Kumman joukkueen toivot voittavan Mestarien liigan 2015–2016?

  • 2 259
  • 32

Kumman joukkueen toivot voittavan Mestarien liigan 2015–2016?

  • Real Madrid Club de Fútbol

    Ääniä: 31 28,2%
  • Club Atlético de Madrid

    Ääniä: 79 71,8%

  • Äänestäjiä
    110
  • Poll closed .

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mestarien liigan finaali 2016 pelataan Milanon San Sirolla 28.5.2016 alkaen klo 21.45 Suomen aikaa. Se on Madridin derby ja ottelu on samalla vuoden 2014 finaalin "uusintaottelu". Real voitti 2014 finaalin jatkoajan jälkeen 4-1. Kummalle joukkueelle toivot pyttyä? Toivon voittoa Atléticolle. Pelityyli on taisteleva.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Atletico, kun kerta saksalaisjätti meni niille putoamaan. Voittakoot siis koko roskan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mitäpä tuota kyselemään, kumma joukkue on voittava joka tapauksessa.

Välierät olivat toki jännittävät. Harmi vain, että keskeinen saksalaisjoukkue putosi mielenkiintoisten vaiheiden jälkeen vierasmaalisäännön nojalla finaalista. Näin tällä kertaa, eikä tuossa mitään, parhaat voittakoot. Näin sen pitää tietysti olla. Minulle on kuitenkin yksi lysti kumpi nyt voittaa. Espanjalaisten joukkueiden pelit tuskin nappaavat niin paljoa, että viitsisin vaivautua katsomaan otatusta. Toki Real Madridin kohdalla Toni Kroosin läsnäolo joukkueessa on erittäin merkillepantava asia. Onhan kyseessä sentään saksalainen maailmanmestaripelaaja, ja pelipaikkansa merkittävimpiä hahmoja koko maailmassa viime vuosilta. Jos terveyttä ja tasoa riittää, niin Kroos nähtäneen vielä useissa arvokisoissa Die Nationalmannschaftin paidassa. Joten siksi miniatyyrinen peukutus Real Madridin suuntaan, mutta onnea ja menestystä silti kumpaisellekin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Diego Simeone on kerrassaan huikea hahmo ja on saanut luotua Atléticosta itsensä näköisen eli harvinaisen vittumaisen duunarijengin. Toivon siis pitkälti El Cholon vuoksi Atléticoa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tico Tico!!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan sama oikeastaan. Äänestin kuitenkin Atleticoa, joka on näistä kahdesta vähemmän vastenmielinen seura. Toivottavasti matsi tarjoaa hyvää viihdettä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Erittäin vaikea päättää kumman toivon voittavan. Real Madrid on seura, josta olen aina tietyllä tavalla pitänyt. Muutama viikko sitten pääsin myös käymään Santiago Bernabeun kierroksella ja näkemään omin silmin kaiken, mikä stadionilla on näkemisen arvoista. Hieno paikka!

Atletico on kuitenkin joukkue vailla vertaa. Jokainen tuon joukkueen peli on pieni ihme. Pienistä ihmeistä on kasvanut suurempi ihme, kun tuo sitkeä joukkue on uskomattomalla tavalla edennyt loppuotteluun. Suureen ihmeeseen on tarvittu jokaisen pelaajan todellista itsensä likoon laittamista. Vau, mitä kärsivällisyyttä tuo joukkue onkaan osoittanut! Ja Diego Simeone, hän elää joka solullaan pelissä mukana. Sekunti kerrallaan, minuutti kerrallaan ja pallo kerrallaan tuo joukkue hoitaa tilanteet.
Ehkä olen hitusen tämän ihmeen puolella!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Atletico ei ole koskaan voittanut Mestarien liigaa, joten olen heidän puolellaan. Ja onhan Diego Simeone karismaattinen persoona.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Atletin. Mulla on kaksi ulkomaista joukkuetta joita sympatisoin ja Tico on niistä toinen. Tuon *toisen jengin suhteen ei kyllä tule mitään positiivista mieleen.

(*real)
 
Lopputulos oikeastaan ihan sama, kunhan ronaldoa vedellään lujaa nilkoille. Manoloiden keskinäiset kesäteatterit ei oikeen nappaa, joten tuskin tulee mökillä ainakaan seurattua koko finaalia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kumpikaan joukkue ei pahemmin sytytä, mutta koska vihaan Real Madridia, niin äänestin Atleticoa.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
En vihaa Real Madridia, mutta Kristiina Ronaldoa kyllä. Eikä Zidanekaan mitään positiivista tuo mieleen. Joten äänestin Atleticoa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Koska en pidä fasisteista ja Cristiano Ronaldosta, niin on vain yksi vaihtoehto: Atletico!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, ensinnäkin... Zidane oli peliurallaan yksi minun inhokkejani... aluksi. Sitten, uransa ehtoopuolella hän nousi jostain kumman syystä ehdottomien suosikkieni joukkoon ja arvostan hänen peliuraansa korkealle - edelleen. Diego Simeone taas on ollut ja on niin pelaajana kuin valmentajanakin... eeeeh... noh, yks persesilmä kans - en arvosta. Realissa pelaa pari suosikkipelaajaani, Ronaldo ja Kroos, Atleticossa taas Torres ja Griezmann nyt ainakin eli...

Eli... kun Bayern Münchenin piti pudota, niin pelatkoon Madridin poppoot sitten ihan keskenään vaan ja paras näistä jäljelle jääneistä voittakoon, mutta ilman minun vaatimatonta kontribuutiotani.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onko tällä väliä?

Suomalaisena toki äänestin ticoa...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Club Atlético de Madrid tietenkin, fani jo vuodesta 2016!
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Atletico Madrid tietenkin. Real Madrid on oksettava ja äärimmäisen vastenmielinen Kristiinoineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös