Kumpi vie Super Bowlin vuonna 2008?

  • 1 860
  • 14

Kumpi vie Super Bowlin?


  • Äänestäjiä
    59
  • Poll closed .

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt kun finalistit on selvillä niin on aika kysyä kumpi vie 3. helmikuuta Glendalessa Arizonasssa pelattavan Super Bowlin ?

Vaikka Patriots on pelannut täydellistä kautta, niin Giants oli lähellä voittoa runkosarjassa ja lisäksi Giants on pelannut hyvin vieraissa, joten ei kautta ilman tappiota?

Onneksi maikkari taas televisioi ottelun! Kiitos!

Äänestysaikaa 8 päivää.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Tässä pelissä kannatan Giantsia, mutta valitettavasti NFC:n puolelta sitä vastusta luulen löytyvän vielä vähemmän mitä AFC:stä. Ihan voitettavissa oleva joukkue Pats ilman muuta on niinkuin eilinenkin osoitti, mutta helpolla se voitto ei irtoa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen aina lukeutunut "anti-Patseihin" ja muutenkin joukkue on vain muodustunut minulle eräänlaiseksi inhokiksi, koska menestystä tulee melkeimpä liikaa. Ehdottomasti olen kyllä Giantsejen puolella, mutta äänestin silti Patriotteja jo pelkän ylivoimaisuuden takia. 18 voittoa ja 0 häviötä ei voi olla väärässä...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Luotetaan siihen, että Eli vetää SB:ssa elämänsä pelin, ja siivittää Giantsit voittoon. Mutta, vaikka vituttaa sanoa, niin ei taida Patsia vastaan olla Giantsilla kovinkaan suuria mahdollisuuksia.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ensi yönä se sitten taas on! Itse uskon Patriotsin voittoon, mutta tavallaan toivon kyllä Giantsia. Mutta kahdessa viimeisessä Super Bowlissa on tullu kannatettua sitä ottelun lopulta hävinnyttä jengiä, joten ei varmaan kahta ilman kolmatta. Toisaalta tänä vuonna on ihan sama kumpi sen lopulta vie, kunhan vaan on tasainen ja tiukka ottelu!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin, siis tää on sitä kainalopalloa vai? Useana vuonna olen yrittänyt päästä sisälle amerikkalaiseen mielenmaisemaan, ja ryhtynyt katselemaan tätä urheiluviihteen huipentumaa. Uni on tullut useimmiten jo ennen pelin alkua tai viimeistään siinä vaiheessa, kun olen huomannut yhtä tehokasta peliminuuttia kohti touhuttavan reilu vartti jotain ihme oheistoimintaa. Shakkimatsitkin ovat jännittävämpiä, ja tapahtumarikkaampia.

Silti, ensi yönä taas. Jos Hunter S. Thompson kehtasi, kehtaan minäkin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tämä on myös meikäläisen ainoa kunnollinen kosketus jenkkifutikseen per vuosi. Ihan mielenkiintoinen laji, ja monesti on tehnyt mieli seurata ainakin pleijarit kunnolla. Ei ole vaan ehtinyt toistaiseksi.

Maikkarille kerrankin iso plussa. Se kommentaattori joka ainakin menneinä vuosina on ollut äänessä, on aivan erinomainen! Saa noin lyhyessä ajassa jopa meikäläisen kaltaisen maallikon aina pintapuolisesti perille säännöistä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Viimeset pari kautta on tullut kainalopalloa seurattua ja "opiskeltua" siinä samalla. Hieno laji ja hieno peli tulossa tänä yönä. Oikeastaan ihan sama kumpi SB:n vie, mutta symppaan ehkä hienokseltaan Giantsia.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Symppaan Giantsia, mutta eiköhän tuo Patriots tämän vie.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
#14, $hanahan, abc, AnFa, Beagle Boy, Buccaneer, Da Silva, Erkkipasi, Erämaan kettu, Gags, Harri2001, JSU, king of the jungle, läde, MainMan, Opatsu, Parker27, Rebel, Reinomies, Saikka, Sherminator, stiflat, tiikeri, timmi, wilberto

Olimme oikeassa. Vakuuttavaa tietämystä kyllä, altavastaajina hommaan lährimme, mutta voittajana poistuimme. Sen verran pitää tietenkin korjailla, että Parker nyt suurella todennäköisyydellä halusi joko olla vain erimieltä valtavirran kanssa, tai sitten surutta peesasi allekirjoittaneen varmaakin varmempaa arvausta.

Anyway, olkaamme ylpeitä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
No meikäläisen kohdalla homma toimi onneksi niinkuin yleensä ja veikkaus meni perseelleen. Hyvä Giants!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös