Lääninhallituksen porttikongi rules!
Niin, tunnustettakoon, että olen kerran hätäpäissäni mäjäyttänyt möykyt Etelä-Suomenläänin lääninhallituksen suojaiseen porttikongiin. Ei tosin ja onneksi pääovelle, vaan erään sivuoven edustalle. Toisaalta, kyllä sekin jotain varmaan vitutti.
Tämä oli tosin hätätapaus, koska toinen vaihtoehto olisi ollut paskantaa housuun, enkä siveyden sipulina moiseen ryhtynyt.
Puolustuksena sanaottakoon, että olin pikkuisen pierussa ja ko. paska on ehtinyt jo maatua, koska tapaus sattui vuoden -98 elokuussa.
Oli se kuulkaa vänkää, kun pystyi katselemaan kauppatorille sieltä ovibunkkerista, kunhan vain nosti vähän päätään.
Jos kysytään, että kadutaako moinen porsastelu, päädyn vastaamaan, että en kadu. Koska ainahan sitä roiskuu, kun saunaillasta palaillaan.
Muista mainittavaista paikoista kerrottakoon Louvre, tuolta Ranskan Paraisilta. Ko. vessa oli pohjoiseuurooppalaiseen makuun karu ja koruton, joten jos sielläpäin liikutte, niin pipanoikaa muualle, jos haluatte nautiskella.
Korkein paikka, jossa olen pökälehtinut, sattui vuonna 1997 Valkovenäjän yläpuolella Finnairin koneessa. Tarkkaa korkeutta en osaa sanoa, mutta maisemat olivat kyllä hulppeat. Suosittelen.
Syvin paikka missä olen jöötiä pusertanut, sijaitsee verokortin pitopaikallani tzzadinseudulla, 23 metriä merenpinnan alapuolella.
Täältä tähän