Kumpi tekee enemmän maaleja kaudella 2016–2017 – Matthews vai Laine?

  • 10 267
  • 63

Kumpi tekee enemmän maaleja kaudella 2016–2017?

  • Auston Matthews

    Ääniä: 81 40,9%
  • Patrik Laine

    Ääniä: 117 59,1%

  • Äänestäjiä
    198

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Inspiraatio HF:n puolelta. Mielestäni tämä on kiintoisa kysymys. Draftin ykkönen ja kakkonen vastakkain!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Väittelyä ei ole hirveästi syntynyt, joten laitetaan oma julkinen mielipide: Matthews tekee ensikaudella enemmän maaleja. Tämä johtuu siitä, että hän on erinomainen maalintekijä ja nopea rannelaukaus saattaa olla jopa Lainetta parempi (Laineen "kokonaisarsenaali" on kyllä parempi). Epäilen, että Pate joutuu alkukaudesta kipuilemaan sopeutumisen kanssa jonkun verran ja siksi Matthews saa etumatkan.

Jos molemmat realisoivat potentiaalinsa, on Laine toki vahvoilla uramaalimäärissä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Väittelyä ei ole hirveästi syntynyt, joten laitetaan oma julkinen mielipide: Matthews tekee ensikaudella enemmän maaleja. Tämä johtuu siitä, että hän on erinomainen maalintekijä ja nopea rannelaukaus saattaa olla jopa Lainetta parempi (Laineen "kokonaisarsenaali" on kyllä parempi). Epäilen, että Pate joutuu alkukaudesta kipuilemaan sopeutumisen kanssa jonkun verran ja siksi Matthews saa etumatkan.

Jos molemmat realisoivat potentiaalinsa, on Laine toki vahvoilla uramaalimäärissä.
Toisaalta voi olla, että Matthews pelaa tyyliin kolmosketjun roolissa ja vähällä YV-ajalla. Samaan aikaan Laine on todennäköisesti ykkösylivoimassa ja sentterinä toimii Scheifele tai Little. Matthews joutuu enemmän tekemään itse itselleen pisteitä, kun taas Laine hyötyy ketjukavereistaan. Uskoisin Laineen tämän vuoksi tekevän enemmän maaleja.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Toisaalta voi olla, että Matthews pelaa tyyliin kolmosketjun roolissa ja vähällä YV-ajalla. Samaan aikaan Laine on todennäköisesti ykkösylivoimassa ja sentterinä toimii Scheifele tai Little.

Jos Laine pystyy tuossa ketjussa paikkansa pitämään. Olet kyllä oikeassa siinä, että Laine päässee maalien tekemisen kannalta todennäköisesti helpompaan rooliin kauden alussa. Valmennuskin vaikuttaa, olisi Babsin tapaista painottaa Matthewsin keskittymistä puolustamiseen.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Hohhoijaa mikä äänestys, NHL-vedonlyöntiketjussa tarjoan vetoja asiasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hohhoijaa mikä äänestys, NHL-vedonlyöntiketjussa tarjoan vetoja asiasta.
Mites se toinen veto tuolla Laineen omassa ketjussa, jossa väität että Laine tekee alle 5 pistettä ensi kaudella? Olen edelleenkin valmis lyömään vetoa siitä ja kahdesti tainnut kyselläkin, mutta jostain syystä et vastannut.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mites se toinen veto tuolla Laineen omassa ketjussa, jossa väität että Laine tekee alle 5 pistettä ensi kaudella? Olen edelleenkin valmis lyömään vetoa siitä ja kahdesti tainnut kyselläkin, mutta jostain syystä et vastannut.

Ohhoh, kaikenlaisia idiootteja tänne kyllä kirjoittelee... En käsittääkseni ole ehdottanut vastaavaa vetoa? Olen kuitenkin sanani mittainen mies joten jos löydät sellaisen vedonlyöntiehdotuksen niin lainaa sitä tuonne vedonlyöntiketjuun ja kuittaan sen.

En viitsi tuosta asiasta lyödä vetoa koska en tiedä kuinka typerää porukkaa Jetsin managementissa oikein on ja he saattavat olla niin typeriä että peluuttavat Lainetta NHL:ssä. En kuitenkaan siihen usko.

Olen kyllä tarjonnut muita vetoja aiheesta Laime joten sieltä vaan koppaamaan asialle omistetusta ketjusta niin ei tarvitse tänne kirjoitella.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Ohhoh, kaikenlaisia idiootteja tänne kyllä kirjoittelee... En käsittääkseni ole ehdottanut vastaavaa vetoa? Olen kuitenkin sanani mittainen mies joten jos löydät sellaisen vedonlyöntiehdotuksen niin lainaa sitä tuonne vedonlyöntiketjuun ja kuittaan sen.

En viitsi tuosta asiasta lyödä vetoa koska en tiedä kuinka typerää porukkaa Jetsin managementissa oikein on ja he saattavat olla niin typeriä että peluuttavat Lainetta NHL:ssä. En kuitenkaan siihen usko.

Ainoa idiootti täällä olet sinä. @Roger Moore on tarjonnut jo kahdesti veto siitä, että tekeekö Laine ensi kaudella alle viittä pistettä NHL:ssä, kuten sinä olet väittänyt. Jostain syystä et ole edes vastannut kyseiselle käyttäjälle.

Allekirjoituskamaa tuo toinen kappale. Aina yhtä huvittavaa, kun suomalainen nettipelle puhuu tuohon sävyyn NHL-jengin johtoportaasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ohhoh, kaikenlaisia idiootteja tänne kyllä kirjoittelee... En käsittääkseni ole ehdottanut vastaavaa vetoa? Olen kuitenkin sanani mittainen mies joten jos löydät sellaisen vedonlyöntiehdotuksen niin lainaa sitä tuonne vedonlyöntiketjuun ja kuittaan sen.

En viitsi tuosta asiasta lyödä vetoa koska en tiedä kuinka typerää porukkaa Jetsin managementissa oikein on ja he saattavat olla niin typeriä että peluuttavat Lainetta NHL:ssä. En kuitenkaan siihen usko.

Olen kyllä tarjonnut muita vetoja aiheesta Laime joten sieltä vaan koppaamaan asialle omistetusta ketjusta niin ei tarvitse tänne kirjoitella.
Ohhoh vaan itsellesi, minä sitä vetoa sinulle tarjosin kahteenkin otteeseen ja tämänhän pitäisi olla sinulle vaan helppoa rahaa koska olet varma siitä että Laine tekee alle viisi pistettä. Ja kysyin tätä siksi koska asiasta kirjoitin sinulle kahdesti tuonne toiseen ketjuun, mutta et jostain syystä vastannut.
 

Johnnie

Jäsen
Ohhoh vaan itsellesi, minä sitä vetoa sinulle tarjosin kahteenkin otteeseen ja tämänhän pitäisi olla sinulle vaan helppoa rahaa koska olet varma siitä että Laine tekee alle viisi pistettä. Ja kysyin tätä siksi koska asiasta kirjoitin sinulle kahdesti tuonne toiseen ketjuun, mutta et jostain syystä vastannut.

Ei kun @Defensefirst on varma asiasta vain sillä oletuksella, että Jetsin johtoportaasta ei löydy tyhmiä ihmisiä. Koska Defensefirst ei kuitenkaan ole varma, että löytyykö Jetsin johtoportaasta häntä tyhmempiä ihmisiä (onko mahdollista?), hän ei olekaan varma siitäkään että Laine tekee alle 5 pistettä.

Simppeliä, eikö!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kun @Defensefirst on varma asiasta vain sillä oletuksella, että Jetsin johtoportaasta ei löydy tyhmiä ihmisiä. Koska Defensefirst ei kuitenkaan ole varma, että löytyykö Jetsin johtoportaasta häntä tyhmempiä ihmisiä (onko mahdollista?), hän ei olekaan varma siitäkään että Laine tekee alle 5 pistettä.

Simppeliä, eikö!
No niinpä tietysti, olinpas hupsu. D'oh sanoisi Homer Simpson.

Itse ketjuun sen verran, että veikkaan kyllä Matthewsin tekevän jokusen maalin enemmän kuin Laine. Molemmat kyllä varmaann tekee ihan hyvätkin maalimäärät, Johonkin parinkymmenen maalin kausiin uskoisin.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Ohhoh vaan itsellesi, minä sitä vetoa sinulle tarjosin kahteenkin otteeseen ja tämänhän pitäisi olla sinulle vaan helppoa rahaa koska olet varma siitä että Laine tekee alle viisi pistettä. Ja kysyin tätä siksi koska asiasta kirjoitin sinulle kahdesti tuonne toiseen ketjuun, mutta et jostain syystä vastannut.

Jos joku ei tuollaiseen tarjoukseen vastaa niin pienelläkin älykkyysosamäärällä varustettu henkilö voisi oletettavasti olettaa että kyseinen henkilö ei ehkä halua lyödä vetoa asiasta?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mulle tää näyttää lähinnä trollaamiselta tai todelliselta antipatialta Lainetta kohtaan.

En viitsi tuosta asiasta lyödä vetoa koska en tiedä kuinka typerää porukkaa Jetsin managementissa oikein on ja he saattavat olla niin typeriä että peluuttavat Lainetta NHL:ssä. En kuitenkaan siihen usko.
Tai sitten molempia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos joku ei tuollaiseen tarjoukseen vastaa niin pienelläkin älykkyysosamäärällä varustettu henkilö voisi oletettavasti olettaa että kyseinen henkilö ei ehkä halua lyödä vetoa asiasta?
Selvä juttu, onneksi olet meitä kakkia muita älykkäämpi ja tiedät nää hommat niin fantsun hyvin. :)
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mulle tää näyttää lähinnä trollaamiselta tai todelliselta antipatialta Lainetta kohtaan.


Tai sitten molempia.

Tai sitten ymmärrän NHL-kiekosta enemmän kuin suuri osa kirjoittajista?

Laine ei ole vielä millään mittarilla hyvä NHL-kiekkoilija, joku päivä voi olla. Mutta minun mielestä hänestä ei todellakaan tule mitään 40 maalin miestä koskaan, 25 voi toki joskus yltää.

Minun mielestä vaikutti trollaamiselta kun toisessa ketjussa 40% kirjoittajista oli sitä mieltä että Laine on tuleva ykkösvaraus. Ja miten kävikään, suuri osa kirjoittajista oli väärässä. Eli ei se Jatkoajan kirjoittajien mielipide kerro mitään. Toiset ymmärtää ja suuri osa ei.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta minun mielestä hänestä ei todellakaan tule mitään 40 maalin miestä koskaan, 25 voi toki joskus yltää.
Mutta tekeekö viittä pistettä ensi kaudella NHL:ssä? Mielestäni se on tässä se kaikkein olennaisin asia ja kaiken ydin.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tai sitten ymmärrän NHL-kiekosta enemmän kuin suuri osa kirjoittajista?
Vähän epäilen, että tästä olisi kyse.

Laine ei ole vielä millään mittarilla hyvä NHL-kiekkoilija, joku päivä voi olla.
Ei ole ei, mutta tämähän on ihan selvä asia kun ei ole luistimen piirtoakaan vetänyt NHL-areenalla.

Miksi olisi typerää peluuttaa Lainetta NHL:ssä (ensi kaudella)? Osoittaako tämä Jetsin management kenties vähäistä älykkyyttään jos päättävät näin tehdä?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Vähän epäilen, että tästä olisi kyse.


Ei ole ei, mutta tämähän on ihan selvä asia kun ei ole luistimen piirtoakaan vetänyt NHL-areenalla.

Miksi olisi typerää peluuttaa Lainetta NHL:ssä (ensi kaudella)? Osoittaako tämä Jetsin management kenties vähäistä älykkyyttään jos päättävät näin tehdä?

Täytyyhän sitä kokeilla alle 10 peliä. Mutta typerää olisi peluuttaa koska joukkueesta löytyy herrat: Wheeler, Stafford, Armia, Burmistrov, Dano, Ehjlers, Connor ja Lemieux.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Niin että Connor tai Lemieux menevät Perreaultin edelle?

No ei mene mutta ulkomuistista kun kirjoittaa niin ei kaikki aina tule mieleen. Toisaalta tämän ketjun kannalta tuo kysymyksesi ei ole kovinkaan aiheellinen.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
No ei mene mutta ulkomuistista kun kirjoittaa niin ei kaikki aina tule mieleen. Toisaalta tämän ketjun kannalta tuo kysymyksesi ei ole kovinkaan aiheellinen.

Mikä sun pointti oikein oli? Lainetta tullaan mitä todennäköisemmin testaamaan kakkosketjussa, ja sinne ei mun mielestä ole Kyle Connorilla, Brendan Lemieuxilla tai Joel Armialla asiaa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mikä sun pointti oikein oli? Lainetta tullaan mitä todennäköisemmin testaamaan kakkosketjussa, ja sinne ei mun mielestä ole Kyle Connorilla, Brendan Lemieuxilla tai Joel Armialla asiaa.

Kaikki mainitut pelaajat ovat parempia jääkiekkoilijoita kuin Laine. Jääkiekossa täytyy osata tehdä paljon muutakin kuin laukoa, varsinkin NHL:ssä. Ja jos joukkue haluaa voittaa niin kentällä kannattaa pitää parhaita pelaajia.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Kaikki mainitut pelaajat ovat parempia jääkiekkoilijoita kuin Laine. Jääkiekossa täytyy osata tehdä paljon muutakin kuin laukoa, varsinkin NHL:ssä. Ja jos joukkue haluaa voittaa niin kentällä kannattaa pitää parhaita pelaajia.

Ei, jos joukkue haluaa voittaa, niin kentällä ei kannata pitää parhaita pelaajia. On nimittäin olemassa sellainen asia kuin vaihdot. Auttaa joukkuetta huomattavasti jos Crosbyt ja Toewsit eivät joudu olemaan kentällä 60 minuuttia.

Kovin on vaikeaa uskoa, että Connor, Armia, Dano tai Lemieux tulevat olemaan kauden alkaessa kahdessa ensimmäisessä ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös