Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 147
  • 21 519

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
In Flamesin tuotanto on kuuntelussa. Jälleen.

Kesän havaintojen perusteella bändin livekunto on mukavalla tasolla. Silti se suurin kipinä kuunteluun löytyi uusista sinkuista. Jotain reilun 20 vuoden takaista on turha enää haikailla. Ei In Flames enää tee samaa juttua kuin uransa alussa. Nähdäkseni se on ymmärrettävää. Mutta näiden parin uuden sinkun myötä tulee fiilis, että In Flames on löytänyt tavan yhdistää "vanhaa In Flamesia", nykyiseen tuotantoonsa. "State of Slow Decay" ja "The Great Deceiver" antavat välähdyksiä jostain, mitä bändiltä olisi odottanut ehkä joskus 2000-luvun alkupuolella. Kyllä tässä jälleen jää uutta albumia odottamaan mielenkiinnolla:

 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
G Livelabin tulevia keikkoja katsellessa ihmettelin hetken, että miksi PK Keränen on jonkun räppärin lämppärinä. mutta Ihana Leijona-nimen taakse kätkeytyykin kitarasankari Timo Kämäräinen. Eipä ollenkaan hullumpaa.













"Mä voin loistavasti"-albumi on ilmestynyt 2018, mutta meni minulta ohi. Mahtaisiko keikkailun aktivoituminen tarkoittaa, että uutta materiaalia on luvassa? (Em. Helsingin keikka on keskiviikkona 10.8.)
 

M10

Jäsen
G Livelabin tulevia keikkoja katsellessa ihmettelin hetken, että miksi PK Keränen on jonkun räppärin lämppärinä. mutta Ihana Leijona-nimen taakse kätkeytyykin kitarasankari Timo Kämäräinen. Eipä ollenkaan hullumpaa.






"Mä voin loistavasti"-albumi on ilmestynyt 2018, mutta meni minulta ohi. Mahtaisiko keikkailun aktivoituminen tarkoittaa, että uutta materiaalia on luvassa? (Em. Helsingin keikka on keskiviikkona 10.8.)


Tuo on helkkarin hyvä biisi (propsit Yksinteoin 2 -videosta), mutta muuten Ihana Leijonan tuotanto ei kauheasti uppoa. Kämäräinen on kyllä ihan kevyesti Suomen parhaimpia kitaristeja, ellei jopa paras. Todelinen virtuoosi, mutta myös tyylitaju & herkkyys ihan tapissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viikate on jo aika pitkään kuulunut suosikkibändilistalleni. Soittavat tuollaista hyvin minuunkin uppoavaa musiikkia. Vielä en ole kuitenkaan bändiä itse livenä nähnyt, mutta tähän tulee nyt sitten muutos ensi viikon torstaina. Silloin Viikatteella on keikka Helsingissä Sea Altaalla ja minulla on jo lippu hankittuna keikalle.

Siistiä nähdä bändi livenä. Nyt kuuntelussa hieman esimakua bändin tuotannosta.



 

MT Corso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viikate on jo aika pitkään kuulunut suosikkibändilistalleni. Soittavat tuollaista hyvin minuunkin uppoavaa musiikkia. Vielä en ole kuitenkaan bändiä itse livenä nähnyt, mutta tähän tulee nyt sitten muutos ensi viikon torstaina. Silloin Viikatteella on keikka Helsingissä Sea Altaalla ja minulla on jo lippu hankittuna keikalle.

Siistiä nähdä bändi livenä. Nyt kuuntelussa hieman esimakua bändin tuotannosta.



Ainakin takavuosina oli oikein hyvä ja viihdyttävä esiintyjä. Taitaa tosin olla yli kymmenen vuotta edellisestä nähdystä Viikate keikasta, mutta vaikea uskoa että meno olisi hirveästi muuttunut. Bändi vetää kuitenkin tyylilleen uskollisesti ja Kaarle on hupaisa showmies.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Porisperessä Death Angel soittaja Mokoman jätkät kuuntelee vauhdikkaasti mukana. Hyvä Mokoma!
Olin joskus 2009 keväällä katsomassa Cannibal Corpsea ja Bodomia Nordiksella ja näin hieman ennen Corpsen settiä kun Mokoman tyypit kävelivät ohitse matkalla yleisöön. Olisin ehkä mennyt perään mutta jalka oli poikki silloin ja ei innostanut lähteä peräänkään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelin itse asiassa jo eilen, mutta voisihan sitä vielä tänäänkin kuunnella Jussi Hakulisen ekaa soololevyä Vaaleanpunainen majatalo. Esim. tästä biisistä oli punkkarinkin helppo tykätä:



 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Veskun lauluista en oikein ole välittänyt, mutta tässä se lausunta toimii erinomaisesti. Levätköön lapsuuden sankari rauhassa




Itsekään en isosti hänen levyttämästä musiikista ole tykännyt. Nocturne uppoaa paremmin Ville Tuomen vetona ja Lapin kesä taittui hyvin eräältä Idols-kisaajalta (Kristian Meurman?). Vain Elämää -vedot toimi, samoin joululaulut. Tuo Sydämeeni joulun teen korkealla suosikeissani. Mutta tämä Holopaisen biisi on hieno!
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Jaakko Tepon tuotantoa kuuntelussa. Mitähän miehelle mahtaa kuulua nykyään?

Edit. On tullut unohdettua kokonaan Sössölandian kultakurkut. Siitä seuraavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös