin kuuntelemaan.


 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta piti laittaa vielä toinenkin kierros Lasten Hautausmaan keskiyöllä ilmestyneestä IV-albumista. Jotenkin toivoin, että sen nimi olisi ollut IIII.

Jo viime vuoden keikoilta tutuksi tulleet Sähköisku ja Kaarlo Sarkia 29 toimivat levylläkin hyvin, mutta hypnoottinen Unesi, Keltainen pihlaja ja The Partisan-käännös Metsäveljet nousevat ainakin näin toisivaikutelmalla niidenkin edelle. Viimeisessä myös Mannonen (olettaisin) pääsee kunnolla ääneen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta piti laittaa vielä toinenkin kierros Lasten Hautausmaan keskiyöllä ilmestyneestä IV-albumista. Jotenkin toivoin, että sen nimi olisi ollut IIII.

Jo viime vuoden keikoilta tutuksi tulleet Sähköisku ja Kaarlo Sarkia 29 toimivat levylläkin hyvin, mutta hypnoottinen Unesi, Keltainen pihlaja ja The Partisan-käännös Metsäveljet nousevat ainakin näin toisivaikutelmalla niidenkin edelle. Viimeisessä myös Mannonen (olettaisin) pääsee kunnolla ääneen.

Oikein hyvä levy jälleen Lasten hautausmaalta. Ovat kyllä onnistuneet tekemään tasaisan tappavan laadukasta jälkeä jokaisella albumillaan vaikka kaava on välillä vähän itseään toistanutkin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mukava kuulla, että ysärimusiikistakin olet tietoinen. Löytyy niitä helmiä sieltäkin, ja tietenkin jokaiselta vuosikymmeneltä.

Rummut mulla on aina ollut intohimo, surkean vähän niitä olen päässyt ikinä soittamaan. Siitäkin vähästä olen kyllä kehuja joskus saanutkin
... mutta ei ole ollut mahiksia soittaa.

Jatka sinä valitsemallasi tiellä. Rummut tuntuvat olevan sinun juttusi, joten antaa palaa. On niitä huonompiakin harrastuksiakin kuin musiikki. Minä olen kielisoitinten parissa, koska ilman musiikkia en voi elää.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mukavaa kuulla tällaista. Pitää löytää soittamiseen lisää rentoutta, varmuutta sekä tahdikkuutta. Kokemus tuo tietysti kaikkea mahdollista hyvää tekemiseen. Sun pitäisi saada rummut jostakin.

Kuuntelussa juuri nyt Pearl Jamin mahtava biisi "Even Flow". Sytyttää todella komeasti. Rakastan tätä.

Liika jännitys nyt pätee lähes joka asiaan. Mutta sen vähän, minkä voin neuvoa, niin on tämä: luota itseesi. Tiedosta, mitä nyt osaat, tiedosta, mitä et osaa. Työstä heikkouksia, keskity vahvuuksiin. Kliseitä nämä ovat kaikki, mutta en mä paremminkaan osaa neuvoa.

Olis varmaan emmänkin sanottavaa, mutta jätetään tulevaisuuteen. Tai no ei kai mun neuvoilla pitkälle pääse muutenkaan.

Hienoa, että Pearl Jam soi. @Punamusta
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuo uusi ysärikanava radiossa aivan mahtava. Paljon rokimpaa musiikkia muuten kuuntelevana saan tuolta kanavalta fläsäreitä niihin vuosiin, kun vielä viihdyin yökerhoissa. Osin nämä tuli tutuksi toki niiltä tutuilta amisjonneilta, jotka autossa renkutti näitä.

Mutta arvostus esim. Gigi D'Agostinon L'Amour Toujoursille.



 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikein hyvä levy jälleen Lasten hautausmaalta. Ovat kyllä onnistuneet tekemään tasaisan tappavan laadukasta jälkeä jokaisella albumillaan vaikka kaava on välillä vähän itseään toistanutkin.
Takana on pari kuuntelukertaa lisää ja tuo Unesi kolahtaa kerta kerralta enemmän. Ehkäpä juuri siksi, että se on aika erityyppinen kuin bändin tähän astinen tuotanto, Kristiinan laulutyyli mukaanlukien. Punainen ja valkoinen sekä Kangastus ovat ehkäpä ne eniten vanhaa kertaavat biisit, vaikka jälkimmäisen komea kitarasoolo nostaa pisteitä.





Jo yöllä mainitsemat kolme kappalettu tuntuvat edelleen suosikeilta. CD:kin tuli tänään haettua duunin jälkeen ja viikon päästä sitten Tavastialle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onhan kyseessä hyvä rock yhtye myöskin, vaikka itse tykkään enemmän siitä punkista. Eipä ole tästä nykyisestä laulajasta Hank von Helveten korvaajaksi, vaikka hyvin vetääkin.

Menen vielä pidemmälle ja sanon, ettei ole Turbonegroa ilman Hankia. Jumankauta mikä ilmestys äijä oli bändin keulilla. Toisaalta pelottavan näköinen äijä, toisaalta sitten vain sellainen hassusti meikattu nallekarhu, joka laulaessaan lässytti kuin naiset. Ja sanon tämän vain hyvällä, sillä Hankhan oli loistava keulakuva ja persoona. Harmi ettei Hankilla oikein sipuli kestänyt rockelämää, mutta pääasia että äijällä menee kai nykyään ihan hyvin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällaiseen bändiin kuin Spirit Adrift törmäsin kun selailin erilaisia vuosiäänestyksiä vuodelta 2019, ja aika useassa yhteydessä yhtye mainittiin. Ja oikeassa ovat, levynsä Divided by Darkness kyllä vakuuttaa meitä 70/80-lukujen musiikista taidekasvatuksensa saaneita hyvinkin vahvasti. Laitetaan nyt näytteeksi vaikka tämä erittäin Ozzy/Randy henkinen kappale. Jonnet eivät ymmärtäne videon visuaalisia viittauksia menneisyyteen :-)



 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Greg Dulli on sellainen kaveri, että hutejakin välillä tulee, mutta silloin kun osuu kohdalleen, niin menee napakymppiin. Kuten tässä. Jestas noita kitarasoundeja, kuulostavat ihan joltain tasaisesti jauhavalta työkoneelta.

Sellaisen tosi jännittyneen, räjähtävän ja kiimaisen tunnelman luojana Dulli on ihan ykkönen.

The Twilight Singers: I´m Ready


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös