Kumppanisi ikä sinuun verrattuna

  • 1 843
  • 17

Kumppanisi ikä sinuun verrattuna

  • Olemme samanikäisiä

    Ääniä: 19 19,8%
  • Olen 1-2 vuotta vanhempi

    Ääniä: 20 20,8%
  • Olen 3-4 vuotta vanhempi

    Ääniä: 14 14,6%
  • Olen 5-6 vuotta vanhempi

    Ääniä: 9 9,4%
  • Olen 7< vuotta vanhempi

    Ääniä: 11 11,5%
  • Olen x vuotta nuorempi (kerro itse paljonko)

    Ääniä: 23 24,0%

  • Äänestäjiä
    96

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin, kuten tuossa pituus-ketjussa oli juttua tästä kyseisestä asiasta, niin miksipä ei avattaisi samantien äänestys siihen liittyen. Kertokaapas ikäeronne kumppaniinne nähden.

Omassa tapauksessani parempi puoliskoni on minua kolme vuotta nuorempi (22-19).
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti irGGu
Niin. Eli, minä olen kumppaniani kaksi vuotta, kaksi kuukautta ja yhdeksän päivää vanhempi. Epätavallista(ko?) asiasta tekee se, että minä olen siis nainen.
Jos minulta kysytään niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Vaimoni on minua melko tasan kaksi ja puoli vuotta vanhempi. Hän on myös fiksumpi ja aikuisempi kuin minä, mutta se ei taas paljoa vaadi. Kas kummaa, että on vielä minua pari vuotta nuoremman näköinen.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
1,5 vuotta nuorempi oon (26) ku emäntä(28).
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
No itse satun olemaan kymmenen vuotta kumppaniani vanhempi. Kieltämättä se joskus ihmetyttää joitain tyyppejä, mutta lähinnä sen takia kun eivät usko tytön olevan alle 20-vuotias. Niin, täysi-ikäisiä toki olemme molemmat...
Välillä sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun muija suunnittelee mihin kouluun sitä yrittäisikään hakea ja itse olen juuri valmistunut.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Meillä mies vanhempi 2v 2kk 3pv, mutta silti kuulemma nainen on vähintään saman verran kypsempi, viisaampi, älykkäämpi, aikuisempi, oppineempi, parempi, hoikempi (hah), terävämpi, raittiinpi, parempi lasten kasvattaja, järkevämpi, harkitsevampi, luotettavampi tai melkein mitä vaan mutta minä olen parempi ruoan laittaja ja varmasti saidempi:)

ps. ja osaan varmati lätkänsäännöt paremmin kuin vaimo
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Niin, vaikka olenkin 5cm lyhyempi kuin tyttöystäväni, niin olen silti häntä 3,5 vuotta vanhempi. Niin ja muijalla on tällä hetkellä vielä TJ:nä 181, kun minä oon kotiutunut jo hyvän aikaa sitten.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen 1 vuoden 2 kk ja 12 päivää vanhempi kuin parempi puoliskoni.82/84
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Designer
Jos minulta kysytään niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Vaimoni on minua melko tasan kaksi ja puoli vuotta vanhempi. Hän on myös fiksumpi ja aikuisempi kuin minä, mutta se ei taas paljoa vaadi. Kas kummaa, että on vielä minua pari vuotta nuoremman näköinen.

Ainoana erotuksena ylläolevaan on se että vaimoni on minua kolme vuotta vanhempi.
 

Anton

Jäsen
Irggu & Designer & Kopteri

Ei minustakaan siinä ole mitään outoa. Minun vaimoke on minua liki kahdeksan vuotta vanhempi, eikä tunnu missään.
Ja ihmisfysiikan ihmeellisyyksiä: meillä on sama rinnanympärys! (108 cm)
*grin*
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nainen on kolme vuotta nuorempi ja käteni samanikäinen kuin minä. HAH! Taidan käyttää samaa vitsiä vielä tossa pituuskyselyssäkin.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kahdeksan vuotta morsiantani vanhempi. Ihan vertailun vuoksi mainittakoon, että edellinen tyttöystäväni oli MINUA kahdeksan vuotta vanhempi.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Olen hieman alle puoli vuotta nuorempi tyttöystävääni nuorempi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän siistiä, kun on nyt se oma ihana kumppani.. Hihii..

Iker 22v. Kumppani 19v. Johtopäätös: Olen 3 (kolme) vuotta vanhempi.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Vähän vajaan vuoden ikäeroa.. Tosin siinä jonossa, jossa viisaus ja järki jaettiin olin aika paljon kultsiani perässä. Meillä on tullut tässä aikojen kuluessa selvä työnjako: ty ajattelee, ty tekee ja minä lorvin..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nainen on minua 8v. nuorempi. Vanhoista ämmistä ei ole kuin luiskan täytteeksi perkele.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen vaimoani kymmenen päivää vanhempi. Jee. Yhteiset viisikymppiset syksyllä. Saas nähdä, sattuuko pikku-sampio tai -sampiotar aikanaan samaan kuuhun. Syntymäpäiväni on 20. päivä, vaimolla 30. päivä, joten 10. päivä olisi ihan kohdallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös