Kumman joukkueen puolella olet Super Bowl LVII -ottelussa?

  • 883
  • 16

Kumman joukkueen puolella olet Super Bowl LVII -ottelussa?

  • Kansas City Chiefs

  • Philadelphia Eagles

  • En kummankaan

  • Saa nähdä, en ole päättänyt

  • Molempien

  • Päätän myöhemmin


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Super Bowl LVII pelataan 14.2.2023 Glendalessa, Arizonassa. Pelipaikkana toimii State Farm -Stadion. Viime yönä käytiin konferenssifinaalit ja enää kaksi joukkuetta on jäljellä. Philadelphia Eagles liiteli jatkoon ilman hätää. Kansas City Chiefs joutui ainakin numerollisesti tiukemmalle. CMore näyttää ottelun suorana ja luulen, että myös SUB tai MTV3.

Kumman puolella olet?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Olen Mahomes -fani, mutta ei haittaa, jos Eagles voittaa. Kunhan tulee hyvä ja jännittävä ottelu.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No ei kummankaan ja molempien on "lähes" sama asia kieltämättä. Hah.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vastasin Eagles, koska joukkueen ennen kautta voittajavetolapulle rustasin. Muuten ei suurempaa väliä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Eipä vois vähempää kiinnostaa tämä ameriikan käsipallo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Menee mietintään, kun 49ers meni putoamaan... Ehkä se Eagles kuitenkin on...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
KC, koska Modern Familyn Cameron, tai siis oikean elämän Eric Stonestreet on kova Chiefs-fani.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tunnen Ämeriiccöjen puolelta Bucs-faneja (broidi ja vaimonsa) sekä Olathessa KC:n kupeessa asuvat kaverit, jotka ovat tietysti aivan hurmiossa eläviä Chiefs-faneja. Näistä syistä meilläkin pojilla on kummankin seuran fanitavaraa ja -vaatteita, itsellänikin Chiefs-kledjuja, joten kyllä tänä(kin) kevät-talvena meidän koti on samalla tavalla punainen kuin Kansas Cityn keskeiset maamerkitkin. (Käytiin KC:ssä kavereiden luona alkuvuodesta 2017 ja täytyy sanoa, että vaikka Mahomesin draftaaminen oli tuolloin vasta kaukainen toive, niin Super Bowl -kiima näkyi joka paikassa).

En kyllä silti aio todellakaan valvoa matsia katsellen, koska suoraan sanottuna laji ei kiinnosta. Lähinnä toivon että frendit saisivat nauttia voitosta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole kuullut kummastakaan joukkueesta, mutta nimen perusteella äänestin Chiefsejä. Enkä ole ikinä katsonut yhtään peliä amerikkalaista jalkapalloa.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Olen kerran ollut kattelemassa livenä tätä amerikkalaista käsipalloo. Onneks tarjoilu pelas, koska selvinpäin ei olis pystynyt kattelee loppuun asti. Onneksi kusihädän varjolla pääsi hetkeksi pois seurueesta.
Mut koska Chiefs on lähimpänä Charlestownia, niin sillä mennään!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En ole minäkään ikinä tämän lajin peliä nähnyt eikä kiinnosta nähdäkään, mutta Philadelphialle ääni kun on hämärä muistikuva että lapsuuden kaverini (jonka äiti on jenkki) fanitti sitä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eaglesin puolella ehdottomasti. En vain jotenkin tykkää yhtään Chiefsistä ja Mahomesista.
 

Bianconeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Juventus
Huomasin että olin ennen NFL kauden alkua veikannu parilla kympillä per joukkue Eaglesia ja Billsiä mestariksi joten nyt ollaan todellakin kannustamassa mestaruus Philadelphiaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihan sama, kumpi voittaa. Tämän lajin "hienous" ei ole koskaan auennut minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös