Mainos

Kuuluisin paikka, jossa olet...

• 5 788
  • 33

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
... käynyt paskalla?

Missä olet takapaksiasi tyhjentänyt ja posliinia pärskyttänyt?

Itselläni on huippuna Eiffel-tornin näköalaravintola, Euroopan Neuvoston päämajan täysistuntosali Strasbourgissa, Eduskuntatalo... jatketaan listaa, kun mieleen tulee.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Euroopan Neuvoston päämajan täysistuntosali Strasbourgissa,

Täysistuntosalissa ei varmaankaan ole vessaa, joten minun on tulkittava tämä siten, että paskansit housuihisi.

Mielenkiintoinen ketju. Itse aiheeseen en sen enempää kommentoi.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Täysistuntosalissa ei varmaankaan ole vessaa, joten minun on tulkittava tämä siten, että paskansit housuihisi.
:=)

Todellakin mielenkiintoinen ketju, joka ainakin otsikon perusteella houkuttelee, mutta kun näkee jatkon niin...
Mielenkiinnolla(?) muiden vastauksia odottaen.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Re: Re: Kuuluisin paikka, jossa olet...

Viestin lähetti Sistis

Älä tulkitse. Euroopassa kaikki on paremmin.

Tietenkin, jos saivarrella halutaan, itse salissa ei ole wc-pönttöä, mutta salin sivusta aukeaa ovi suoraan kakkaparatiisiin, 6-kaistaiseen vessaan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tunkki se on vauhdissa taas?! =D

Jaa-a... Pissalla olen kyllä käynyt eduskuntatalossa, siis ihan vessassa siellä, en lorauttanut esim. Sasin kaljulle tai Lipposen kintuille. Vaikka mieli tekisi.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Eiköhän kaikki istu kuitenkin siellä täysistuntosalissa paska jäykkänä ja paskaahan siellä jokatapauksessa suolletaan, että ihan sama.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti BigRedBob
Eiköhän kaikki istu kuitenkin siellä täysistuntosalissa paska jäykkänä ja paskaahan siellä jokatapauksessa suolletaan, että ihan sama.

Näin voi olla. Inhimillisenä tekijänä tässä voitaisiin kuitenkin nähdä joidenkin edustajien äkillinen pelästyminen uusien tunkki-direktiivien säädön yhteydessä, mikä voisi saada aikaan edellä mainitun kaltaisen vahingon...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lukiolaiskundina tuli käytyä paskalla erään "koulukaverin" postillatikolla aamuyön tunteina ("lievästi päihtyneenä"). Aamulehti tuli myös kasteltua...
Loppui kaverin elvistelyt!
Ps. tarkkailkaa postianne...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä olen ollut ainakin 4 päivää paskantamatta joskus. Ellei ollut jopa viikon.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lääninhallituksen porttikongi rules!

Niin, tunnustettakoon, että olen kerran hätäpäissäni mäjäyttänyt möykyt Etelä-Suomenläänin lääninhallituksen suojaiseen porttikongiin. Ei tosin ja onneksi pääovelle, vaan erään sivuoven edustalle. Toisaalta, kyllä sekin jotain varmaan vitutti.

Tämä oli tosin hätätapaus, koska toinen vaihtoehto olisi ollut paskantaa housuun, enkä siveyden sipulina moiseen ryhtynyt.

Puolustuksena sanaottakoon, että olin pikkuisen pierussa ja ko. paska on ehtinyt jo maatua, koska tapaus sattui vuoden -98 elokuussa.

Oli se kuulkaa vänkää, kun pystyi katselemaan kauppatorille sieltä ovibunkkerista, kunhan vain nosti vähän päätään.

Jos kysytään, että kadutaako moinen porsastelu, päädyn vastaamaan, että en kadu. Koska ainahan sitä roiskuu, kun saunaillasta palaillaan.

Muista mainittavaista paikoista kerrottakoon Louvre, tuolta Ranskan Paraisilta. Ko. vessa oli pohjoiseuurooppalaiseen makuun karu ja koruton, joten jos sielläpäin liikutte, niin pipanoikaa muualle, jos haluatte nautiskella.

Korkein paikka, jossa olen pökälehtinut, sattui vuonna 1997 Valkovenäjän yläpuolella Finnairin koneessa. Tarkkaa korkeutta en osaa sanoa, mutta maisemat olivat kyllä hulppeat. Suosittelen.

Syvin paikka missä olen jöötiä pusertanut, sijaitsee verokortin pitopaikallani tzzadinseudulla, 23 metriä merenpinnan alapuolella.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints

Laitan paremmaksi. Kolme viikkoa. Kieltämättä alkoi jo olla paska jäykkänä sen jälkeen.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Noose
Laitan paremmaksi. Kolme viikkoa. Kieltämättä alkoi jo olla paska jäykkänä sen jälkeen.
No huh huh, aivan varmasti. Sen mun ~viikon jälkeenkin tuli aluksi melkoinen (karhujen talviuniltakin tunnettu) "pihkatappi". Tosin sen viikon aikana en kyllä oikeastaan kai syönytkään muuta kuin vähän leipää.

Rocco

Jäsen
Silloisen Veikkausliigan hopeajoukkueen VPS:n edustusjoukkueen pukuhuoneessa. Ihan vessassa tottakai.

Air Francen jumbojetin huussissa Grönlanti-Kanada meriosuudella.

Pari kuukautta ennen tapaturmaa, samaisen Konginkangaan turmabussin vessassa.

San Jose Sharksien kotihallissa, HP Pavilionissa, silloin tosin ilman mitään sponsorin nimeä kantaneessa hallissa.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Potra neekeripoika tuli synnytettyä Sydneyn oopperatalossa vuonna 1991 ja vielä naisten vessaan. Hädissäni polvet loukussa tulkitsin kai merkkejä väärin ja päädyn naisten puolelle. No saivathan kerrankin yläkerroksen hienostorouvat kuulla skandinaavisen hyvänolon murahtelun kaikkine hajusteineen päivineen.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Itsehän olen paskantanut EU-parlamentin jonkun siiven yleisövessassa. Oli kyllä ihan pramea paskahuussi täytyy myöntää.

Ilveksen pukukopin saniteettitiloissa olen myös vääntänyt torttua, mutta siitä on jo aikaa.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset

Kakkaaminen on omalla kohdalla todella pyhä tapahtuma. Kakkaaminen vieraassa vessassa on kohdallani todella harvinaista. Joskus on tietysti pakko, kuten pidemmillä lomareissuilla. Kakkaaminen oudossa ympäristössä on vastenmielistä.

Armeijassa kakkasin luontoon kerran. Olin jopa yli viikon mittaisen leirin kakkaamatta. No problemo.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti mendieta
Kakkaaminen on omalla kohdalla todella pyhä tapahtuma. Kakkaaminen vieraassa vessassa on kohdallani todella harvinaista. Joskus on tietysti pakko, kuten pidemmillä lomareissuilla. Kakkaaminen oudossa ympäristössä on vastenmielistä.
Sana täällä. Neuvostoliitto mm. on sellainen paikka, johon en jättänyt paskaa lainkaan.

Armeijassa kakkasin luontoon kerran. Olin jopa yli viikon mittaisen leirin kakkaamatta. No problemo.
Melkein sama täälläkin!

WTC tornin ravintelin weeceessä 1992 samalla reissulla tuli töllisteltyä isoa omenaa korkealta.
1992 Los Angeles Hard Rock Cafeen vessassa tuli käytyä ihmettelemässä kuinka vessassa voipi soida hyvä musiikki.

1992 Suomen konsulaatissa Los Angelesissa.

Smolnassa 1994 koulun jengin kanssa.

2002 Beyoke Towerissa Bankokissa buffet ravintolan vessassa.

Ai niin tapahtui 2004 keväällä Raksilan hornankattilassa kun olin vessassa kusella joku Valliini teki jonkin ratkaisevan jatkoaika maalin jolla ratkesi mestaruus.
Eikä vituttanu yhtään..

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Re: Lääninhallituksen porttikongi rules!

Viestin lähetti ervatsalo
Louvre, tuolta Ranskan Paraisilta.

Tällä nouset rankingissani aika vahvoille. Ja kiitos vinkistä, suuntaan seuraavalla Paraistenreissullani papanani vaikka Montparnassen tienoille. Siellä oli hyvät julkiset huussit, mutta jätin kakkaamisen toisaalle. Kusasin kyllä.

Lisään omaan listaani vielä Unescon päämajan, niin ikään Ranskan Paraisilla ja anoppilan eteisvessan ensimmäisellä vierailulla, heti kättelyiden ja esittelyn jälkeen.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Neuvostoliitto mm. on sellainen paikka, johon en jättänyt paskaa lainkaan.

Hauskasti ilmaistu. Itse jätin paskan jälkeeni. Voin ainakin brassailla jälkipolville paskoneeni jossain, missä he eivät koskaan pääse edes rypistämään.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti wild wild west
Olen kussut Seineen. (joskus myös seinään)

Muistot palaavat, nimittäin minäkin olen. Olen myös kussut Tonavaan, Reiniin, Moldauhun, Thamesiin, Zambesiin ja Tanganyikajärveen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Muistot palaavat, nimittäin minäkin olen. Olen myös kussut Tonavaan, Reiniin, Moldauhun, Thamesiin, Zambesiin ja Tanganyikajärveen.

No perkules, minä kun luulin, että Aral-järven ympäristöongelmat ovat teikäläisen aiheuttamia.

Vai oliko se sillä reissulla, josta et muista mitään?

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Sistis
No perkules, minä kun luulin, että Aral-järven ympäristöongelmat ovat teikäläisen aiheuttamia.

Vai oliko se sillä reissulla, josta et muista mitään?

Olen kussut myös Pääjärven rantasammaleeseen, Safari Pubin kusilaariin ja Lamminhovin eteen lumihankeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy