Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 632 072
  • 2 602

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos. Tuossa oli tiivistys kaikesta siitä, mistä itsekin olen paasannut.

Laschista ja Smonakista voidaan vääntää vaikka eläkkeelle asti, että kuinka paljon heille oisi pitänyt maksaa. Molemmille tarjottiin, mutta kummallakaan ei ollut intressejä tulla Lahteen. Sinänsä on turha itkeä perään tai syytellä Kaarnaa kun pelaaja ei yksinkertaisesti halua tulla, minkäs siinä seurajohtajana teet?

Tähän päivään takaisin. Nyt kun tuota jalkautumista on pienessä määrin tapahtumassa, niin kuinkahan Pelicansin talous kestäisi ihan liiketilan vuokraamista keskustaan. Näkyvälle paikalle fanishopin muodossa, mahdollisuuden ostaa lippuja peleihin ja järkätä kaikennäköistä pientä häppeninkiä, pelaajatapaamisia sun muita. Tuntuisi ainakin pirun hyvältä näin lyhyesti ajateltuna.

Eikös tätä liiketila hommaa kokeiltu joskus tuossa 5-10 vuotta sitten, ei tainnut sujua kuitenkaan. Vai olikos se se lätkäkauppa aleksin alussa joka silloin ohella möi fanituotteita? Lippuja sieltä ainakin sai. Mutta tosiaan ei Pelicans kauheasti näy oikein missään, Hämeenlinnassa on jonkin verran tultua oleskeltua niin tuntuu, että joka puolella lukee oranssi alue, taksien perässä, yritysten seinissä, joissakin kaupoissa yms. Lahessa ei vastaavaa oikein ole näkyvissä. Kuitenkin tehokas markkinointimuoto ja varmasti kaikille tulee ainakin mieleen oman kylän lätkäjoukkue.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Omaan liiketilaan ei kannata haksahtaa, vaan lyöttäytyä yhteen jonkun jo olemassa olevan toimijan kanssa tai perustaa liike parin muun kumppanin kanssa. Näitä lätkäseuralle brändättyjä kahvila/baari-juttuhan on jossain päin Suomea kai kokeiltukin, tiiä sitten millä menestyksellä. Olemassa olevaan kahvilaan/ruokapaikkaan tikettejä ja fanituotteita myyntiin, ja pelipäivinä liiketilan edustalle jotain turkoosia hässäkkää herättelemään ohikulkijoita.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kaksi kohtaa jotka menee luokkaan: Paskanjauhantaa.

Kiitos vain rakentavasta palautteestasi.

Repik ei sano suurelle yleisölle yhtään mitään. Organisaatio on hopekauden jälkeen nostanut joka kausi lippujen hintoja.

Ymmärrän kyllä budjetin tuomat rajoitteet. Totesin vain ne seikat mitkä itse näen yleisökadon syyksi. Ei tarvitse hyppiä seinille.

Alkaa vähän tuntua siltä ettei tänne viitsi enää mitään kirjoitella. Vaikka kuinka yrittäisi asiallisesti ja perustellusti kirjoitella aina joku tulee mussuttamaan milloin mistäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Spike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Organisaatio on hopekauden jälkeen nostanut joka kausi lippujen hintoja.

...

Alkaa vähän tuntua siltä ettei tänne viitsi enää mitään kirjoitella. Vaikka kuinka yrittäisi asiallisesti ja perustellusti kirjoitella aina joku tulee mussuttamaan milloin mistäkin.
Saisiko sitten asialliset perusteet väitteellesi lippujen hintojen nostamisesta?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Saisiko sitten asialliset perusteet väitteellesi lippujen hintojen nostamisesta?

Mitään tilastofaktaa minulla ei asiasta valitettavasti ole vaan pelkästään oman talouden irtolippuostotausta. Olen noteerannut että kausaraiden hinnat ovat pysyneet jokseenkin samoina, mutta irtolippujen hintoja on joka vuosi korotettu. Etenkin perhelippuun tehtiin pari vuotta sitten jokseenkin merkittävä korotus. Mutta kuten sanottua tämä on vain mielestäni yksi mahdollinen osatekijä joka on voinut vaikuttaa yleisömääriin.

Aiheetta enempään.
 

Spike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitään tilastofaktaa minulla ei asiasta valitettavasti ole vaan pelkästään oman talouden irtolippuostotausta. Olen noteerannut että kausaraiden hinnat ovat pysyneet jokseenkin samoina, mutta irtolippujen hintoja on joka vuosi korotettu. Etenkin perhelippuun tehtiin pari vuotta sitten jokseenkin merkittävä korotus. Mutta kuten sanottua tämä on vain mielestäni yksi mahdollinen osatekijä joka on voinut vaikuttaa yleisömääriin.

Aiheetta enempään.
No minäpä annan tilastofaktaa. Vertailussa tämä kausi ja kausi 12-13. Viime kauden hintoja en löytänyt.

Lippujen hinnat kaudella 14-15 (sisältää toimitusmaksut) http://pelicans.fi/liput
Lippujen hinnat kaudella 12-13 (ei sisällä toimitusmaksuja) http://pelicans.fi/sites/default/files/Kausikirja1213_lo.pdf (sivulla 61)

Kerrotko missä kategorioissa lippujen hinnat ovat nousseet?
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
No minäpä annan tilastofaktaa. Vertailussa tämä kausi ja kausi 12-13. Viime kauden hintoja en löytänyt.

Lippujen hinnat kaudella 14-15 (sisältää toimitusmaksut) http://pelicans.fi/liput
Lippujen hinnat kaudella 12-13 (ei sisällä toimitusmaksuja) http://pelicans.fi/sites/default/files/Kausikirja1213_lo.pdf (sivulla 61)

Kerrotko missä kategorioissa lippujen hinnat ovat nousseet?
Nopealla vilkaisulla onhan lähes joka kategoriassa hinnat nousseet 1,5 euroa. Ei toki mitään merkittävää korotusta, mutta eivät ne samanakaan ole pysyneet.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Käytännössä siis kahden vuoden aikana lippuhintoihin on sisällytetty 1,50 euron toimituskulut, jotka ennen jätettiin ilmoittamatta ja jotka on nykyään lain mukaan esitettävä siinä listahinnassa suoraan. Ja itse asiassa Lippupalvelu ilmeisesti ottaa ainakin yli 20 euron lipuista toimituskulua 2,50, ja kun hinta on noussut vain 1,50, on taloon jäävä rahamäärä voinut tulla jopa alaspäin.

Tosin osa tuosta toimituskulusta ilmeisesti palautuu jälkikäteen takaisin seuralle, joten tässä laskelmassa vedettiin hieman mutkia suoraksi, mutta pointti tuli varmaan selväksi.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kauden alla joukkueen kasaamista arvosteltiin kun sinne hommattiin ”vain mestishakuja” ym. Oltiin unohdettu, että edellisellä kaudella kokeneista liigapelureista kasattu joukkue oli sekin väärin kyhätty. Päävalmentajaksi pestattiin Tomi Lämsä, joka ei nousevana kykynä hänkään kelvannut joillekkin, niin kuin ei kelvannut edelliskauden meritoitunut Aravirtakaan. Tällä kaudella joukkueessa on myös esiintynyt paljon omia junnuja jotka ovat jokainen pelanneet hyvällä tasolla. Tämä ainakin itseäni on ilahduttanut ja tuonut lisää mielenkiintoa joukkueen seuraamiseen.

Ennen kauden alkua julkaistiin Pelicansin kausijulkaisu sekä uusi Pelicans/jääkiekko aiheinen Pelicans TV. Molemmat ovat laadukkaasti toteutettu ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen myös molempien sisältöön.

Ottelutapahtumaan on tuotu uusi alkuvideo jossa soi Dropkick Murphysin versio the Whon kappaleesta Baba O'Riley (http://www.youtube.com/watch?v=1DkZUQpUjLo) Linkki Youtubeen. Ihan en ole vielä varma onko tämä hyvä vai huono mutta kyllä tuo kappale ainakin on mieleen.
Joukkueen sisääntulo biisi on myös vaihtunut Peer Güntin Bad Boys Are Hereen (http://www.youtube.com/watch?v=bkYVr9ZVxfw) Linkki youtubeen. Tämä on mielestäni onnistunut vaihdos.

Toisaalta kuitenkin taas toivoisi että nämä kappaleet jotka valitaan alkuvideoon, sisääntulo biisiksi, maalilauluksi, erien aloitus kappaleiksi ym. pysyisivät samoina ja pyhinä vuodesta toiseen. Itse olen ainakin jäänyt kaipaamaan Disturbedin Indestructiblea ja ehkä myös Ecstasy of Goldia……

Hissu Hietalahden hassuteluista on luovuttu ja hyvä niin. Oikea ja nopea reagointi.

Pelicans kannattajat yhdistyivät kauden alla Lahen Turkoosiksi. Itselle on kyllä jäänyt vähän hämärän peittoon mitä on yhdistymisellä saavutettu? Ottelutapahtumiin yhdistyminen ei ole tuonut mitään uutta. Oikeastaan tällä hetkellä tuntuu siltä, että kannattajakatsomo ei tuo mitään lisäarvoa ottelutapahtumaan, koska se ei tuota ääntä. Syytä tähän en tiedä, mutta onko niin että aktiivisimmat toimijat ovat väistyneet/väsähtäneet?

Viikonloppuisin on otteluiden jälkeen, ainakin syyskaudella, vapaa pääsy Klubiravintolaan. Ravintolassa on ollut jonkinlaisia esiintyjiä ja sitten ainakin Ili Varmavuo sekä Pasi Nurminen lavalla käymässä läpi ottelutapahtumia. Blues pelin jälkeen olin ensimmäistä kertaa tuota kuulemassa ja olihan se asiapitoista sekä viihdyttävää kuultavaa, koska Nupe. Cover esiintyjää en jaksanut jäädä pitkäksi aikaa kuuntelemaan.

Muun muassa näistä asioista, pelin lisäksi, koostuu tällä hetkellä ottelutapahtuma joka sisältyy seuraaviin lippujen hintoihin (Lähde Pelicans.fi):
Katsomot A2, A3 ja A4 29,50 €
Katsomo A1 25,00 €
Katsomo A5 26,50 €
Katsomot A1-A5 rivit 1-3 21,50 €
Katsomot D1 ja D2 21,50€
Katsomot D1 ja D2 RIVIT 1-3 21,50 €
Katsomot B1, B2 ja B,3 26,50 €
Klubikatsomo C1, C2, C3 ja C4 36,50 €
Seisoma 13,50 €
Seisoma lapsi (7-16V) 6,50 €
Seisoma opiskelija/eläkeläinen 9,00€
Inva 8,50 €
Perhelippu (2+2 tai 1+3) D1 katsomo 62,00€

Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuote on kunnossa ja saan rahoilleni vastinetta. Yksittäisille asioille voidaan tietysti löytää ehkä se parempikin vaihtoehto, mutta kuitenkin oikealla tiellä ollaan. Tuo ottelupäivän näkyvyys kaupungilla olisi tosiaan varmaan se seuraava kehityksen paikka, mitähän muuta....
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ottelutapahtumaan on tuotu uusi alkuvideo jossa soi Dropkick Murphysin versio the Whon kappaleesta Baba O'Riley (http://www.youtube.com/watch?v=1DkZUQpUjLo) Linkki Youtubeen. Ihan en ole vielä varma onko tämä hyvä vai huono mutta kyllä tuo kappale ainakin on mieleen.
Joukkueen sisääntulo biisi on myös vaihtunut Peer Güntin Bad Boys Are Hereen (http://www.youtube.com/watch?v=bkYVr9ZVxfw) Linkki youtubeen. Tämä on mielestäni onnistunut vaihdos.

Toisaalta kuitenkin taas toivoisi että nämä kappaleet jotka valitaan alkuvideoon, sisääntulo biisiksi, maalilauluksi, erien aloitus kappaleiksi ym. pysyisivät samoina ja pyhinä vuodesta toiseen. Itse olen ainakin jäänyt kaipaamaan Disturbedin Indestructiblea ja ehkä myös Ecstasy of Goldia……

No itse kaipaan Rammsteinia sisääntuloon, sopi silloin hyvin kun joukkueessa oli Komarov, Sihvonen ja Tyrväinen. Nykyään tosin ei niinkään.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
No minäpä annan tilastofaktaa. Vertailussa tämä kausi ja kausi 12-13. Viime kauden hintoja en löytänyt.

Lippujen hinnat kaudella 14-15 (sisältää toimitusmaksut) http://pelicans.fi/liput
Lippujen hinnat kaudella 12-13 (ei sisällä toimitusmaksuja) http://pelicans.fi/sites/default/files/Kausikirja1213_lo.pdf (sivulla 61)

Kerrotko missä kategorioissa lippujen hinnat ovat nousseet?

No linkeistäsi käy ilmi, että kaudella 12-13 B -katsomonosaan pääsi 23 eurolla, tällä kaudella hinta on 26,50 euroa. Perhelippu maksoi muutama vuosi sitten 48 euroa nyt se on 62 euroa.

Mutta ei tämä ole minulle kynnyskysymys. Hienoa jos lippujen hinnat ovat oikealla tasolla. En jatka enää aiheesta.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
No linkeistäsi käy ilmi, että kaudella 12-13 B -katsomonosaan pääsi 23 eurolla, tällä kaudella hinta on 26,50 euroa. Perhelippu maksoi muutama vuosi sitten 48 euroa nyt se on 62 euroa.

Mutta ei tämä ole minulle kynnyskysymys. Hienoa jos lippujen hinnat ovat oikealla tasolla. En jatka enää aiheesta.
As i say, B-katsomon hintaan tullut 1€ nousu tuosta. 12-13 hintoihin kun ei ollut sisällytetty toimituskuluja kuten RV16 yllä mainitsi.

Perhelippuja myydään vain D1 katsomoon Lämärin alle, väitän ihan mututuntumalla että siellä on ollut porukkaa ihan hyvin. Pääkatsomossa ja pitkän sivun seisomakatsomossa tilaa on ollut kaikista eniten. Siellä kun lippuhinnat eivät ole muuttuneet, voimme vetää johtopäätöksen että lippuhinnat (nousu) eivät ole syynä yleisökatoon yksinään. Taloustilanne suhteessa hintoihin on toinen juttu.
 

BaronFIN

Jäsen
Yksi mikä mielestäni on hieman vinksahtanut ihmisten kanssa keskusteluissa Pelicansiin liittyen, on tavis-lahtelaisen katsojan odotukset ja suoranaiset vaatimukset menestyksestä. Jos Pelicans ei ole sarjataulukossa tappelemassa pudotuspelien kotiedusta, niin turha mennä katsomoon kun kyseessä on vain välivuosi (itse asiassa täälläkin vingutaan välivuotta) ja ne häviää koko ajan: "ensi vuonna sitten uudestaan kun on iskun ja menestyksen paikka". Parin vuoden takainen hopea-kausi saattoi itse asiassa olla pahinta myrkkyä lahtelaiselle kiekkoilulle: ihmiset opetettiin vaatimaan vain parasta, jolloin normaali menestys (tappelu säälipoffeista) ei enää riitä mihinkään. Tämä tapahtui myös yli 10 vuotta sitten Eloranna aikana kun syyskauden mestaruus vaihtui tulevina kausina siihen ihteensä.

Esim. Toivola/Räsäsen kausi päättyi kisailuun Sportin kanssa liigapaikasta, mutta silti mentiin katsojakeskiarvoissa monta sataa katsojaa korkeammalla tasolla kun ei Lahdessa oltu "menestymisen kulttuurista" kuultukaan. Nyt kun kiekko on ns. parempaa ja lahtelaisempaa, niin ei vain nappaa.

En sitä kiellä etteikö saisi vaatia menestystä, mutta jonkinlaiseen realismiin olisi hyvä pystyä jos miettii lähteekö katsomaan vain voittavaa kiekkoa vai onko aidosti Pelicansin takana. Mutta tämä taitaa olla suomalaisittain ihan normia: vain totalitaarinen menestyminen kiinnostaa.

Edit: mutta markkinoinnista: mikä tämä "xxx-joukkue tulee, oletko valmis?" -slogan on? Siis täh? Who the fuck cares? Eihän sitä vastustajaa mennä ihmettelemään vaan ihan oman kylän poikia? Ja mistä löytyy nykyään tuulettimen avulla joraava Pelicans-ukkeli, joka ennen toriremonttia päivysti torilla? Onko se Triolla nykyään?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Lama vie asiakkaat takseistakin, sekä vähentää jo ravintoloidenkin asiakaskuntaa. YT-neuvotteluja irtisanomisineen nousee uutisiin lähes joka ammattialalla. Tokkopa SM-liigaseura on juurikaan poikkeus näiden taloudellisten reunaehtojen puitteissa. Etenkin Lahessa, kun ympärillä on Päijät-Hämeen kokoinen lama-alue.

SM-liigalätkä kiinnostaa penkkiurheilijoita varmasti, mutta nykyisin (maksuTV-aikakaudella) sen kiinnostavuutta ei voida aukottomasti mitata suoraan vain jäähallissa ilmoitetusta katsojamäärästä (sen vähentymisestä). Pelicans Hockey OY:n kassa kuitenkin kuihtuu, eikä sen pelaajabudjetilla sitten kovinkaan nimiseksikästä pelaajistoa saa enää hankittua? Jotenkin vaan pelaajien palkkakehitys yleisesti nousee nopeammin, kuin seuran tulopuoli pystyy siihen vastaamaan. Tämä on mutuilua, mutta esim. Laschin hinta lienee ainakin triplaantunut kolmessa vuodessa kaudesta 2011-12 lähtien. Sitten Tero Koskiranta ym. ym. joiden hinta jotenkin pompsahti...

Noh, nyt mennään tällä pelaajabudjetilla, joka vieläpä todennäköisesti pienentyy tulevalle kaudelle. Onhan jengissä nyt omia junioreitakin kehittymässä ja hyvä niin. Se on, kuin rahaa pankkiin laittaisi. Valitettavasti tuokaan omiin junioreihin panostaminen ei näy jäähalliyleisöä enentävästi. Henkinen ja taloudellinenkin lama uuvuttaa entenkin satunnaiskatsojia. Joukkueen heikohko urheilullinen suorittaminen liitettänee heidän näkökulmasta valmentajan vaihdoksen kanssa yhteen nippuun.

Usein se on Lahessa mennyt sykleittäin tuo valmentajan vaihtuminen siten, että pudotuspeleissä valmentaneen ukon jälkeen Pelicansin uusi valmentaja ei ole siihen tasoon yltänyt . Tämä seuraava ei ole mikään väite, kunhan heitän:
Pelicansin pudotuspelivalmentajien Kari Elorannan, Hannu Aravirta vol.1:n ja Kai Suikkasen sekä Hannu Aravirta vol.2: jälkeen tulleet valmentajat ovat olleet tuloksellisesti heikommilla. Eri syistä nähtävästi kuitenkin. Oli laahustamisen syynä sitten kokemattomuutta, seuran rahoituskriisiä velkasaneerauksineen ja vieläpä lähes nimekkäänkin valmentajan tunarointia ja tänä päivänä sitten pidempiaikaisen valmennusprojektin aloittamiskautta.

Tällä viikolla repäisin ja ostin kolme irtolippua perjantain Lukko-matsiin. Niillä mää pärjäänki pual vuatt...
Tuo BaronFIN:in mainitsema markkinointimainos on vaan hassu minunkin mielestäni: "Pelicans tulee oletko valmis?" Noh, olinpa minä valmis tai en, niin toivottavasti joukkue itse olisi valmis ja takin napit tiukasti kiinni...
Muuten! Se hänen kysymänsä ilmavirrasta liehuva Pelicans-hahmo heiluu nykyään Launeella Nesteen aseman parkkialueella lähellä Uudenmaankatua.
 

BaronFIN

Jäsen
Hieman tuli sivukorvalla kuultua, että tähän mennessä kausi olisi ollut 400k tappiollinen johtuen hyvinkin alhaisista yleisömääristä ja nykytahdolla arvio koko vuoden tappiosta olisi miljoonan euron luokkaa (jos pudotuspelit jäävät haaveeksi)...

En nyt tarkkaan ole budjettiarvioita seurannut, mutta oliko nyt niin että koko vuoden liikevaihto oli noin 7M euron luokkaa ja pelaajabudjetti siitä olisi noin 2M? Osaako joku minua fiksumpi selittää minne budjetista menee 5M? Toki on hallivuokraa, junnutoiminnan tukemista, reissaamista ja markkinointia, mutta 5M on aivan älytön kasa rahaa tuohon kaikkeen? Onko vuosien saatossa tullut ylimääräistä roinaa seuran kannettavaksi, josta olisi tässä yhteydessä hyvä hankkiutua eroon?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Itsekkin kävin mielipiteeni kirjoittamassa ja kannustan myös kaikkia jotka tätä palstaa lukee, niin kirjoittamaan mielipiteensä. Hyvä reagointi ja ehkä vois ess laittaa sanomalehden mukaan samanlaisen kyselyn :)
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman tuli sivukorvalla kuultua, että tähän mennessä kausi olisi ollut 400k tappiollinen johtuen hyvinkin alhaisista yleisömääristä ja nykytahdolla arvio koko vuoden tappiosta olisi miljoonan euron luokkaa (jos pudotuspelit jäävät haaveeksi)...

En nyt tarkkaan ole budjettiarvioita seurannut, mutta oliko nyt niin että koko vuoden liikevaihto oli noin 7M euron luokkaa ja pelaajabudjetti siitä olisi noin 2M? Osaako joku minua fiksumpi selittää minne budjetista menee 5M? Toki on hallivuokraa, junnutoiminnan tukemista, reissaamista ja markkinointia, mutta 5M on aivan älytön kasa rahaa tuohon kaikkeen? Onko vuosien saatossa tullut ylimääräistä roinaa seuran kannettavaksi, josta olisi tässä yhteydessä hyvä hankkiutua eroon?
Jos tekisin pientä luetteloa ihan yleisistä menoista mitä pelaajabudjetin lisäksi on. Toimiston väen palkat, kuljetukset, tietoliikenne (puhelin, atk, jne), vuokrat, painatukset, fanikama, lämmitys, varastointi, postitus, toimistotarvikkeet, kopiointi, jokainen keksii varmasti pienellä miettimisellä lisää.
 

BaronFIN

Jäsen
Mutta jos muistellaan muutaman vuoden päähän, niin ennen hopeakausia puhuttiin 4 miljoonan liikevaihdosta ja 1,4 miljoonan pelaajabudjetista. Nyt kuitenkin kassavirtaa on kolme miljoonaa enemmän, niin todella vaikeaa uskoa että toimiston pyörittäminen olisi 2,5 miljoonaa euroa kalliimpaa kuin pari vuotta sitten. Toki välissä ollut halliremonttia ja samalla kohonneet hallivuokrat, mutta isommassa kuvassa muun toiminnan prosentuaalinen osuus liikevaihdosta on kasvanut vuosi vuodelta suuremmaksi ja suuremmaksi ja tämä on minun mielestäni ongelma kun puhutaan kuitenkin jääkiekkojoukkueesta jonka talous on sukeltamassa lähitulevaisuudessa. Ei Twitterin, Facebookin ja muun somemedian pyörittäminen voi olla niin kallista tai sitten Ilmeen kanssa on tehty aivan liian arvokas sopimus. Mene ja tiedä.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä ja muuallakin on toivottu alennuksia lippujen hintoihin. Syksyllä oli kerran perhelippu saatavilla 40 euron hintaan ja silloin vaikutti siltä, että kovinkaan moni ei ollut tarjousta käyttänyt hyväksi.

Nyt on saatavilla tammikuulle 6 pelin lippupaketti 80 euron hintaan sekä kausikortteja alennetulla hinnalla. En laskenut kuinka paljon kausikortissa on alennusta, mutta ainakin tammikuun paketissa puhutaan useammasta kympistä. Lisätietoa linkin takaa joka vie Pelicans.fi sivustolle :http://pelicans.fi/liput. Toivottavasti porukka näitä ostaa ainakin jonkin verran koska jos käy kuten syksyllä niin en usko, että toimistolla näkevät tämän olevan hyödyllistä ja lopettavat moisen hassuttelun.

Täällä muuten myös oli puhetta kausikorttilaisten muistamisesta ja mahdollisuudesta tavata joukkuetta/toimiston väkeä jutustelun merkeissä. No joku on palstaa lukenut sillä oliko se nyt 17.12 Pelicans järjestää kausikorttilaisille illan jossa on mahdollista jutustella joukkueen ja toimiston väen kanssa. Kutsu sisälsi myös alennus kupongin fanikauppaan.

Jatketaan siis ideointia ja jos seura järjestää jotain sellaista mitä itse pyytää niin oishan se suotavaa käyttää se hyväkseen ja osallistua.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
^^ Kausarilaisten huomioimisesta valitettiin tällä palstalla ja se hoidettiin seuran puolesta mielestäni nyt tyylikkäästi. Valitettiin myös keväällä ostettujen kausareiden mukaan kuuluneiden "kaupanpäällisten" puutteesta ja sekin hoidettin kuntoon. Hienoa, että palautteisiin reagoidaan ja lusikka on otettu käteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös