Kumpi legendaarisempi

• 1 153
  • 13

Kumpi on legendaarisempi

• Raymond Borque

Ääniä: 58 80,6%
  • Paul Coffey

Ääniä: 14 19,4%

• Äänestäjiä
    72
  • Poll closed .

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin tässä tuli yksi kerta kaverini kanssa kova vääntö, kumpi on legendaarisempi Paul Coffey vai Ray Bourque? Minä olin tietysti Reiskan puolella. Mitä mieltä muut on?

edit:Kirjoitusvirhekin näköjään tullut, voisiko joku moderaattoreista ystävällisesti lisätä tuohon Borquehen sen U:kirjaimen?

Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
vastaan 7 chris chelios.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vastaan 7, Simo Saarinen.

No ei, tämä onkin todella paha pulma. En suoraan sanoen tiedä, kumpi on legendaarisempi.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vastaisin Pertti Lehtonen, mutta jos noista on valittava....niin tuo toinen. Siis Bourque.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Bourque 7 ääntä, Coffey ei yhtään. Jos Coffey olisi älynnyt lopettaa ajoissa, hänestä olisi voinut tulla jonkinmoinen legenda, mutta viimeiset viisi vuotta hän oli jo melkoinen kehäraakki. Hänen uransa käytännössä päättyi kauppaan, jossa hän ja Primeau vaihdettiin Shanahaniin. Sitten tuli vielä yksi come-back Flyerssissa, mutta silloinkaan Coffey ei ollut enää aivan entisensä.

Bourque sen sijaan pelasi yli 20 vuotta huipulla eikä taso pahemmin heittelehtinyt, liigan parhaita pakkeja vuodesta toiseen. Legendaarisempi.

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Coffey 1 ääni.

Molemmat ovat legendoja. Molemmat hieman pilasivat mainettaan (ainakin minun silmissäni) uransa loppu vuosina.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Bourque. Perustelut samat kuin Abulla.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Paul Coffey selkeästi. Jotenkin Coffey jäi mieleen 90-luvun alun hulluina vuosina.

Rocco

Jäsen
Bourque.

Raymond Jacques Bourque kuten Lindegren tapaa sanoa oli oli joka puolella kenttää loistava. Puolustuspäässä tarpeeksi nopea pysyäkseen nopeiden hyökkääjien tahdissa, tarpeeksi fyysinen pärjätäkseen Lindrosin kaltaisten jyrien mukana. Hyökkäyspäässä taitoa löytyi antaakseen läpisyöttöjä tai itse luistellen kentän läpi ja päättääkseen itse nousunsa. Ylivoimalla laukaus oli tappavan tehokas.

Coffey pystyi tuosta vain tuohon kentän läpi luisteluun.

Chips 71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool f.c.
HIFK
Jos näistä kahdesta pitää valita niin kyllä se on Ray Bourque (Täytyy myöntää,että olin onnellinen Coloradon voittaessa sai mies vihdoin ansaitsemansa palkinnon :cool: )

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea valinta, mutta valitsin Coffeyn. Jotenkin on jäänyt mieleen miehen hienot otteet silloin joskus, kun oli vielä loistossaan. Ihailin suuresti Paul Coffeyn tapaa pelata.
Ei Bourquessakaan mitään vikaa ole. Loistava pelaaja ja hyvä, että sai vihdoin Stanley Cupin.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Bobby Orr.
Ja sitten jossain kaukana Paul Coffey, jos sattuisi olemaan sillä tuulella.
Reiska pelasi pitkän uran, josta kunniamaininta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy